[Anime K3] One Piece

Duba
Esperits del bosc
Esperits del bosc
I am the Doctor
Entrades: 95
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
3
6
0
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 16 cops
Gràcies rebudes: 36 cops

Amb l'episodi 1000 van emetre un "remake" de l'opening 1 (We Are) amb personatges de l'arc actual de Wano. El company rogere73 l'ha editat a youtube amb la cançó en català i personalment m'encanta i espero que a vosaltres també:

Xail ha escrit: 15 juny 2021, 21:57 Recomanaria a tothom que llegís el manga, però si sou més d'anime, vaig llegir un cop que hi ha una web de fans que agafen l'anime de Toei i retallen el relleno (que n'hi ha moltíssim) per fer els capítols amb més bon ritme, es diu "One Pace", però jo mai ho he vist així no sé què tal serà.
He mirat moments puntuals de One Pace i bastant bé la veritat, un amic l'està mirant per allà i sembla que per ara molt bé (tot i que encara va pel principi).
Imatge
Xail
Esperits del bosc
Esperits del bosc
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 99
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
10
15
0
Gràcies donades: 133 cops
Gràcies rebudes: 96 cops

aeab13 ha escrit: 23 nov. 2021, 20:05 Amb l'episodi 1000 van emetre un "remake" de l'opening 1 (We Are) amb personatges de l'arc actual de Wano. El company rogere73 l'ha editat a youtube amb la cançó en català i personalment m'encanta i espero que a vosaltres també:

:love: :love: :love:
M'encanta que algú li hagi posat la cançó en català. Molt millor <3

Ja que no crec pas que arribi aquest capítol aquí... Però qui sap, a lo millor algun dia sorprenen :x
Meina
Moderador
Moderador
Dereshishishishishi!
Entrades: 703
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
3
6
0
Pronom: Femení
Gràcies donades: 201 cops
Gràcies rebudes: 265 cops

aeab13 ha escrit: 23 nov. 2021, 20:05
Feia dies que pensava que em volia rellegir bona part de one piece (després del time skip) perquè amb moltes coses dels nous capítols em perdo, i això quan van treure aquest opening em va apareixer la força que em faltava per posar-m'hi, i ara m'ho estic rellegint tot. Però confesso que veient-lo en català encara el trobo moltissim més genial, mercii per compartir-lo!! <3
Imatge
Duba
Esperits del bosc
Esperits del bosc
I am the Doctor
Entrades: 95
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
3
6
0
Gràcies donades: 16 cops
Gràcies rebudes: 36 cops

Meina ha escrit: 23 nov. 2021, 22:07 Feia dies que pensava que em volia rellegir bona part de one piece (després del time skip) perquè amb moltes coses dels nous capítols em perdo, i això quan van treure aquest opening em va apareixer la força que em faltava per posar-m'hi, i ara m'ho estic rellegint tot. Però confesso que veient-lo en català encara el trobo moltissim més genial, mercii per compartir-lo!! <3
De fet, jo mateix feia més d'un any que no llegia el manga perquè volia esperar que sortissin més capítols però després de veure aquest opening... em vaig fotre tot l'any en un dia :lol:
Imatge
Respon