També la vaig anar a veure al cine aquesta pel·lícula esperant que fos mediocre especialment en la inclusió dels Pokémon al mon real, però la veritat és que em va encantar com ho van fer, no semblava forçat en cap moment i hi van posar Pokémon de cada una de les generacions que han sortit fins ara cosa que no esperava ja que no pensava que passessin de la segona o amb algun miracle de la tercera.
La història si que és força normaleta però tampoc esperava res gaire complicat ja que el joc del Detectiu Pikachu també es bastant meh.
La veu del Pikachu(spoiler)
Text amagat.
Jo crec que te aquesta veu pel simple fet de que dins seu te l'anima del seu company detectiu i d'aquesta manera és com un mini spoiler que et fan al principi? no se XDDD
La millor escena sens dubte és l'interrogatori del Mr.Mime, és 10/10 i el millor Pokémon de tots és el Ludicolo amb la seva esporàdica però gran actuació.
Després totes les referències a l'anime i les pel·lícules de Pokémon anteriors que deixen caure de forma subtil i que no molesta.
Text amagat.
La que més se m'ha quedat gravada és l'escena en la que capturen al Mewtwo després de curar al Pikachu utilitzant els mateixos robots que fan servir per capturar-lo a la 4rta pel·lícula, em va molar molt fortament
Us animo que la mireu no cal que sigui al cinema, pot ser a casa perfectament, no es la pel·lícula del segle però esta força bé i més si tenim en compte com solen sortir els life action :lol: :lol:
PD: També han ficat el meme