NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Ha caigut la meva segona preferida: NOVI GOD! Mireu, me la puto sé de memòria, m'he enamorat molt bèstia d'aquesta cançó. Molt, molt bèstia, ha calat profundament en el meu cor i hi ha fet un niu de merda d'aquests que estimo profundament.
Novi God i I'll never get naked in your shower best songs ever!!
Heu de saber que hi ha un remake de la cançó amb ells uns quants anys més tard i que és graciós perquè estan bastant iguals, només que més lletjos.
I n'hi ha un disfressat de Pare Noel i resulta que el cabró ha triomfat a la vida (1/4, not bad) i que ara és dissenyador de moda i si aneu al seu Instagram (architiofficial) , es passa el puto dia viatjant i vivint bé. Per què us conto tot això? Perquè m'ha agradat tant la cançó que he fet fins i tot recerca per aprofundir en la seva coneixença, perquè ho mereix.
VIPSong: primera edició
Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.
Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.
Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
- Ai_Serenity
- Porco Rosso
- Hola ♥︎
- Entrades: 253
- Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
- Pronom: Femení
- Gràcies donades: 174 cops
- Gràcies rebudes: 216 cops
0
1
Necessitava aquesta info, al·lucino!, d'on van sortir aquests en un primer moment?, vull dir, anaven en serio? De quin any és això?UkiHana ha escrit: ↑27 des. 2021, 22:34 NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Ha caigut la meva segona preferida: NOVI GOD! Mireu, me la puto sé de memòria, m'he enamorat molt bèstia d'aquesta cançó. Molt, molt bèstia, ha calat profundament en el meu cor i hi ha fet un niu de merda d'aquests que estimo profundament.
Novi God i I'll never get naked in your shower best songs ever!!
Heu de saber que hi ha un remake de la cançó amb ells uns quants anys més tard i que és graciós perquè estan bastant iguals, només que més lletjos.
I n'hi ha un disfressat de Pare Noel i resulta que el cabró ha triomfat a la vida (1/4, not bad) i que ara és dissenyador de moda i si aneu al seu Instagram (architiofficial) , es passa el puto dia viatjant i vivint bé. Per què us conto tot això? Perquè m'ha agradat tant la cançó que he fet fins i tot recerca per aprofundir en la seva coneixença, perquè ho mereix.
Recordo que la primera vegada la vaig veure a l'APM
Tinc una llista mental de vídeos d'aquest estil, crec que us la deixaré penjada quan acabi la gala.
♥ Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
★ I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck
Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
★ I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck
Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
- Minatoni
- Administrador
- Tadaima!
- Entrades: 2571
- Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
- Pronom: Masculí
- Gràcies donades: 2210 cops
- Gràcies rebudes: 991 cops
0
1
I aquí tenim les tres primeres posicions...
131 punts. Vots: 1, 2, 6, 7, 8, 8, 10, 11, 11, 12, 13, 14, 14, 14 (mitjana = 10, desviació = 3,65).
135 punts. Vots: 1, 5, 8, 8, 8, 9, 9, 11, 12, 12, 12, 13, 13, 14 (mitjana = 10,31, desviació = 2,66).
147 punts. Vots: 1, 3, 5, 10, 11, 11, 12, 12, 13, 13, 14, 14, 14, 14 (mitjana = 11,23, desviació = 3,49).
Enhorabona @Xail!
Qui ha votat a qui:
Correlació = si s'ha votat "amb sentit comú" (és a dir, si has posat més o menys la mateixa nota que la mitjana).
Correspondència = si has posat la mateixa puntuació que la que t'han posat.
Vots:
Desviació: si els vots són molt iguals o molt diferents. En concret:
Hem estat bastant d'acord amb "Also sprach Zarathustra" (desv. 1.9).
Les cançons més polèmiques: "All I Want For Christmas Is You", "Is this what it's supposed to be like to have a girlfriend?" (desv. 3.8), "Aeròbic "El Drac"", "Fuhraemon 2012", "Pobres desgraciados" (desv. 3.7).
Per altra banda, no ha tengut gaire èxit això d'intentar endevinar qui havia enviat què, però aquí ho teniu:
Gràcies per participar i esper que vos ho hagueu passat tan bé com jo.
Salut!
#3: Aeròbic "El Drac"
De Los Ganglios, enviada per @UkiHana.131 punts. Vots: 1, 2, 6, 7, 8, 8, 10, 11, 11, 12, 13, 14, 14, 14 (mitjana = 10, desviació = 3,65).
