Nova sèrie Harry Potter HBO

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

UkiHana ha escrit: 26 abr. 2023, 19:52 Doncs sí @Layla, a veure si en aquesta nova adaptació a la fi ens donen el Lupin x Sirius que na Rowling ens va negar al putíssims llibres inventant-se un personatge cutre com na Tonks l'única personalitat de la qual és que té els cabells de color de rosa.

No sé, jo entre en Remus i en Sirius sempre hi vaig veure un feeling especial, no sé com dir-vos-ho, feeling que s'entenien, d'aquesta manera subtil i delicada com es miren les persones que s'han xuclat l'albergínia.

Espero que això surti a la sèrie. No passa res. Tinc paciència. Puc esperar...
Buah, estaria molt be!!!!! Això ho has de parlar amb la @Patx és gran fan d'aquest ship i et pot passar droga dura en format de fanfic (és del tipus de droga que li demano :proll: ).

Però si, estaria molt be que ampliessin el tema LGTB+, perquè hi ha 0 exposició per part seva, només del Dumbledore i a Harry Potter en quin moment es diu? A si, en cap!!! Només a les d'animals fantàstics que ja se'n van encarregar de destrossar-les per a què poca gent les anés a veure :proll:

Jo com ja vaig dir hagués preferit que fessin una sèrie sobre els meroderadores, i que allà es veiés la magnífica relació que tenien el Lupin i el Sirius (no d'amistat òbviament), i que ens ensenyessin que feien, com molestaven al pobre Snape i merdes així, però res, ens hem de posar a veure el que ja sabem...
Respon