Akatsuki no Yona [Discussió Manga]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ei, heu vist que pel Japó fan un musical o un Live Stage d'Akatsuki no Yona?? La veritat és que quasi no tinc detalls, però he vist per twitter els actors i... mare meva, són clavats!!

Text amagat.
Bé, la imatge no és que tingui una qualitat suprema, però us feu una idea... xDDD

Imatge

Aquí teniu la imatge més petita amb els actors. No és que sigui rellevant qui fa de qui, però la imatge promocional es veu molt millor

Imatge


Què us pareixen? Jo només puc dir... OMG, Kija... :red:
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Ostres com s'aburreixen aquests japonesos hahahahaha
Ja ens mantindràs informats de veure si és un musical o tindrem un Live Action!!!
I jo posaria el que fa de Kija fent de Jae-ha, és com més afeminat xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Yeaaah, jo crec que els actors que han triat s'esacuen molt en el paper, sobretot fisicament, de la veu ja seria un altre tema a mirar xDDD

P.D: El que fa de Yoon es diu Yuta ~~~ proces de canviar la u per una o~~> YUTO!!! :pervertmoon: (paranoies de la Meina)
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Akatsuki no Yona 110 i 111

Text amagat.
Com li han crescut els cabells a la Yona, no? Ara li dibuixa molt més llargs, una mitja melena molt cuca! Però a mi m'agrada potser més quan els portava un pèl més curts.

De totes maneres, a la fi sabem què sent ara la Yona pel Soo Won i pel Hak... Ja era hora Yona, que te n'adonessis, no?? Que ho veia tothom menys tu! De fet, que el HakxYona sigui canon m'agrada, si tothom estigués enamorat de la Yona, acabaria sent molt Fushigi Yugi i, personalment, em semblava una merda tothom darrere la Miaka XDDD

I també m'ha agradat que a la fi hagi dit què pensa del Soo Won perquè em molestava que el veiés i no tingués ganes de carregar-se'l o algo. Adventuro un Hak VS. Soo Won al final del manga. De totes maneres, està bé que sigui el Soo Won qui es converteixi en rei.

I el final del 111... OMG! Què passarà ara, Yona-chan? A veure com surt d'aquesta! No puc esperar a pel pròxim capítol... han tardat un munt aquesta vegada, oi? Hem estat tot el novembre sense capítol...
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Text amagat.
No m'havia fixat en els cabells!

Per fi ha tornat Akatsuki no Yona! I m'ha semblat molt curiós el punt de vista que té del Soo Woon. I en quant el Hak, ha estat molt en plan, aivalahostia si existeix el Hak! Quan la noia de la tribu de l'aigua li pregunta "y el otro?" Pensava que li preguntava què sentia pel Hak i no què en pensava el Hak del Soo-Woon.

Amb tot, a veure què passa entre aquests dos :3

Puta vella que traïdora
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Bank ha escrit:
Text amagat.
I en quant el Hak, ha estat molt en plan, aivalahostia si existeix el Hak!

Puta vella que traïdora
Premi al millor comentari del capítol amb diferència!


Però bé, de totes maneres era qüestió de temps que la Yona s'acabés adonant. De fet, com que ja tardava molt, es començava a passar de tonta i despistada. Suposo que ara que ja se n'ha adonat de la seva existència, estarà com mil anys més perquè es confessin o algo així. xDDDD
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Us presento el calendari d'Akatsuki no Yona pel 2016!!

Text amagat.
Imatge



Quan trobi totes les imatges en millor qualitat us les passo! De moment només he trobat aquesta on sortissin totes les imatges i aquesta en bona qualité:

Text amagat.
Imatge


Pel meu gust un poc decepció perquè veig que totes són Hak i Yona, que no em desagrada, però m'hauria agradat una per cada drac, com a mínim...
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Akatsuki no Yona fins el 118

Text amagat.
MARE MEVAAAA!! Quantes coses han passat en tan pocs capítoooooools!!! Primer se'n duen les dues noies per culpa de la guarra de la vella i les fan currar sense gota d'aigua :nopotser: Pobretes meves, pobreteees! Estic tan "orgullosa" de la Yona, de com de forta s'ha tornat! De cada vegada és més forta i no hi ha res que la faci retrocedir!!

Al final del 118, a la fi és la Lili que fa alguna cosa per salvar la Yona! Ja era hora! Reconec que la Lili no m'acaba de fer, sempre està amb el pla "vull salvar el país" però al final qui li treu les castanyes del foc sempre és la Yona i els dracs... Suposo que ella n'és conscient i per això, per una vegada, ha estat ella qui ha salvat la Yona. I van i ho deixen aquí... que cabrons!!!!!!!!! Espero que el Jae-Ha arribi ara per salvar les noietes!

Val, ara el tema principal... EL SOO WON I EL HAK! OMG!! AI DEU MEU QUE ME DA ALGO!! La cara, la puta cara del Hak quan reconeix la veu del Soo Won darrere del mur de pedra!! Pobre Hak, no només està preocupadíssim per la Yona sinó que a més es troba amb el Soo Won i li dóna ordres xDD M'ha fet llàstima, pobrissó!

Hi ha una cosa que també tinc que comentar: el ZASCA del Kija al Soo Won: nosaltres som els quatre dracs i seguim al veritable rei d'aquest regne que, per cert, no ets tu XDDDDDDD Com s'ha sobrat!! Tanta sort que al Soo Won li ha importat una merda i li ha volgut tocar la mà, en pla morbo xDDDD Quin capítol més estrany!

Buaaaah, vull més capítols!! A veure si en van traient els nous amb més constància, que sempre et deixa amb molt de hype aquest manga!!
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Tan bon punt la UkiHana ma'ha dit que hi havien nous episodis del manga i com llegir-los, he hagut de deixar una fabricació d'una armadura del Star Wars i anar corrents a llegir-los :scared:

Text amagat.
BUAAAAAAAAAH just BUAAAAAAH tenia moltes ganes de llegir nous episodis i llegir-ne 6 de cop sempre va be!!

Al començament d'aquesta saga em semblava que seria com a cansina, perquè ja havia sortit abans tot el tema del Nagai. Però quan les han segrestades i els monstres s'han sparat per anar-les a buscar, m'ha començat a encantar!

Comentaris, doncs tots els de la UkiHana xDD no els repetiré, però si que tinc unes quantes observacions:

1. El Shin-Ah ha parlat molt per ser ell o soc jo? Ha parlat al Hak, s'ha quedat murmurant que hi havia un miniHak, nose, l'he vist molt actiu per ser ell hahah
2. Si no recordo malament (potser m'equivoco) quan la Yona i el Hak coneixen al Yoon mencionen al general Mundok i el Yoon semblava que el coneixia, al menys de nom. Però quan el Yoon ha vist al Mundok (que per cert, gran escena del Hak amb els de la seva tribu xD) no l'ha reconegut. Altre cop, potser m'equivoco.
3. El Soo-Won no volia ser rei? Hola? No ho feia per venjança perquè segons ell el rei Il havia matat a son pare? No volia arreglar el païs? Quin deu ser el veritable objectiu del Soo-Won doncs?
4. Quan la Yona i la Lili han marxat les dues pel bosc, m'ha recordat moltíssim quan el Hak i la Yona havien de fugir del castell, al començament del manga. La Yona feia de Hak, protegint i cuidant a la Lili, i la Lili feia de Yona, ja que estava traumada. A més, quan amaga a la Yona en un arbust es igual que quan el Hak l'amaga per protegir-la d'un excerit xDD repetimos? :scared:

Tot i així, m'han agradat molt i espero molts més episodis aviat :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs jo tinc una teoria com toh loca de com pot continuar (però que crec jo que no tiraran per aquí, però com que se m'ha ocorregut, us la comento xDD)

Text amagat.
No trobeu que es passen tooooot el dia "Sa Majestat Soo Won no està casat" "Sa Majestat hauria de trobar una dona" i tal? Jo crec que l'autora ens està estirant per aquest costat i que prest ens presentarà algú pel Soo Won i jo crec que aquesta persona pot ser la Lili. Per què? Em pareix la persona adient: és la filla del jefe de la tribu de l'aigua i, sobretot, perquè és amiga de la Yona.

Justament ara que la Yona comença a oblidar realment al Soo Won i a adonar-se'n que està enamorada del Hak... si això passés, no creieu que la Yona s'ho prendria malament? Encara que ara s'estimi al Hak, jo crec que els sentiments pel Soo Won estan en alguna banda soterrats...

És més, sent com és la Lili que vol sempre salvar el país i tal, segurament sí que accediria a casar-se amb el Soo Won per canviar les coses sent reina. Es convertiria aleshores la seva amiga en la seva enemiga?

Jodeeeeeeeeeeeeeeeeeer, m'encanta aquesta puta teoria xDDD
Respon