15. Shounen preferit
En part potser és perquè segueixo el manga, però crec que si l'adaptació segueix com fins ara l'anime de Shingeki no Kyojin el podria superar. Tot en general ja és molt èpic, però si li sumem l'animació i la banda sonora impressionant tot millora considerablement (ja que tot i que l'Isayama hagi progressat molt dibuixant, segueix sense estar al nivell de la història). El que m'agrada d'aquest anime és que més que centrar-se en l'acció (que també) el que més intriga de tot plegat és el misteri i els secrets darrere els esdeveniments que van passant. A banda d'aquests elements, es podria dir que no hi ha ni bons ni dolents i com a fan del drama això que vagin matant indiscriminadament als personatges també li dóna punts. L'únic dolent és que el protagonista no m'agrada gaire, però ho puc passar per alt.

15. Seinen preferit
Com a seinen crec que em quedo amb Fate/Zero. Fa molt que la vaig veure i crec que m'estan entrant ganes de tornar a donar-li una repassada (i no és perquè estigui jugant al GO... què va...) perquè és la millor de la saga indiscutiblement i per molt, suposo pel fet que sigui la única que es podria considerar seinen. De fet, a banda de Heaven's Feel (que ara estant traient les pelis) la resta està molt per sota ja que el protagonista guanya pel simple fet de ser el protagonista. En fi, el cas és que aquesta part està molt ben desenvolupada, els personatges són una passada i el drama is real. A més de comptar amb l'animació de Ufotable, la banda sonora de la Yuki Kajiura i bàsicament tot l'staff és del millor.