Buenu, buenu, buenu, doncs podeu obrir l'spoiler que vaig fer al darrer missatge i veure com...
LA VAIG ENCERTAR!!
Encara flipo que per una vegada a la vida una sèrie hagi acabat com m'hauria agradat que acabés. Ara passant a comentar el capítol: quan ha acabat he quedat força satisfeta però a mesura que anaven passant les hores i l'anava paint m'adonava que m'ha encantat.
Ha estat poètic i tot, quan et posen els trossos del primer capítol amb en Loki que coneixíem abans dient que havia nascut per ocupar un tron i després és clar, hi ha tota l'evolució del personatge i t'adones que ja no el vol més, el tron, que ara l'únic que vol és salvar la TVA perquè és on hi ha els seus amics i joder, quina evolució tan bestial i tan ben feta. I al final s'acaba sacrificant per ells i posant el cul a la puta cadira, que és el que sempre havia desitjat, però ara ja no la vol...
Mireu, increïble, els pèls de punta.
I, sincerament, durant el capítol he pensat que acabaria matant na Slyvie. Durant uns segons ho he vist molt clar, he pensat "és que o la mates o seguiràs atrapat per sempre en aquest bucle" i res m'ha fet veure millor l'evolució del personatge el fet que no la mati i que sigui ell qui se sacrifiqui.
Em vola el puto cap, perquè parlem d'en Loki, un personatge que no pot ser més caotic evil. Ara em trenco el puto cap pensant com l'inclouran en les pròximes entregues del MCU. Pot deixar la cadira o no? Formarà grup amb el Dr. Strange i na Wanda? Estic: emocionada. Espero que no la caguin.