Nova sèrie HBO Aegon Targaryen

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

No només Harry Potter rebrà una nova sèrie, també Game of Thrones! I aquesta vegada, amb una sèrie anterior encara a House of the Dragon!

Imatge

HBO treballa en un nou spin-off de l'exitosa sèrie Game of Thrones amb Aegon, el Conqueridor, i les seves germanes, Visenya i Rhaenys, com a protagonistes. Segons la informació publicada per Variety, la sèrie es situaria 300 anys abans dels esdeveniments de GOT i se centraria en la conquista de sis dels set regnes de Westeros per part d'Aegon i els seus dracs.

Encara ara no sabem si serà una sèrie o una pel·lícula, (tot i que a Catalunya Ràdio vaig sentir que seria més aviat una pel·lícula i que la durien al cinema directament) i encara es desconeixen els actors, productors, etc... Els rumors apunten cap a una pel·lícula i després una sèrie de televisió que la continuï.

Com veieu amb la imatge que he posat, en general els fans reclamen Henry Cavill com a Aegon, però encara no està confirmat (i no sé d'on haurà sortit la imatge, la veritat). A mi personalment m'encantaria Cavill com a Aegon, ja veurem què passarà...


Us fa ganes aquesta nova sèrie o ja esteu una mica cansats de l'univers de Joc de Trons?
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Doncs a mi això sí que em fa ganes. La veritat és que no sé què passa a aquesta part de la història de Westeros, però segur que hi ha coses interessants a contar, així com ens han mostrat amb House of the Dragon.

Crec que el que volen fer amb la temporada és que el pilot s'estrenarà en format pel·lícula als cinemes i llavors continuarà en format sèrie (possiblement al cap d'uns mesos i segurament després de posar la pel·lícula via streaming, perquè recordem que això és HBO i venen streaming).

LOL amb en Henry Cavill. Vaig a cercar la fregona.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Si te minimament qualitat/sentit, jo ho veure de cap. Al final dels Targaryen hi han mil histories sense explicar que son als llibres.

D'Aegon el Conqueridor van fer ja un spin-off d'animacio, si ho fan similar, pot molar moltisim.
Imatge
Respon