14. Que t’estimaries més ser un Jedi o un Sith?
He fet una cerca ràpida sobre la diferència entre uns i altres i hi posava: que els Sith conten amb la seva "passió" per aconseguir la força i tal, i sincerament, aquestes coses em recorden al poder de l'amistat de l'anime, així que seré Jedi (?)
15. La trilogia d’El Hòbbit. L’aproves o la suspens?
No les he vist la veritat... Però be, hi surt el Martin Freeman!!! I també hi ha dracs, així que per mi està aprovada!!
16. Si estudiessis a Hogwarts, quines assignatures t’agradarien més (i quines menys) i per què?
Assignatures que m'agradarien:
- Defensa contra les arts obscures: és bàsic!!! A més, m'encantaria saber quin patronus tinc! I bé...
@UkiHana em sap greu, però nse jo si m'agradaria tenir a l'Umbridge de professora xD.
- Cura dels animals fantàstics: per favor, són adorables! M'encantaria conèixer més sobre ells, i cuidar-los, i mimar-los, i que després em portin volant als llocs, i saber quin bitxo és (però sense fer els balls d'emparellament que fa el Newt per favor), i tenir la maleteta aquella amb els espais per ells, molaria! (no m'hi dedicaria, seria el meu hobi (?))
- Encantaments: és levioooosa, no leviosà! A part d'això, tot mag necessita encantaments, és de les més fundamentals i importants, i seria guai aprendre tots els encantaments que hi ha.
- Classe de vol: per poder volar bé amb l'escombra i no fotre-me-la de lloros a la primera de canvi.
- Astronomia: sempre m'han agradat les estrelles, així que no m'importaria pas estudiar-les.
Assignatures que em serien indiferents, m'agradarien però se'm farien pesades a vegades:
- Pocions: m'agradaria perquè seria com cuinar, però segur que em saltaria algun pas o la liaria amb alguns grams, o amb algun ingredient.
- Transfiguracions: crec que m'agradaria molt, però alhora em cansaria en part, molta teoria, concentració i nse jo com aniria, potser acabaria convertint algú en gallina en comptes d'una taula.
Assignatures que no m'agradarien:
- Adivinació: per favor, no puc amb això, a veure els pous del cafè què hi surt??? una taca! hi ha una puta taca!!! res més!!!!
- Herbologia: per algunes coses està molt be, sobretot per aprendre els tipus de planta, les possibilitats que t'ofereixen cada una etc, però això de tenir una planta cridant-me a la orella, o cultivar alguna de carnivora o coses així...en plan.. que pot sortir malament?
- Estudis muggle: com be ha dit la
@UkiHana ja ho tinc massa vist, i no m'apassiona.
17. Quin nom li posaries al teu drac a l’univers de Joc de Trons?
Amb lo poc original que soc amb buscar noms, doncs no veig malament la idea de dir-li Desdentao com diu el
@Minatoni . Però segur que acabaria a google buscant "special names for dragons" o algo per l'estil, no me n'agradaria cap, i li acabaria posant el nom del gat xD.
(
@UkiHana aquest drac és d'una pel·lícula de Disney, es diu Raya i l'últim drac, no està malament, a mi em va agradar força.
Text amagat.
)
18. Quina mascota o robot triaries de l’univers d’Star Wars?
Ni idea, no he vist gaire cosa d'Star Wars, però sempre he sentit a muns pares parlar de l'R2D2, potser és puta merda, però sempre m'ha fet gràcia tan el nom com sona, com la forma que té (?)