Hogwarts Legacy

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Minatoni ha escrit: 06 nov. 2023, 00:00 Pel que he vist, crec que està molt ben optimitzat, així que no passaria molta pena.

Justament aquest cap de setmana hem visitat un amic i l'he ajudat a passar-se una cursa amb la granera. Ells tenen una PS4 i del que es queixa és que els temps de càrrega són molt lents (jo no he trobat que fossin especialment lents, però sí més que a l'ordinador, però clar, amb el joc físic, és normal que li costi trobar les coses dins el disc).

Ara bé, els controls amb el comandament són bastant xungos. Em va costar bastant fer la cursa.
Aixo del temps de carrega tambe em molesta,encara no hi ha confirmacio si per la Nintendo sera versio instalada o Launcher, de moment al Game posa "Nota: El joc requereix de connexió a Internet" cosa que no dona bones vibracions al respecte.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Demà es el gran dia per la Nintendo Switch :hurra: :hurra: i el Game ja me'l ha enviat aquesta tarda per que arribi demà.

Quin vici li donare dema a la tarda :riu:
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Shancks ha escrit: 13 nov. 2023, 21:23 Demà es el gran dia per la Nintendo Switch :hurra: :hurra: i el Game ja me'l ha enviat aquesta tarda per que arribi demà.

Quin vici li donare dema a la tarda :riu:
Estarem esperant les primeres impressions! Gaudeix-lo! :ilu:
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Jo tambe he començat a donar-li fort a la versio de la switch, i les coses com son, m'esta encantant. Per si em pregunteu a quina residencia he triat, doncs un autista amb altes capacitats com jo nomes podria estar a.... casa seva, la JK no vol minories en el seu mon Ravenclaw.

A veure el joc en si capta perfectament l'essencia del mon de la magia. Com a inspiracio per la jugabilitat han agafat The witcher i l'han aplicat al lore de Harry Popotter, i el resultat em sembla genial

Potser es inconsistent que algu comenci als 15 anys i que intentin condensar tot el curriculum de 5 anys en un de sol, pero entenc perque els devs han pres aquesta decisio, volen que el joc aporti al mateix temps la part fantasiosa dels primers llibres i la part fosca dels ultims, per poder oferir al/la jugador/a tot el que el WW te. Aixo si, al principi vaig trobar a faltar mes combats.

Perque aquesta es una altra, el combat em mola moltissim, combar els encanteris entre ells per una banda es facil pero per l'altra has d'inviestigar una mica per veure les sinergies que tenen entre ells. La idea es que trenquis la defensa amb levioso o arresto momentum, controlis la seva posicio amb accio o depulso i el rematis amb incendo o bombarda, aixi que el millor que pots fer es posar minim un encanteri de control, un de posicio i un d'ofensiu en cada set. I si no t'agrada combar encanteris, tens altres opcions per aproximar-te al combat: Pots fer la build de l'alquimista i potenciar-te amb pocions i atacar amb plantes, pots jugar com a assassin amagant-te amb ilusio i clavant-los un petrificus totalus a l'esquena, o en el late-game podras fer la build del mago oscuro, que consisteix en maleir els teus enemics perque els maleficis imperdonables tinguin efectes devastadors. Tot dependra en que inverteixes els teus punts de talent.

Tot i aixi el moviment de la vareta a vegades em sembla limitat, trobo a faltar per exemple, que necessitis assignar lumos o reparo, que son encanteris d'utility i que no funcionin amb el seu propi boto o automaticament com alohomora.

I ara parlem de rendiment a la switch: El downgrade era inevitable, ho se i per sort no fa mal als ulls de mirar com el pokemon (rectifico, els animals peluts son com el sol, fa mal als ulls mirar-los directament), i el mon obert ha passat a ser semi-obert, pero el que potser si que fa mes mal son els temps de carrega. Mels esperava, aixi de llargs, pero no exagero si dic que he tingut temps de liarme un cigarro enmig d'una pantalla de carrega. Podrien haver fet com el Bayonetta i que la pantalla de carrega sigui un espai per provar combos o algun minijoc per guanyar galeons. Honestament no us recomano aquesta versio si voleu fer un speedrun del joc. Tot i aixi tinguent en compte la grandissima merda de consola que es la switch, que l'hagin pogut fer correr ja es molt mes del que m'esperava.

