Pel·lícules Ghibli: El Castell Ambulant

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

EL CASTELL AMBULANT

Imatge


NOM JAPONÈS: Hauru no Ugoku Shiro

DIRECTOR: Hayao Miyasaki

GÈNRES: Aventura, Comèdia, Drama, Fantasia, Màgia, Militar, Misteri, Romàntic

SINOPSIS: La Sophie té 18 anys i treballa sense treva a la botiga de barrets que tenia el seu pare abans de morir. En un dels seus poc freqüents passejos per la ciutat, la Sophie coneix el mag Howl, un jove amb uns poders extraordinaris i extremadament seductor. Tot i això, la Sophie té la impressió que en Howl amaga alguna cosa. La trobada entre la Sophie i en Howl no ha passat desapercebuda per a la bruixa de l'Ermot, que odia visceralment en Howl. Quan la Sophie torna a la botiga, la bruixa es fa passar per una clienta i l'enganya, li fa un encanteri i la transforma en una avia de 90 anys, que no pot revelar la seva veritable identitat. Aleshores, la Sophie decideix demanar ajuda al mag Howl, que viu en un castell ambulant. Però potser és en Howl, qui necessita l'ajuda de la Sophie.

DURACIÓ: 116 minuts

TRAILER:
Text amagat.
Meina l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 gen. 2023, 15:55, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Aquesta la vàrem veure junts!! :love:

A mi em va agradar moltíssim! L'argument em va enganxar des del primer moment i, per durar el que dura, se'm va fer molt curta. Els personatges m'encantaren (ooooh, el Calcifer!!) i està molt ben narrada! A més, l'animació també em va semblar una passada!!

Moltes gràcies Meina per recomanar-nos-la! La veritat és que la vaig gaudir moltíssim i que la tornaria a veure totes les vegades que fes falta!
Respon