The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Buenu ja esta aqui la "prequela" de Breath of the wild: Hyrule warriors: la era del cataclismo, la qual esta ambientada en la guerra que va passar 100 anys abans del titol principal. Perque "prequela"? doncs perque....

Text amagat.
Perque el joc comença amb un robotet viatjant al passat per evitar el ressorgiment d'en Ganon, aixi que el que veurem no es que va passar a la guerra de fa 100 anys, sino una versio alternativa. Pero la cosa es posa pitjor quan
Text amagat.
Apareixen els elegits del futur
Tot i aixi us dire que el resultat final m'ha encantat


El genere triat per explicar-nos aquesta historia no podia ser altre que el mushou i la veritat es que les mecaniques d'aquest genere i les de BOTW funcionen molt be combinades. A part dels seus combos tots els personatges tenen els moduls de la tauleta sheikah i un ceptre de cada element, el qual te usos limitats. Com en tot mushou la millor manera de fer mal a l'enemic es buidant l'indicador del punt debil i pots fer-ho o be com en els mushou de sempre, trobant obertures despres de que faci els seus atacs o fent un atac especial per trencar les defenses o fent us de les mecaniques del BOTW, per exemple esquivant un atac per poc i despres poder-li clavar un combo, utilitzant el modul adequat per frenar un dels seus atacs o un atac elemental que, si a mes es d'un element efectiu, es buidara molt mes rapid.

Pero el combat no es l unic que esta ben cuidat, petits detalls com l'existencia de Kologs, que la pantalla de triar missio, millorar el personatge o comprar sigui el mapa de BOTW, o que la musica no sigui metaleo pur com en la majoria de mushous, sino que sigui la banda sonora del joc original pero una mica mes intensa perque encaixi amb el que estem jugant son punts a favor.

Tema personatges, no patiu, us dire que n'hi ha una quantitat decent i que a mes estan molt ben treballats mecanicament. Cada un te mecaniques propies que el defineixen molt be, i a mes varia entre personatges de la mateixa raça i/o que utilitzen la mateixa arma. Si em pregunteu pels meus preferits son
Text amagat.
L'Impa, que fa clons d'ella mateixa per augmentar moltissim la força dels seus atacs i en Revali, que quan esta a l'aire es una bestia. Els dos estan trencadissims


Pero hi ha una cosa que fa que per mi sigui el millor mushou que he jugat, i es que la historia no es fanservice de merda mal ficat com en el HW original o el fire emblem warriors. Aquest te una historia que m'importa, molt fidel al seu original, que no preten recrear moments epics del seu original pero traient-los tot el seu encant, sino que la hisoria del joc es completament nova, coherent amb el que ens expliquen en el joc original i a mes esta molt ben portada a nivell de guio i direccio.

Aviam no vull dir que sigui perfecte. Graficament el joc es justet, te unes caigudes d'fps i un popping que fan plorar al nen Jesus, pero penseu que es per la switch i que no li podem demanar que renderitzi un exercit sencer.

El recomano? Moltissim. Si t'agrada el mushou es imprescindible. Si t'ha agradat BOTW i no has provat mai un mushou, aquesta es una bona oportunitat per provar-lo.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Jo també vaig comprar el Hyrule Warriors: L'era del Catalanisme i m'està agradant, no sóc molt fan del musou (no vaig pillarme el Fire Emblem Warriors pel mateix) però el joc està ben parit. Te una cinematogràfica brutal per anar explicant l'història i els combats grupals no es fan tediosos.

Encara em queda més de 3/4 del joc, ja diré les meves impressions quan l'acabi.
Imatge
Respon