Animals Fantastics 2

Respon
Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Shinsei
Entrades: 1024
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 88 cops
Gràcies rebudes: 154 cops

18 març 2018, 18:44

Animals Fantastics: Els crims de Grindelwald

Imatge

Quin trailer! Com mola Jhonny Deep com a dolent i que ben aprofitat.

16 de Novembre al cinema

Sinopsis:

Text amagat.
Imatge

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 856
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 516 cops
Gràcies rebudes: 238 cops

18 març 2018, 19:07

La veritat és que la primera em va agradar bastant! Tenc ganes de veure aquesta segona part!

16 de novembre? Uf... Encara falta un munt!!
Imatge
"Investigar" és un eufemisme per "anem a provar-ho, a veure si peta".
Text amagat.

manolini
Porco Rosso
Porco Rosso
manolini.esy.es
Entrades: 226
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Gràcies donades: 144 cops
Gràcies rebudes: 131 cops

29 set. 2018, 17:00

Text amagat.

He trobat aquest fanart i mha semblat super cuco, no se si passa questa escena a la segona part o algo, però espero que si.
Imatge

manolini
Porco Rosso
Porco Rosso
manolini.esy.es
Entrades: 226
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Gràcies donades: 144 cops
Gràcies rebudes: 131 cops

19 nov. 2018, 13:52

Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Shinsei
Entrades: 1739
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 190 cops
Gràcies rebudes: 511 cops

19 nov. 2018, 17:23

Doncs a veure, nosaltres la vam veure divendres i em va semblar puta merda.

Imatge

Primer de tot, on estan els animals fantàstics, que yo los vea! Surt el drac aquell toh kawainoso i poca cosa más. La peli se centra en el drama amorós que, sincerament, me la bufa un poc, he pagat la meva puta entrada per veure putos animals cute, ON SÓN?

ON SÓN ELS ANIMALS?
Imatge

I res, que a part del rollo de l'amour (que mira, me la pela però entreté un poc) ens prometen CRIMS. Els putos crims de Grindelwald. Torno a repetir meme, perquè ok, van matar un nen, però molt crim jo a això de moment no ho veig, eh?

ON SÓN ELS CRIMS?
Imatge

És a dir, el Grindy és com el Voldemort però en nazi i ja. I amb un ull mutant. I amb pèl. I no sé, el Voldemort es carregava gent. Potser la peli no t'ho mostrava, però tu veies als diaris i tal que el tio treia la varita i es pulia la penya (la varita está para usarla, quien la saca para enseñarla es un parguela). I no sé, havien promès crims i jo, de crims, no n'he vist gaires... A més, el Dumbledore segueix igual de flipat que sempre.

Dir també que, per al meu gust sibarita, han introduït massa personatges a aquesta pel·li. I molts en va, com el xino aquell que està amb el Grindy, que se'l veu dubtant i nunca más se supo fins que MOR. Joer, tristíssim. I tot el drama dels Lestrange em va sobrar moltíssim, gràcies. La Lestrange i el seu triangle amorós amb els dos germans Scamander també em va sobrar, que si em va sobrar... i què en penseu del fanservice quan surt Hogwarts?

I no sé, em va sobrar també que totes les ties estiguin tan desesperades darrere el Newt: que si la que li cuida els animals, que si la Lestrange aquesta, que si la Tina... és un tio despistat, que va a la seva bola, que deu fer pudor d'estiércol de -inserir nom de bèstia random- no sé per què les ties haurien de fer cua per follar-se'l.

I sabeu què em va sobrar a saco? El drama del Clarence, de qui polles era fill (A MI QUÈ M'IMPORTA, SECUNDÓN DE MERDA? I per cert, no era un nen a la peli anterior, què passa aquí?) i el drama amb la Nagini... i el final, quan diuen el seu puto nom, és que em va faltar res per agafar un extintor i llençar-ho a la puta pantalla.

QUIERO MI DINERO, QUIERO MI DINERO, QUIERO MI DINEROOOOOOOOOOOOOOO!

El que més em va agradar de la peli (ah, em va agradar alguna cosa?) va ser que la Quennie (o com polles s'escrigui) es convertís al lado tenebroso. Em va molar mil el poder manipulatori del Grindy. Tope mil. Worth it.

Respon