Crec que serà un dels millors animes de la temporada... l'anem comentant a mesura que el veiem?
Boku Dake ga Inai Machi #1
Text amagat.
El primer capítol m'ha deixat sense paraules!! M'encanta la veu del Satoruuuu!! No tinc ni idea de quin seiyuu és, em sona bastant i pel Satoru la veu és perfectíssima!! En general el capítol ha tingut de tot i m'ha agradat moltíssim: la frustració del Satoru per no poder publicar els seus mangas, un empleo un poc cutrillo amb una companya un esbojarrada, els seus poders sobrenaturals, evitar un accident i patir-ne un i finalment, el crim a la seva mare i ara la pasma el considera principal sospitós... Mare meva, un primer capítol SUPER COMPLET!!!
Ara, el final ha estat brutal per mi! Realment ha retrocedit TAAAAANT?? Què podrà fer ara, sent tan petit?? Salvarà aquella nena?? Buaaaaah, m'ha deixat amb tantíssimes ganes de saber més i de veure el segon capítol!!!
L'ending també m'ha agradat mooolt!! La música és una passadaa!
Ara, el final ha estat brutal per mi! Realment ha retrocedit TAAAAANT?? Què podrà fer ara, sent tan petit?? Salvarà aquella nena?? Buaaaaah, m'ha deixat amb tantíssimes ganes de saber més i de veure el segon capítol!!!
L'ending també m'ha agradat mooolt!! La música és una passadaa!