[Anime Hivern 2017]
Kuzu no Honkai
Atenció: Tots els posts contindran spoilers dels capítols de l'anime actualment en emissió
Argument: Tothom veu a la Hanabi i en Mugi com la parella perfecte amb una conducta excel·lent. No obstant això, darrera la seva relació aparentment perfecte s'hi amaga un secret que no poden explicar a ningú.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Capítol #1 i #2
En el primer capítol bàsicament s'explicava el que ja sabies si t'havies llegit la sinòpsis, tot i això a mi em va enganxar lo suficient com per tindre ganes de veure el segon i la veritat és que no m'ha decepcionat. Aquesta gent per sort no està per històries i en seguida ens ha ensenyat qui són les noies misterioses que surten a l'opening. Tot i que els dos comparteixen el mateix mal d'amor en Mugi em cau bastant gordo i en canvi a la Hanabi la trobo adorable. Al principi el tema de Onii-chan, Onii-chan~ em va perturbar una mica es vol tirar a son germà? però per sort no, simplement tenen molt mal gust per posar sobrenoms els japonesos. Superada la barrera cultural la Hanabi em va robar el cor, no se si és pel disseny que té que és perfecte o per la personalitat però per a mi s'ha guanyat el lloc de millor personatge pel moment, crec que té un punt de yandere que encara no ens han ensenyat però que promet molt.
Sobre les antagonistes com ja us podeu imaginar em sobra molt la nena cridanera (Mica? Muca? Maca?), ja deia jo que era raro que no hi hagués un personatge per l'estil en un anime. Aquí està, em sobra molt, res més a dir. En canvi l'Ecchan és molt adorable (YURI POWA!) i espero que aconsegueixi desenganxar a la Hanabi de tots els nabos i fugir juntes al paraís del yuri~ A l'últim capítol ens van deixar amb el caramelet a la boca de si si passaran coses eròtiques però t'hauràs d'esperar una setmana per veure el que... MALEÏTS!