Menjar japonès que podem trobar al supermercat

Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Ja he pogut sopar les gyozes de croquetes de pernil ibèric. Com podeu observar sóc aquí escrivint, he pogut sobreviure. I el meu veredicte... El sabreu al proper episodi! (o sigui al final del post)
Imatge

El paquet tenia 5 gyozes (per 3,49 euros, a uns 70 cèntims per gyoza, ni que fóssim rics, jo que estic acostumada a menjar-ne per 35 cèntims la gyoza), uns bastonets com sol ser habitual, un sobret de bacon (?) i un sobret de salsa ranchera (?¿?¿).
He tingut problemes per fer-les perquè com ja sabeu sóc inútil a la cuina. El bacon l'he passat per la paella i l'he tirat per sobre.
Imatge

I eh... sorprenentment... M'han agradat! La gyoza era normal, i l'interior sorprenent. A veure, òbviament era una pasta, no tenia textures sospitoses. I no era una croqueta sencera arrebossada a dins d'una gyoza (m'hauria agradat pel meme). Era directament la massa de dins d'una croqueta de pernil bona i ben feta. I el bacon per damunt li donava un toc. Després hi he afegit la salsa ranchera, i de debò, increïble. Jo que no sóc gens de salses, però aquesta estava bona i combinava a la perfecció.

Imatge

És que encara no ho entenc. Quina obra d'art. Una bomba estomacal, a veure com passo la nit. Però per les expectatives tan extremadament baixíssimes que tenia, m'han sorprès gratament. No seria una cosa que repetiria, més que res perquè és una bomba i pel preu desorbitat, però sí que ha sigut una experiència màgica que recomano a tothom. Si us agrada el pernil, perfavor, tasteu-les.



En aquest post no es fa apologia del suicidi per consumició de bombes estomacals. El lector ha de ser responsable de l'ús que en faci de la informació.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

@Loraninja moltes gràcies per posar en perill la teva vida pel bé de la nostra curiositat insaciable. Els tus esforços haurien de servir com a inspiració per a la comunitat científica, perquè avencin inexorablement pel fosc camí del desconeixement fins a la llum.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ho he de confessar, l'esforç inhumà de na @Loraninja m'ha inspirat. He trobat que jo també havia de seguir les seves passes i posar la meva salut en risc per tots vosaltres. Ara bé, la meva gesta no ha estat pas tan heroica.

Gyozas Hacendaño
Imatge

Aquí les teniu. 2,50 la broma. Ingredients? La tia UkiHana us els posa: Harina de trigo, pollo (18,6%), col, (14,0%), maíz (11,0%), agua, zanahoria (4,8%), cebolla (4,3%), proteína de soja texturizada, espesante E1412, proteína vegetal hidrolizada (soja, agua), aceite de soja, almidón de tapioca, jengibre, aceite de cacahuete, extracto de levadura, azúcar, aceite de sésamo, aceite de palma, salsa de soja (agua, soja, trigo, sal), sal, mirin (arroz, arroz malteado, maltosa, agua), pimienta blanca.

Imatge

La presentachionne és preciosa. Tan preciosa com pugui ser una capsa de plàstic, però avui en dia ja és com bonic i tot. No?

Imatge

A la sauna que van. Primer amb un poquet d'oli i que agafin coloret per sota. Després hi posem un tassó d'aigua amb maizena i les tapeu. Espereu que la màgia de l'aigua bullint faci la seva feina i ja estan.

Imatge
Ja fetes del tot, despullades i sense dignitat. Però com em sedueixen... Només n'hem fet dues per persona perquè avui era el dia de tastar-les i bé morir o bé sobreviure.

Imatge
Finalment us les mostro esquarterades, desmembrades, esbudellades. Tenen blat de moro a dintre, cosa que m'ha inspirat com -1000% de confiança.

VEREDICTE FINAL.
Ni tan mal. Estan prou aconseguides, tenen un regust oriental interessant que no he trobat a cap altra marca de gyoza, cosa que a la vegada és força preocupant. El gust del pollastre es nota poc, és com si el dia que el van congelat hagués estat especialment desmotivat. Quin és el gust predominant? Idò el gingebre, que brilla a tope de full amb el seu poder sacsejador. Però ja us dic, relació qualitat-preu, jo les aprovo. Què pot sortir malament?