#2: Guardia Civil Otaku
De El Gavira, enviada per @Minatoni.135 punts. Vots: 1, 5, 8, 8, 8, 9, 9, 11, 12, 12, 12, 13, 13, 14 (mitjana = 10,31, desviació = 2,66).
#1: Can't hug every cat
De Cara Hartmann, enviada per @Xail.147 punts. Vots: 1, 3, 5, 10, 11, 11, 12, 12, 13, 13, 14, 14, 14, 14 (mitjana = 11,23, desviació = 3,49).
Enhorabona @Xail!
Qui ha votat a qui:
Correlació = si s'ha votat "amb sentit comú" (és a dir, si has posat més o menys la mateixa nota que la mitjana).
Correspondència = si has posat la mateixa puntuació que la que t'han posat.
Vots:
Desviació: si els vots són molt iguals o molt diferents. En concret:
Hem estat bastant d'acord amb "Also sprach Zarathustra" (desv. 1.9).
Les cançons més polèmiques: "All I Want For Christmas Is You", "Is this what it's supposed to be like to have a girlfriend?" (desv. 3.8), "Aeròbic "El Drac"", "Fuhraemon 2012", "Pobres desgraciados" (desv. 3.7).
Per altra banda, no ha tengut gaire èxit això d'intentar endevinar qui havia enviat què, però aquí ho teniu:
Gràcies per participar i esper que vos ho hagueu passat tan bé com jo.
Salut!
Text amagat.
- Yuri
- Porco Rosso
- Ohayo minna!!
- Entrades: 216
- Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
- Gràcies donades: 205 cops
- Gràcies rebudes: 103 cops
0
1
Can't hug every cat sens dubte va ser la que més em va agradar des d'un bon principi! I la del guàrdia civil em va molar la lletra que tenia hahahaha
Moltes felicitats @Xail!!!!!!!
Moltes felicitats @Xail!!!!!!!
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
- UkiHana
- Administradora
- Burxaratti
- Entrades: 2827
- Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
- Gràcies donades: 491 cops
- Gràcies rebudes: 1503 cops
0
1
OOooooh, la meva preferida era Guardia Civil Otakuuuu, uniforme verde y orejas de gato! Tenia frases tan bones com "le dice uwu a las chicas que ve pasar, pero su waifu es Santiago Abascal". És a dir, només amb això ja m'havia comprat, absolutament aspactacular.
I recordeu sempre que si veieu un Sant Jordi depilat, li doneu dos euros, perquè el guardarropia és una estafa de car! Per cert, que al vídeo surten seronyos amb el casc de Sant Jordi ballant, si voleu saber d'on surten us deixo el vídeo que té no sé què que és hipnòtic!
Enhorabona @Xail i als moixets còsmics que han arribat perquè els doneu AMOOOR!
I recordeu sempre que si veieu un Sant Jordi depilat, li doneu dos euros, perquè el guardarropia és una estafa de car! Per cert, que al vídeo surten seronyos amb el casc de Sant Jordi ballant, si voleu saber d'on surten us deixo el vídeo que té no sé què que és hipnòtic!
Enhorabona @Xail i als moixets còsmics que han arribat perquè els doneu AMOOOR!
- Xail
- Porco Rosso
- ( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
- Entrades: 354
- Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
- Pronom: Masculí
- Gràcies donades: 356 cops
- Gràcies rebudes: 288 cops
0
1
He guanyat!!
M'alegro que us hagi agradat la canço
Aquí deixo el vídeo original pobreta XD
I enhorabona a @Minatoni per la segona posició, la veritat és que era molt guai, vaig descobrir un nou artista que he mirat alguns vídeos del seu canal i és divertit :)
Graciàs a tots!
M'alegro que us hagi agradat la canço
Aquí deixo el vídeo original pobreta XD
Text amagat.
I enhorabona a @Minatoni per la segona posició, la veritat és que era molt guai, vaig descobrir un nou artista que he mirat alguns vídeos del seu canal i és divertit :)
Graciàs a tots!
0
1
He acabat el setè, esperava quedar millor, és que sóc un fan de Disney i sobrevaloro les possibilitats que té, no a tothom li agrada tant. Ja participaré en altres concursos, a veure si em surt millor.
Enhorabona a tothom per ser tan atrevits! I a Xail, enhorabona, sabia que guanyaries, va ser la meua primera opció en puntuació: és graciós, té lletra i bona música. I a més, té gats, que això no hi ha qui ho superi!
Enhorabona a tothom per ser tan atrevits! I a Xail, enhorabona, sabia que guanyaries, va ser la meua primera opció en puntuació: és graciós, té lletra i bona música. I a més, té gats, que això no hi ha qui ho superi!