[Anime K3] One Piece

Nafi
Moderador
Moderador
Roronoa Zoro's wife
Entrades: 686
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Pronom: Femení
Gràcies donades: 109 cops
Gràcies rebudes: 258 cops

Ahir 28/01/2021 vaig acabar Alabasta (inclós el relleno de después), sincerament els primers arcs (quan es van coneixent tots els de la tripulació) se'm van fer pesadets com Arlong Park, que tothom en parla maravelles se'm va fer etern...

Tot i així vaig aconseguir superar els arcs introductoris i arribar a Alabasta, no pensava que entressin tan rápid a la Grand Line, em var arribar molt a la patata l'història de la balena Laboon, només espero que en Luffy no se'n olvidi em trencaría el cor.

Contra tot pronòstic m'ha encantat en Mr 2 espero que durant els pròxims 900 capítols torni a sortir ni que sigui un cop. Vaig acabar una mica farta de la Vivi, ho sento molt però els últims capítols de l'arc en que només cridava em va acabant tocant la moral.
Text amagat.
Estic una mica decepcionada perquè amb la tonteria no ha mort ningú, al principi ens venien que el senyor dels xurros al cap la dinyava i no. Después el colom i tampoc...
M'he enamorat molt d'en Crocodile, sexy daddy. I de l'Smoker també, l'Oda té bona mà per dibuixar DILFS. Igualment lo millor de tot és que per fi s'ha unit la Nico Robin a la festa i ara comença un arc del que (crec que) no en se res.

Seguirem informant.
Imatge
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 214
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 52 cops
Gràcies rebudes: 55 cops

Joder, sí que vas de pressa!
A mi Alabasta és un dels arcs que m'agrada més, però perquè li tinc un carinyo especial.
Imatge Imatge Imatge
Grimmy
Porco Rosso
Porco Rosso
Judo ❀ 柔道
Entrades: 401
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 138 cops
Gràcies rebudes: 143 cops

Alabasta es una bona saga sep!

Les primeres com dius son introductòries per anar muntant la banda i els tripulants però no deixen de fer referència a problemes i moralejas de fons com el racisme, la mentida, el menjar... I a més ja hi posa base per a coses futures.

I bueno lo de les morts/no morts, one piece és bastant famós per aquest tema però no direm res més... xDD

Sobre la següent saga gran no tinc ni idea de si t'agradarà o se't farà pesada perquè hi ha opinions de tots colors. Jo la recordava més més fluixeta que Alabasta, però quan la vaig tornar a veure la vaig trobar de les més divertides en quan a comèdia.

No es cap spoiler però ho poso en spoiler:
Text amagat.
Es molt important entendre el capítol 151
Imatge
Respon