BUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
AVÍS DE TOSTÓN!! AVÍS DE TOSTÓOOOOOOOOOOOOON!
Bona gent, he pecat. Venia jo amb moltes expectatives, amb un hype terrible i he de lamentar que el meu hype no ha estat prou. Si arribo a saber que m'agradaria TANT, m'hauria consumit en les flames del hypeeeeeeeee!!
Els dos primers capítols han estat més daurats que els arbres de Lindon, mare meva. M'HA ENCANTAT i parla l'emoció, no jo!
Intentaré posar-me tranquil·la per analitzar el que m'ha semblat. D'entrada comentar que els tornaré a veure, perquè amb una sola vegada no n'he tingut prou. Ara entro en detalls, va:
En general el primer capítol m'ha agradat molt i se m'ha fet molt, molt curt. De veres, curtíssim! Sé que ha durat una hora però al meu cap només ha durat uns minuts ha estat MASSA PERFECTEEEE! Més o menys ens ha anat introduint tots els personatges i la idea del mapa per guiar-te de tots els regnes m'ha agradat molt.
El segon capítol també molt molt molt molt molt bo, perquè ja comencem amb el rico lio del mal torna i se va a liar i el Celebrimbor ja ha deixat clar que fa comptes fer història. Perdoneu si vaig d'un lloc a un altre però encara estic molt emocionada! Els escenaris, quina passadaaaaaaaaa! Quina passada els putíssins escenariiis! M'ha encantat Lindon com ja us he dit però Khazad-dum mare mevaaaaaaaaaaa!

Preciós, espectacular, al·lucinant.
I la música? Joder la música, m'ha agradat molt també. I l'opening (el del segon capítol), amb les pedretes daurades canviant de formaaaa. I el vestuariiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Vinga, em torno a centrar...
Com veieu m'ha encantat. Algunes coses m'han decebut una mica perquè sincerament esperava veure Morgoth i el resum de la primera edat ha estat molt ràpidament i una mica inexacte (per exemple, els elfs no se'n van de Valinor per lluitar contra Morgoth, se'n van pel jurament de Fèanor de recuperar els Silmarils) però al segon capítol han esmentat Feanor i els Silmarils i què us he de dir? Que he quedat satisfetaaaa!
I bé, no sé, estic molt emocionada perdó pel discurs poc coherent. Crec que parlaré una mica dels personatges així en una primera impressió i ja més endavant faré una altra anàlisi més calmada: la Galadriel m'ha convençut encara que la trobo una mica out del personatge d'El Silmarillion però a la vegada no. És a dir, Galadriel era de les que realment volia partir a la Terra Mitjana i abandonar Valinor, entenc que d'aquí que l'hagin volgut fer exploradora i tal, però en arribar a la Terra Mitjana es quedà sempre dins Doriath i mai va lluitar... En definitiva, em convenç de moment, però he de veure cap a on evoluciona.
Altres personatges amb els quals tenia molt de hype era per exemple Gil-Galad (però gairebé no ha sortit, així que hauré d'esperar per veure si acompleix les expectatives). Ara parlem dels personatges dels quals no esperava res (o bé que no en sabia res) i que m'han encantat. Per començar l'Arondir, una passada. M'ha convençut molt, moltíssim, tinc moltes ganes de veure'l més en acció. Després per l'altra banda tenim l'Elrond que no m'havia convençut gaire als milers de teasers que han tret però he de dir que trobo que ho ha brodat. És a dir, quan parla amb la Galadriel davant la tomba de Finrod (el seu germà) he vist com una retirada a l'Elrond que ja tots coneixem i m'ha agradat molt.
I després tenim els hòbbits. He de dir que els tenia una mica de reticència perquè no entenc gaire què pinten en aquesta història però avui m'han enamorat. Són tan autèntics, tan monos, tan cute

La Nori és un amor i només em sento estafada perquè ens hagin mostrat tan poca cosa d'ella fins ara. Moltes ganes de veure més hòbbits, són tan monooooos!
I bé, crec que no em deixo res amb el hype... Però el que us he dit, que ja escriuré més endavant quan els torni a veure!