Sèrie LOTR d'Amazon

Respon
UkiHana
Administrador
Administrador
Enchilada cosmopolita
Entrades: 2201
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
0
Pronom: Femení
Gràcies donades: 269 cops
Gràcies rebudes: 794 cops

Imatge

Ja està aquí! Ja tenim la primera imatge de la sèrie de The Lord of the Rings que farà Amazon. 2 de setembre del 2022, jo ja tenc aquesta data impresa en foc al cervell. I no puc esperar més, el hype és massa fort!!

D'entrada a la imatge podem veure Valinor, amb Telperion i Laurelin al fons. Sincerament, no m'imaginava Valinor d'aquesta manera, però m'agrada moltíssim. Pel que fa a la dona, molta gent pensa que és Galadriel, però no m'ho pareix pas, encara que si fos una imatge del pròleg tendria sentit que fos ella per donar una mica de continuïtat a la Galadriel narrador a LOTR. Si la qualitat visual de la sèrie és així, pot donar molt de joc...

S'ha confirmat que hi haurà episodis d'El Silmaril·lion adaptats, i que Sauron hi sortirà, així que és molt probable que hi poguem veure Celebrimbor i la forja dels anells o si podrem veure els silmarins i l'origen de l'enemistat d'elfs i nans. Només sabem que tractarà la segona edat (evitant-nos la gènesi dels Valar i tota la pesca). Doncs ara, per si en tenieu cap dubte, toca rellegir-se El Silmaril·lion...
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 1632
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
3
6
4
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 1013 cops
Gràcies rebudes: 503 cops

La veritat és que té molt bona pinta.
Crec que està clar que Amazon vol marcar-se un GOT però amb LOTR en comptes de amb ASOIAF.
Pel que he llegit que hi han invertit... potser haurà quedat bé.

No he llegit el Silmaríl·lion, tampoc sé si em fa ganes, la veritat. Pel que sé és un poc dens.
Però he viscut la història de la forja dels anells, amb en Celebrimbor i n'Annatar en el joc de Shadow of Mordor i vaig passar molt de gust!

A veure què ens mostren!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon