Bon dia i bones festes!!

Respon
elwnt_15
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 4
Membre des de: 26 des. 2023, 17:15
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 6 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

Bon dia a tothom! Em presento: em dic Aida, tinc 33 anys i sóc de Sant Boi de Llobregat... m'acabo de registrar a Tadaima (és el primer fòrum al que m'he unit mai...). Segurament com molts de vosaltres, em vaig iniciar en el món del manga i l'anime gràcies al 3xl però, per diferents motius, em vaig allunyar de l'afició durant molts anys (la vida adulta, imagino :( ...). Tot i això, sempre he sigut molt fan de les obres d'studio Ghibli (Miyazaki, més que Takahata) i estic molt contenta de veure la nova empenta que s'està donant al manga i anime en català desde fa un parell d'anys. Actualment, estic seguint els animes d'Inu yasha (via sx3, perquè m'encantava i no la vaig acabar mai...) i Frieren; i estic llegint Kimetsu (vaig al dia amb la publicació de Norma), Skip to Loafer i Orange (aquí, resant perquè Kaji torni aviat). Intentant recuperar el "temps perdut" i molt contenta d'estar aquí i poder llegir-vos!!

PD. De moment he estat incapaç de posar-me un avatar... ho seguiré intentant! XD
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Benvinguda @elwnt_15 , ja has fet un bon resum del manganime aixi que jo et preguntaré sobre les serie i pelis, en segueixes cap actualment? Quins generes t'interessen?

T'animo a xafardejar pel fòrum, trobaràs temes de tot tipus i per tots els gustos i si no trobes el teu doncs, crea'l sense miraments i aixi podrem parlar de coses noves :)

Salut!
Imatge
elwnt_15
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 4
Membre des de: 26 des. 2023, 17:15
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 6 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

Bones!! moltes gràcies per la benvinguda!! A nivell de sèries i pelis fora del món manganime... just ahir a la nit vaig començar The Crown, que em va semblar interessant per tema context polític però em va deixar molt mal cos xD així que ja veuré si la continuo. A nivell de gèneres, no tinc fortes preferències... No m'agraden les policíaques i defujo les de terror per un tema de conciliació del son xD
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Benvingudíssima @elwnt_15! :nekohola:
Que bé! Segueixes Frieren i Skip to Loafer! Aquestes dues m'encanten :D
Saps que estem comentant Frieren aquí al fòrum per cada capítol? Si tens ganes, et pots unir!

Ens anem llegint, molt bon Nadal i bon any nou! :stars:
elwnt_15
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 4
Membre des de: 26 des. 2023, 17:15
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 6 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

Estel ha escrit: 27 des. 2023, 20:45 Benvingudíssima @elwnt_15! :nekohola:
Que bé! Segueixes Frieren i Skip to Loafer! Aquestes dues m'encanten :D
Saps que estem comentant Frieren aquí al fòrum per cada capítol? Si tens ganes, et pots unir!

Ens anem llegint, molt bon Nadal i bon any nou! :stars:
Gràcies pel missatge @Estel!!! He vist la conversa al fòrum, m'hi uniré! :)
Respon