Nanatsu No Taizai

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Nanatsu No Taizai


Imatge

Informació general


Títol original: 七つの大罪
Basat en: manga Nanatsu No Taizai
Gènere: acció, aventura, comèdia, fantasia, ecchi
Estudi: A-1 Pictures
Capítols: 24 + 2 OVAs + Nanatsu no Taizai: Seisen no Shirushi (4 capítols)
Any: 2014


Argument


Elizabeth Liones, la tercera princesa del Reino de Liones, tras el golpe de estado hecho por los Caballeros Sagrados decide huir y buscar a los ya desaparecidos caballeros que se hacen llamar Los Siete Pecados Capitales, cuya orden está conformado por los peores criminales del reino. Un día cae desmayada en una taberna, los clientes que ya habían escuchado sobre una Armadura andante oxidada, creen que es uno de los Sietes Pecados y todos menos el joven propietario y su compañero Hawk un puerco que puede hablar, huyen asustados. Elizabeth le agradece al joven pero en ese momento aparece Alioni y sus compañeros para inspeccionar la taberna y del supuesto Pecado que está allí tras las denuncias de los clientes, el joven propietario lo atiende y le muestra a Hawk con la Armadura Oxidada, pero en ese momento Elizabeth sale corriendo del lugar y todos los Caballeros salen tras ella. Hawk los golpea a todos y el joven ayuda nuevamente a Elizabeth, donde ella explica la razón por la cual tenía puesto una Armadura Oxidada y a la vez el golpe de Estado por los Caballeros Sagrados. Tras todo esto, Twigo aparece y decide matar de todos modos a los que están con la Princesa, el joven tras escuchar a Elizabeth que no de su vida por ella, él le revela que es Meliodas, el Pecado de la Ira del Dragón y el Capitán de los Siete Pecados Capitales, tras derrotar a Twigo este le dice que ya encontró al primero. Elizabeth impresionada al encontrar al primer Pecado, Meliodas y junto con Hawk deciden buscar a los otros restante, donde se transporta encima del lomo de la madre de Hawk ya que ella transporta el bar, para así encontrar a los restantes miembros de Los Siete Pecados Capitales.

Openings i endings


Opening 1
Text amagat.

Opening 2
Text amagat.


Opinió personal


Recordo que quan vaig veure Nanatsu no Taizai el tema de reunir guerrers perduts pel que fos estava molt molt de moda i el 50% dels animes (si no més) anaven d'això, tot i ser tant poc original et consegueix atrapar, els personatges són tant randoms que molen, més que guerrers llegendaris semblen quatre matats i això mola un ou. No vull fer cap spoiler sobre cap personatge només heu de saber que en Ban és el puto amo, i que rarament la protagonista (TOT I SER RUBIA) es defença bastant (tot i que obviament ha de tindre els moments ploramiques). I no vull seguir parlant perquè fangirlejaria de tots els personatges i acabaré fent spoiler així que afanyeu-vos en veure'l. I hi ha ecchi (no se a on, però segons totes les webs és ecchi).

Nota: 7/10

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

TON TOKOTON TON TOKOTON
Ja és aquí el porc més valent de tots! L'únic i inigualable!
Imatge


Jo fa temps ja que vaig veure l'anime de Nanatsu no Taizai però el final em va deixar encuriosit, així que vaig llegir el manga una estona més fins el que portaven aleshores, però deu fer un any o casi que no ho llegeixo.

A mi em va agradar molt, tot i que l'actitud de la Princesa i del Meliodas tenen algo que falla, el Ban el puto amo awesomer! Quan vaig veure el personatge i que tothom tenia el hobby de matar-lo em va encantar xDD
També recordo ja cap al final que ell i el Meliodas tenien desacords i no tenia cap problema en lluitar-hi. Un gran personatge.

Em va agradar força però no tant per enganxar-m'hi. Potser un dia hi torno :banana:

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Jo tambe segueixo Nanatsu, tant anime com manga a ritme semanal. Es un molt bon Shonen i soc super fan d'Escanor (personatge esmentat a l'anime pero que nomes ha sigut mostrat al manga).

Meliodes puto amo:
Imatge
Imatge

Justament avui amb el final dels 4 capitols especials han anunciat la 2na temporada, la veritat es que era obvi que l'anime curt era per recordar als fans que no s'habien oblidat de Nanatsu i obrir boca per la 2na temporada xDDD

https://www.koi-nya.net/2016/09/17/nana ... evo-anime/

Recomano aquest anime a tots els amants del genere Shounen de batalles al estil Fairy Tail, One Piece, etc. Trobara una molt bona historia.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops


Imatge


No teníem res per veure i myanimelist em va suggerir Nanatsu no Taizai. En aquell moment vaig recordar que l’havíeu recomanat, així que em vaig animar i bé, molt millor del que m’esperava la veritat!! Gràcies per la recomanació @Nafi .Si no hagués estat per aquest post, ni tan sols li hauria donat importància a aquest anime!


Bé, doncs en general dir que m’ha agradat molt, molt més del que esperava. Per què no esperava gaire cosa? Perquè no n’havia quasi sentit a parlar llevat d’aquest post i és estrany. Sincerament, no entenc per què no té més fama, és bastant bo i veig que ha passat completament desapercebut. Quina llàstima!


Dir que al principi comença molt fort i que els personatges molen molt. De fet, és una història que, per molt argument que tingui, el que molen són els personatges.


El Meliodas pareix un pussy al principi però no tarda gaire a fer-nos veure que realment ho peta mil. L’Elisabeth més del mateix, pareix que no ha de fer res i al final sempre està ajudant als altres (tanta sort que no pateix la síndrome Orihime, ja que ella sí que és una hime xD). I bé, al final, un 10 de tia ciclada xDD


Però bé, dir que a mi el que m’ha agradat més ha estat el Ban. La Diane està bé, és un personatge amb un disseny molt xulo, però se m’ha fet un poc cansina perquè a part que li agrada el Meliodas no té gaire cosa més... I el King el mateix, se m’ha fet un poc cansino, especialment les seves batalles. Dir que, del de la luxúria m’esperava un poc més. El Gowther és la luxúria però el tio és més sec que un tros de mojama i molt fred i analític. No em quadra gaire, la veritat... Per exemple, la Merlin em quadra molt més com a luxúria, ni que sigui per com va vestida XDDD


Imatge


I dir que un dels meus preferits ha estat el Gilthunder, especialment perquè sempre m’he catxondeat molt del seu cos deforme, perquè té una cintureta de princesa i les espatlles com a enormes xDDD Al final també dir que m’ha decebut un poc que tot cristo és bo, però bé, el Gil s’ho mereixia perquè els cabells roses són sinònim de força bruta semental extrema.


I bé, el Ban. El seu passat amb la fada (que, per cert, no li diu gens la puta fada a ell…) m’importa com molt poc, però en general la seva actitud m’ha agradat molt, tot reshulón i pasota. Ara, el vestuari horrible… ja podrien haver-li posat una altra cosa, que aquell vestit que porta fot grima.


I res, en general dir que m’ha agradat molt, que ara em miraré els OVAS i que esperaré pacientment per a la segona temporada (que ni puta idea de quan surt, només he vist des del mòbil que hi ha segona temporada però no he pogut veure per a quan està prevista) i espero que l’anem comentant en directeee!


PD: El Hakw és amor, el Hawk és vida, el Hawk és el vostre nou Déu.
Respon