Doneu-les l'oportunitat que ballin al vostre paladar, que són barates i molt menys radioactives que les de pernil ibèric (no sé si potser tan delicioses o no, m'estimo més no saber-ho)
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

UkiHana ha escrit: 26 nov. 2022, 20:51 Doneu-les l'oportunitat que ballin al vostre paladar, que són barates i molt menys radioactives que les de pernil ibèric (no sé si potser tan delicioses o no, m'estimo més no saber-ho)
Imatge

Estaven d'oferta, així que... han arribat a casa. Com acabarà la història? Sobreviurem com la valenta @Loraninja? O serà aquest el nostre darrer missatge? (bé, caduquen dia 3 potser ens donarà temps a escriure algun altre missatge).

Ara cercaré un gif a Tenor...

Imatge

Nice.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs perdó per entrar a tadaima i escriure 700 posts i després oblidar durant tres setmanes que això existeix. De fet, havia oblidat que el Minato va crear hype de les gyozas de croquetes de pernil ibèric de pura raça 100% de la terra i la veritat és que, in my humil opinion, ni tan mal.

L'única innovació que em vaig permetre va ser encalentir la salsa ranchera, la resta del paquet a la paella i no sé, esperava una cosa molt pitjor i sincerament, no són pas tan dolentes. Per un dia així de dir "avui em ve de gust passar una nit psicotròpica i arriscar la meva salut pels lols" doncs sí, per un preu mòdic pots esclatar per dintre i haver de menester un recanvi estomacal.

Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sembla que el Lidl ha tornat a posar la setmana asiàtica i ara tenen també potets de miso de 200 g a 2.29 €, tant fosc com clar.

Imatge

Nosaltres hem comprat un pot de fosc, perquè en tenim del clar del súper asiàtic, i ara vos direm què tal.

De vegades sopam de sopa i hi posem un poc d'això per animar-la un poc i va ben bé (sí, falta abocar-hi el brou).

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

SETMANA ASIÀTICA AL LIDEL, SETMANA ASIÀTICAAAAAA AL LIDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL

Deixeu tot el que esteu fent, collons! És setmana asiàtica a Lidl, coi, és hora de treure la guardiola i córrer a gastar-se tots els diners en puto ramen prefabricat. Hahahahahaha, no. STOP! No compreu ramen bassura, jo us porto alternatives superiors.

Tenen te de quatre tipus diferents, ens hem tornat bojos? Jo estava entre el de gingebre i llimona i el de gessamí i al final vaig comprar el darrer perquè no soc milionària com la Rosalía per comprar-ne dos. El de sencha no el recomano, el vaig tastar en edicions anteriors i té gust de pesta.
Imatge

I després un nou assortiment de gyozas que las gozas o no las gozas (m'encanta aquesta rima, és molt millor que la de les putes lentejas) i no sé, no les he comprat però ho faré. Són amb spicy vegetables and tofu i no sé què dir-vos... Potser m'hi animo.
Imatge
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

UkiHana ha escrit: 24 gen. 2023, 14:36 I després un nou assortiment de gyozas que las gozas o no las gozas (m'encanta aquesta rima, és molt millor que la de les putes lentejas) i no sé, no les he comprat però ho faré. Són amb spicy vegetables and tofu i no sé què dir-vos... Potser m'hi animo.
Imatge
Oju, atenció!
Les gyozes de verdures aquestes spicy ja les van posar a la venda farà un any o més, i jo les vaig comprar. Són petites (minúscules) n'hi ha bastantes pel preu, el gust no és gaire espectacular però és acceptable, però... piquen... MOLTÍSSIM. O sigui nivell que li vaig haver de regalar a mun germà (i ell no les volia, però quan t'amenacen amb un ganivet acceptes el que sigui) perque jo no era capaç de menjar-me-les. Gravíssim, tràgic, dramàtic, apocalíptic, estratosfèricament picants.
:pandafire: :pandaburntrun:

Això sí, l'altre dia quan hi vaig anar (al LIDL) vaig veure que al costat d'aquestes gyozes mortals n'hi havien unes de pollastre que feien bona pinta, que no tenien classificació de picant (espero que vulgui dir que són tan poc picants que és una dada insignificant) i que potser sí que m'agradaria tastar, si hi vaig algun dia ja us faré actualització.

I lo del miso que ha dit el Minato crec que m'ho apunto bastant mega fort eh, em sembla ideassa. Quant dura això asiàtic per cert? El lidl em cau lluny.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

@Loraninja n'hem fet sopeta i sí, són coentes, però es poden menjar.

Però sí, les gyozas normals són més bones.

Imatge

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ei, ha tornat la setmana asiàtica al Lidl (bé, crec que va ser la setmana passada ja).

Així, de nou i de guai, hem trobat aquest brou de ramen, però no l'hem tastat.

Imatge

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon