Game of Thrones Temporada 6

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Obro un post a part per seguir la temporada 6 de Game of Thrones. Us animo a participar i debatre la sèrie, des del punt de vista dels que no hem llegit els llibres :P

Game of Thrones temporada 6 capítol 1


Text amagat.
Carai, sí que és vella na Melisandre! No m'esperava això, i menys que ho fessin explícit!

Llavors, en quant a na Sansa, estava segur que se'ls emportaven a Winterfell un altre cop, no recordava na Brienne ni que ja li hagués ofert ajuda abans. Ole, un deu. Em cau fatal en Ramsay.

En quant als germans Lannister... sóc l'únic que n'està cansat d'ells? Sí, na Myrcella no es mereixia res d'això, però la mare sí. Au.

N'Arya... Em fa llàstima, sempre m'ha agradat molt el seu personatge. Suposo que ara l'entrenen perquè aprengui a ser útil encara que sigui cega. M'imagino que estarem uns quants capítols així.

I finalment, Daenerys. Hola, som un munt de tios que anem forts, però com que ets vídua doncs no només no et farem res, sinó que ens prendrem la molèstia de portar-te tope de lluny, només per fotre els teus plans, que en realitat ens són totalment igual. Eh... sóc jo l'únic que pensa que això és només per allargar més la història?...


Game of Thrones temporada 6 capítol 2


Text amagat.
A la fi surt en Bran! Tot i que encara no vola xD. Lo del passat de'n Hodor m'ha molat (un poc).

Cersei... ja ho he dit abans. No m'interessen els Lannister, estan massa vists.

Tyrion... Ara anam! Sí senyor! Ole tus güevos peluos (que li deuen arribar pel terra :riu:). Un 10. Portava esperant tota la sèrie que algú que no fos na Daenerys s'atraqués als dracs. Espero que a partir d'aquí es comencin a repartir els dracs (tot i que seria irònic que en Tyrion es quedés sense cap drac... realment... no és dels qua participen en la guerra, no?).

I l'entrenament de n'Arya ha acabat bastant aviat, eh? A veure què fa en Jaqen... M'agrada el pavo aquest.

Ramsay... Ok, definitivament ja has passat na Cersei en la categoria d'enemic públic #1. Espero que el matin ja.

En quant als Ironborne... portaven mitja sèrie desapareguts? Bé, a veure què fan... Amb un poc de sort es cepillen en Ramsay, però segur que no serà tan senzill.

Night's Watch: vaja puta panda de covards! O això o els traïdors mai van tenir massa suport. De tota manera... sembla que s'han tornat molt més "poca cosa", eh? En Davos plorant a na Melisandre que faci la màgia amb la que ell no està d'acord... Hm, interessant. I la màgia... Bé, estava cantat que passaria, no? XD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

El hype tenia per aquesta temporada no era ni mig normal. Però bé, sort que ha arribat i no he hagut de matar a ningú per saciar el hype :pervertmoon: .

Episodi 1
Text amagat.
Bueno bueno bueno, jo també pensava que en Theon i la Sansa haguessin tornat a Winterfell però, bona salvada MúsculWoman.
Després tema Lannister, el Trystan aquest de combat no devia tenir ni idea perque mira que donar les espatlles a l'enemic i crec que hi haurà una guerra contra els de Dorne o algo així perquè com la Cersei és posi en plan zorra vengativa es lia.
Arya-chan no deixaré que et piquin més :c.
M'agrada l'escena en que estan en els cavalls els dos dothraki i es pensen que la Daenerys no els enten i ella va reaccionant, és molt bo xD.
I bueno, m'ha agradat el cameo de Golum en joc de trons.


Episodi 2
Text amagat.
Bieeen Bran ha tornat a aparèixer i es que simplement m'encanten les visions d'aquest personatge com l'ha que ha tingut de Winterfell de fa molts anys. "Et deies Wylis i podies parlar, que va passar?" "Hodor." Per alguna raó em va fer gracia aquesta escena xD. Quina cara de fill de puta té el Ramsay, és super cruel. Guerra salvatges contra norteños?
Jo tinc la teoria de que la xupi pandi comandada per la Sansa al arribar al mur i es trobin al Jon i als salvatges potser intentaran re-conquistar Winterfell i es liarà parda. Perquè sí, Jon Snow ha reviscut.
Sóc l'únic al que li fa por de que faci algo gran el que ha matat al ex-rei dels Hijos del Hierro? No em fio ni un pel d'aquesta panda fanàtics per la nàutica.
A veure que passar amb l'Arya, jo vull que es pugui transformar en qui sigui i dit això ara ja no pixaré tranquil, no vull que un tiu de dos metres agafi i em faci una colleja voladora contra la pared i em mati.
Vale Tyrion els té ben posats i tal, però ningú s'ha donat compte que diu "Si yo no tuviera verga bebería vino todo el día" i jo em pregunto, encara més vi?
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

HAHAHA molt bona la teva última línia XD

Realment, en Tyrion ho peta.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Bé al final la meva curiositat ha pogut amb la meva part hater i he vist els episodis que porten (actualment fins a l'episodi 4 de la 6a temporada).

He de dir que la temporada està... meh. No només per les violacions a coses dels llibres (tot i que en teoria van més avançats, algunes coses les segueixen violant igual), sinó per coses incoherents, sense puto sentit i amb l'únic objectiu d'allargar la sèrie, oferir més sexe o més sang.

Us deixo aquí els meus comentaris, tant bons com dolents, dels 4 episodis. No fico res dels llibres, així que podeu llegir tranquils :D

Coses dolentes:
Text amagat.
Primer de tot... porten 4 episodis i tots segueixen al mateix lloc que al primer episodi? Sóc jo o en realitat no està passant res?

Després, coses incoherents que s'han tret de la màniga because the sake of art:

1. Podrick Payne i Brienne de Tarth salvant a Sansa i Theon. Tot molt bonic i tal (és fàcil trobar a algú enmig d'un bosc nevat). El que em va tocar la moral però va ser l'últim soldat Bolton que quedava de peu, que lluitava amb el Podrick. El desarma i es posa en plan xulo ay que te mato ay que te mato. A veure, ets l'últim de la teva tropa, la resta estan morts, mata'l i segueix lluitant o fot el camp! Però no, mentre es pren el seu temps apareix Theon Greyjoy i el travessa per l'esquena. Però quan cau es veu que porta un puto escut enorme a l'esquena, aleshores com cony el travessa? No té puto sentit (a no ser que li foti l'espasa pel cul).

2. Rituals satànics de R'hillor a Jon Snow. No comentaré res del ritual, però si el fet de:
- Davos: Hey Mujer Roja no tens per casualitat una màgia així sota la màniga per reviure gent i tal?
- Melisandre: Boh, npi, nem a provar a veure si podem salvar el guió.
No se vosaltres però a mi m'ha donat aquesta sensació xD

3. Ramsay. Vale que volen ficar-nos-el com el Joffrey 2.0, però no cal que en cada episodi mati a algú collons. Ja ho sabem que és cruel.

4. El mateix que ha comentat el Minatoni dels Dothrakis, ei xatos que és sagrat anem a portar-la a la quinta punyeta (si mireu mapes per internet veureu que està força lluny, com de invernalia al muro) i després morim cremadets sense cap problema, repetint una de les millors escenes de la primera temporada perquè no tenim més idees.

5. Les serps d'arena maten al guardaespatlles de Doran Martell, Aero Hotah, un negre de dos metres i com a mínim 100 quilos amb un punyalet del tamany d'un ganivet de tallar fruita i d'un cop. Sure.

I diria que, a part d'alguna patillada dels llibres, no he trobat res més dolent. Només potser que hi han més Guardias de la Noche que durant la batalla del Muro, pot ser?
I Jon Nieve fa la mateixa cara viu que mort xDDDD


I ara les coses bones xD
Text amagat.
1. Tyrion Lannister, el puto amo. Quan interactua amb els dracs, intenta arreglar els problemes... té pinta que algo li sortirà malament, però és un dels millors personatges i fent equip amb Varys semblen imparables.

2. El passat de Ned Stark, m'ha fet molta il·lusió veure-ho i espero amb ganes saber més :uki:

3. No m'esperava per res que el Ramsay capturés al Rickon, un dels girs que més m'ha sorprès.

4. Euron Greyjoy s'ha marcat un Hey bro, I just met you, and this is crazy, I throw you from a bridge, and no more se supo. Tinc ganes de veure com comencen a liar-la els Greyjoy, espero que no em decebin més :D

5. Lo de la Arya, not bad, a veure com continua la cosa. Ha begut del pou on bevien els que venien a morir, així que no se què li passarà.


I ja està, què us han semblat a vosaltres els episodis? :D
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Game of Thrones Temporada 6 capítol 3: Oathbreaker


Text amagat.
Molt bé, en Ramsay perd na Sansa i en Theon i guanya en Rickon, la salvatge i el cap del llop. Mira tu, té sort el cabró!
Hem vist els ocellets de'n Varys! M'ha agradat això! :)
A la fi sembla que ha acabat l'entrenament a la sala de l'esperit del temps de n'Arya i... hi torna a veure! Bé, gràcies a aquest entrenament, quan hagi de lluitar a les fosques, ho podrà fer.
I... en Jon diu que es pira. Mira que xulo ell. HAH!


Game of Thrones Temporada 6 capítol 4: Book of the Stranger


Text amagat.
Els germans es retroben! Els primers Stark en juntar-se són na Sansa i en Jon. I basta que aparegui ella per iniciar una guerra. Per altra banda, reben la carta de'n Ramsay, sumant punts a enemic públic #1.
Parlant de'n Ramsay, us pensàveu que el mataria la salvatge? HAH! Vaja un fill de puta!
El capellà hippie: ja n'hi ha prou, no? Sembla que estan decidits a cepillar-se'l. A la fi! Guerra civil! Guerra civil! Desastre! Foc! Destrucció! Wewewe.
Littlefinger: ja hi tornam a ser, manipulació everywhere! Quin crack! A veure què farà al final...
En Theon torna en el pitjor moment, sembla. A veure què faran aquesta gent, són un poc imprevisibles, sembla. (he repetit sembla dos cops, però em sembla que passo de canviar-ho).
En Tyrion sembla el costat diplomàtic que li falta a na Daenerys (vegeu la següent línia). Segurament els seus arguments siguin vàlids a Westeros, però... no sé si també ho són a Slaver's Bay... Encara sortirà escaldat!
I finalment, Daenerys. El dúo calavera de rescatadors arriba, s'infiltra, tenen una conversa amable amb dos Dothraki i planegen un rescat... pirotècnic de na Daenerys. Aquesta afirma que també serà reina dels Dothraki (bé, ja ho era, però... ja m'enteneu, ara més) (i això fa referència a la... obsessió amb el poder que té aquesta dona). I au, barbacoa de Dothrakis i tothom s'agenolla davant d'ella.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ja estic al dia amb Joc de Trons (en castella, encara no he vist el 6x05), tinc un debat intern, veure el 6x05 en angles subtitulat o esperarme a dilluns que ve, ja m'he acostumat als dobladors i no he vist cap amb les veus originals...

Spoiler 6x01 al 6x04:
Text amagat.
Em va soprendre el detallisme del guio, ambientacio,etc de la primera a la tercera temp pero la sisena a decaigut molt.

Al 6x01, 10 min parlant del super ferotges gossos de Ramsey, millor creuar un riu mig congelat i superar una hipotermia a que els pillins, arriba la lluita i desapareixen....
-------------------
Mira que no m'agradaba pero amb Tywin Lannister tot el problema religios no hagues pasat del dia 2 segur, em te una mica negre tot el tema del gorrio suprem xDD
Ojala no mori ningu Tyrrel, encara tenen que donar molt joc.