I no puc tancar sense senyalar alguns aspectes problematics del joc, com el blanqueig de l'esclavitud o la mala representacio d'alguns col·lectius minoritaris, una de les quals m'afecta directament a mi i si no en parlo rebento:

Sobre la nena de Ravenclaw amant de les plantes i que clarament esta dins l'espectre autista. Aixo no es exclusiu d'aquest joc pero... Cal que cada vegada que apareix un personatge autista ha de parlar com si tingues les neurones justes per no cagar-se a sobre? Es que m'imagino al director de doblatge dient-li a l'actriu "El teu personatge es autista aixi que fes que fes que parli com una retrasada" i us juro que entro en modo berseker. Jo estic dins l'espectre i tinc moltes amistats i molts alumnes que tambe hi son i us asseguro que no n'hi ha NI UN que parli aixi. I si fos nomes en el doblatge espanyol, el frances o l'italia, que els devs no han pogut controlar-ho tindria un pase, pero es que ho han fet en l'angles, l'original i el que segurament ha servit de base per a tots els altres.

Pero en fi, el joc m'agrada malgrat aquesta mala representacio, la resta de problemes i lo transfobica que es l'autora i tampoc es que vulgui boicotejar ni senyalar-te perque a tu perque t'agradi, nomes necessitava desfogar-me.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Fa cosa de 2 setmanes que vaig acabar l'historia pero fins ahir no vaig completar els Desafiaments al 100%.

L'he fet amb la casa Raavenclaw, la veritat es que m'ha agradat molt. Es cert que les carregues son eternes (un cop vaig anar al lavabo i tornar i encara no havia acabat xDD) com diu @drew-kun , pero fora d'això prou ben "portat" a la Switch.

El pitjor per mi els puzles d'Astronomia, amb la baixada gràfica les estrelles als telescopis es veuen totes quasi be a la mateixa intensitat i fan el puzle mes difícil que en la versió pc o ps5. Pero es poden fer.

En definitiva, satisfet amb la compra i d'aquí un temps el tornaré a passar amb un altre casa.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Shancks ha escrit: 11 des. 2023, 18:44 Fa cosa de 2 setmanes que vaig acabar l'historia pero fins ahir no vaig completar els Desafiaments al 100%.

L'he fet amb la casa Raavenclaw, la veritat es que m'ha agradat molt. Es cert que les carregues son eternes (un cop vaig anar al lavabo i tornar i encara no havia acabat xDD) com diu @drew-kun , pero fora d'això prou ben "portat" a la Switch.

El pitjor per mi els puzles d'Astronomia, amb la baixada gràfica les estrelles als telescopis es veuen totes quasi be a la mateixa intensitat i fan el puzle mes difícil que en la versió pc o ps5. Pero es poden fer.

En definitiva, satisfet amb la compra i d'aquí un temps el tornaré a passar amb un altre casa.

I què tal el Quidditch? T'ha costat amb la Switch o anava prou fi?

Bonus question: ja saps quina casa triaràs ara, després d'haver estat Ravenclaw?
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

UkiHana ha escrit: 12 des. 2023, 18:18
Shancks ha escrit: 11 des. 2023, 18:44 Fa cosa de 2 setmanes que vaig acabar l'historia pero fins ahir no vaig completar els Desafiaments al 100%.

L'he fet amb la casa Raavenclaw, la veritat es que m'ha agradat molt. Es cert que les carregues son eternes (un cop vaig anar al lavabo i tornar i encara no havia acabat xDD) com diu @drew-kun , pero fora d'això prou ben "portat" a la Switch.

El pitjor per mi els puzles d'Astronomia, amb la baixada gràfica les estrelles als telescopis es veuen totes quasi be a la mateixa intensitat i fan el puzle mes difícil que en la versió pc o ps5. Pero es poden fer.

En definitiva, satisfet amb la compra i d'aquí un temps el tornaré a passar amb un altre casa.

I què tal el Quidditch? T'ha costat amb la Switch o anava prou fi?

Bonus question: ja saps quina casa triaràs ara, després d'haver estat Ravenclaw?
Anava bé el Quidditch, altre cosa és que jo sigui un descoordinat total i em saltes cercles :riu:

Estaba pensant en fer una Griffindor, tinc curiositat per la sala comuna i la llibertat d'anar a tots els dormitoris.

Però ja serà de cara a l'any que ve, tinc pendent pasarme el Bravely Default 2 desde fa mesos.
Imatge
Respon