Música que emociona

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Etiquetes habituals:
Respon
Avatar de l’usuari
Arnau11
Porco Rosso
Porco Rosso
Croqueta croquette
Entrades: 184
Membre des de: 31 oct. 2015, 21:53
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 59 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Hola tadaimeros!
Escric aquest post ja que estava estirat al llit escoltant música i de cop ha començat una cançó que m'ha fet sentir molt melancòlic.
Amb això us vull preguntar, quina cançó o cançons us fan sentir emocions o melancolia?
Aquí us deixo la meva :3
Text amagat.
Imatge
Com que els humans no tenen ales, han de buscar la manera de volar
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs si parlam de melancolia i de posar-nos nyonyos, aquesta cançó pot amb mi.

És el tema principal de Chihayafuru i tot i que sigui un tema que pot semblar bastant animat, he plorat tantíssim a l'anime amb aquesta cançó de fons que no puc evitar associar-la a aquells moments així més xof.

Concretament em recorda a quan...

Text amagat.


Em recorda a quan l'Arata agafa la bicicleta a Fukui i es posa a perseguir el tren com un desesperat mentre la Chihaya i el Taichi tornen cap a Tokyo i peguen cops de puny a les finestres i mentre l'Arata pedaleja mentre va plorant i, quan l'Arata desapareix la Chihaya comença a plorar també... i l'UkiHana també plora xDDDD En el fons, sóc la principal causa de l'augment del nivell del mar, que ploro como una magdalena suculenta :guapo:
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Tinc moltes cançons que em porten record i melancionies, però hauria de triar-la entre mitja banda sonora de Star Wars i mitja del Senyor dels Anells.

I com que no puc triar, us deixo una que em recorda a un personatge en concret que em fa molt gràcia :D
Text amagat.
Al escoltar aquest soundtrack sempre recordo a Sagara Sanosuke perdut pel bosc rebentant arbes i em fa gràcia xD
Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Si em parles de nostalgia principalment us poso aquesta, ja que quan era adolescent l'escoltava cada cop que tenia un dels meus nombrosos desenganys amorosos:

Text amagat.



Ara si em parles d'algo que emocioni, emocionar es un concepte molt ample, aixi que caldria especificar mes, mentrestant et poso el que mes m'emociona entenent com a tal motivacio. M'ho poso sovint per fer un treball escrit i estic concentrat durant..... un ratet (a mes, no em se imaginar una batalla contra un jefe en aquest joc sense aquesta canço):

Text amagat.



I si me'n demaneu una que posi la pell de gallina i se't caigui la bava pel sol fet d'escoltar-la, pero no saps identificar quina emocio provoca us poso aquesta:

Text amagat.
Avatar de l’usuari
blastilonic
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Seu gosset!
Entrades: 30
Membre des de: 27 des. 2015, 16:58
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

Aquest tema em ve de perles per posar totes les bandes sonores que em poso per estudiar jajaja
Estic molt obsessionat amb les bandes sonores dels animes que he vist i fins i tot de vegades pujo la banda sonora sencera al youtube
Text amagat.


Aquí us deixo les cançons que més m'emocionen, moltes d'elles son endings clàssics que em fan caure la llagrimeta :)
Text amagat.









si no us fa res les aniré posant a mida que les vagi trobant perquè me'n deixo moltes que són presioses jajajajaja
Imatge
Aquesta flaire se l'endurà
i això de fet tant me fa
per la galàxia me l'he trobat
aquest amor desitjat
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

M'encanta que hagis inclòs l'ending de Fushigi Yugi!! Em porta tantíssims records! Aquest anime em va marcar tantíssim... escoltar aquest opening és sinònim de feelings!

A mi de Sailor Moon m'encantava l'ending de la Chibiusa i el Pegasus! Era tan tendre!! :blush: Des de l'instant que vaig trobar-teeeeee, el cor se m'omple de llumetes per tu.... la lletra és tan bonica!

Text amagat.
Avatar de l’usuari
blastilonic
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Seu gosset!
Entrades: 30
Membre des de: 27 des. 2015, 16:58
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

UkiHana ha escrit:M'encanta que hagis inclòs l'ending de Fushigi Yugi!! Em porta tantíssims records! Aquest anime em va marcar tantíssim... escoltar aquest opening és sinònim de feelings!

A mi de Sailor Moon m'encantava l'ending de la Chibiusa i el Pegasus! Era tan tendre!! :blush: Des de l'instant que vaig trobar-teeeeee, el cor se m'omple de llumetes per tu.... la lletra és tan bonica!

Text amagat.
oishhhhhhhhhh!!!! en serio???
No em puc creure que també t'agradi XD jajaja
juro que el volia incloure però al final no he fet perquè no és dels més coneguts
Imatge
Aquesta flaire se l'endurà
i això de fet tant me fa
per la galàxia me l'he trobat
aquest amor desitjat
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

N'hi ha un munt que em fan posar melancòlia/trista... en deixo una petita selecció! La majoria d'aquestes són de la banda sonora d'algun anime.


OST SnK (Kobayashi Mika- Bauklötze)
Text amagat.

OST SnK (Call your name)
Text amagat.


Anem amb Paindora Hurts!!

OST Pandora Hearts (Lacie's Song)
Text amagat.

OST Pandora Hearts (Every Time you Kissed me)
Text amagat.

OST Pandora Hearts (Parting Song)
Text amagat.


OST D Gray Man (The Musician)
Text amagat.


Valshe - Soundless Voice
Text amagat.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Unes quantes cançons més... totes són tan boniques T_T Dóna la casualitat que totes aquestes les ha compost la Yoko Kanno jeje

OST Darker Than Black - No one's home

Text amagat.


OST Darker Than Black - Yin no Piano

Text amagat.


OST Wolf's Rain (Sakamoto Maaya - Gravity)

Text amagat.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Kagome
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Shinjitsu no uta
Entrades: 44
Membre des de: 11 feb. 2016, 23:05
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 12 cops
Gràcies rebudes: 18 cops

Jo en tinc moltes, però les que més son:
Do As Infinity - Fukai Mori (es l'ending de Inuyasha, em porta molts records de l'època en que vaig descobrir l'anime, i es una cançó preciosa)
Futari no Kimochi (instrumental d'Inuyasha que em toca la fibra per raons similars)
Seven oops 7!! - Orange (ending de Shigatsu wa kimi no uso, em porta llàgrimes als ulls cada cop que la sento, si has vist l'anime sabràs per què.. I la cançó es molt molt maca)
No puc posar enllaços, el móvil no va massa bé..
Visca la música que fa sentir emocions!
Respon