El final del 6x04 amb Daenerys nua entre foc era necesari?
Ella es tot el contrari a Cersei, nua davant de milers de persones i ho exiveix amb orgull xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Shancks ha escrit:Ja estic al dia amb Joc de Trons (en castella, encara no he vist el 6x05), tinc un debat intern, veure el 6x05 en angles subtitulat o esperarme a dilluns que ve, ja m'he acostumat als dobladors i no he vist cap amb les veus originals...
Shancks, fes-me cas, si un episodi has de veure en anglès subtitulat és precisament el 6x05

Hi ha una escena clau que els dobladors ho tenen molt fomut per doblar i no serà mai el mateix, t'ho recomano 1000

EPISODI 5 SPOILERS
Text amagat.
HOLD THE DOOOR!!! /me va a plorar en un racó
Espero que sigui dels pocs spoilers del llibre que revelin a la sèrie, ja que diuen que ja és completament diferent.

En quant al Bran, SUB-NOR-MAL! No escalis! Pam tota la família morta. No tinguis més visions! Pam Darth Maul assassina a tothom menys a ell i a la Meera.

I bé, la nova sascerdota vermella de Volantis em té intrigat, sobretot perquè sembla la única en tota la sèrie que ha deixat al Varys amb cara de oh shit. Tot hi així em sembla recordar que l'Alt Sascerdot de Volantis és un home i a la sèrie només posen una tia per ensenyar les peres
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

He fet cas al Bank i he vist el 5 VO subtitulat, nomes dir que els dobladors ho tenen molt dificil xDDD

Spoiler 6x05
Text amagat.
de hold the door fins a Hodor a sigut un moment molt dramatic que sense traduir el nom de Hodor no se com quedara xDD

Arya que es deixi de tonteries de uan vegada, mati a qui li digui i ja!, vull un Arya assessina a l'ombra XDD

Igualment tornare a veure el capitol dilluns, per veure les diferencies i com resolen el problema.

http://cultura.elpais.com/cultura/2016/ ... 45939.html
Aqui expliquen per sobre com ho doblaran pero no el resultat final (aneu en compte, conte spoilers del capitol 5)
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Ho sento però ho he de dir: quina patillada s'ha marcat el gordo.

Episodi 6x05

Text amagat.
No sóc gens fan de lo que pasa al nord de Desembarco del Rey així que em va semblar bastant conyàs l'episodi,però semblava que per fi, después de 6 TEMPORADES ESCURRINT EL BULTO sabriem que són els Caminantes Blancos, d'on venen, QUE VOLEN. Vosaltres vau entendre algo? Perquè jo no, un altre flaixbac sense molt de sentit simplement per dir-nos que als Caminantes els van crear els arbres aquells que semblen trets de Guild Wars i que volen matar al senyor de l'arbre, per què? Que volen aconseguir? Estan en plena etapa de rebeldia adolescent contra els seus creadors? Suposo que haurem d'esperar 6 temporades més per saber-ho.
Hold the door, hold the door! A en Martin un dia se li escapava l'ascensor i es va donar compte que s'assemblava molt a HODOR, que no em vinguin a dir que ho tenia pensat des de el principi perque no cola. I ara que faran el lisiat i la noia en mig de la neu? Si sobreviuen al següent capítol ens està prenent el pel de mala manera. I PER QUÈ NINGÚ PENSA EN EL POBRE VERANO?
Jo vull veure ja com la Cersei i la iaia Tyrrell es carreguen el Gorrión Supremo d'una vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 6x06


Text amagat.
Poca cosa a dir, no ha sigut un capitol molt trascendental, normal sent el seguent al Hold the door! i el foc de Kaleshi xDD
Aquest es el capitol de calma abans de la tormenta del seguent xDDDDDDDD

Tommen es burro com ell sol... Al pas que va, començaran les Creuades a Joc de Trons amb caceries de bruixes, etc.
:facepalm:
Jo que volia un altre passeig amb verdures, va ser la risa amb Cersei xDDD

A vera si espabila Sam, que al pas que va es tiren a la Eli devant d'ell i al final donara les gracies i tot, ara que te una espasa d'acer Valyri que l'utilitzi una mica (almenys abans de ser maestre XDD)
Imatge
Respon