A veure si ho puc contestar tot clarament x)
El meu primer manga va ser una herencia oblidada de ma germana (de la seva època de llegir mangas). Em sembla recordar que era mitja col·lecció de la saga de "Love Hinna" a la qual no vaig prestar massa atenció fins que em vaig llegir els meus primers llibrets (regalats per un aniversari) de One Piece.
Jo estic orgullos de tenir tots els mangas que tinc, però hi tinc especial carinyo a la meva col·lecció de volums grans de "Death Note" conjuntament amb l'edició limitada d'il·lustracións dels autors

tot hi que està en anime em sembla que un absorbeix molt millor la tensió i la verdadera esencia en les il·lustracións materials, però a gustos colors.
Incontables vegades m'he rellegit històries com "Toto", "King of Thorns" o "Soul Eater".
El manga més recent llegit és "Punpun", i el recomano efusivament ja que té una manera entre especial i sinistre d'enganxarte en el robombori i recargolament mental dels personatges. La sensació és fastuosa, ho prometo :3
Parlant d'anime, hi estic un pel atrassat. Vaig deixar de seguir totes les meves series i animes quan vaig iniciar el batxillerat (per temes de temps) i des d'aleshores no n'he retornat cap.
Recordo amb molt de cariño l'època que mirava animes per inernet. Yumekui Merry, Hetalia, Lucky Star, Mirai Niki, AzuManga Daiho són exemples que tinc molt presents per donarme moltes hores d'entreteniment. N'estic segur que m'en deixo molts, i de bons, pero no recordo gens els noms. I sí, sóc de la vella escola de K3, les tardes eren diferents, tots ho sabem.
En fi espero que els vostres dubtes hagin estat resolts, si no és així, no dubteu en preguntar més, que jo escriuré encantat
Ens veiem