[Anime K3] Jeanne, la Lladre Kamikaze

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Jeanne la Lladre Kamikaze



Imatge


Fitxa tècnica:



-Nom original en japonès: 神風怪盗ジャンヌ (Kamikaze Kaitō Jannu)
-Autor: Arina Tanemura
-Gènere: Mahō shōjo, romance, comedia
-Estudi: Toei Animation
-Capítols: 44
-Any: 1999/2003

Informació addicional:

-Basat en: Manga, que va començar a ser publicat al 1998 fins l'any 2000 a la revista Ribon, editorial Shūeisha.
-Seiyuus principals:
Maron Kusakabe /Jeanne, la lladre Kamikaze: Houko Kuwashima
Chiaki Nagoya / Simbad: Susumu Chiba
Finn Fisshu: Kumiko Nishihara
Access Time: Akiko Yajima
Miyako Todaiji: Naoko Matsui
Yamato Minazuki: Naozumi Takahashi
Noin Claude: Kappei Yamaguchi
Myst: Wakana Yamazaki

Imatge


Argument



La Maron Kusakabe és una noia d'aparença normal... Però la realitat és que conviu amb un àngel i és capaç de transformar-se en la Jeanne (la reencarnació de Joana d'Arc), una lladre de guant blanc buscada per la policia. La seva missió és impedir en nom de Déu que el Rei dels dimonis robi energia vital dels cors humans: quan algú compra un quadre en el qual s'allotja un diable, aquest posseeix a la persona i roba la seva energia vital. La Jeanne de clavar una xinxeta en el quadre i, després de dir Escac i Mat, el dimoni queda atrapat en una peça d'escacs blanca (peons blancs), tornant així la persona a la normalitat.

La Finn Fishu, la petita àngel que li aconsella, l'acompanya i li fa de mare, germana i amiga a un mateix temps, és qui fa que la Maron es transformi en Jeanne i qui pot detectar la presència d'un dimoni en les obres d'art, avisant a la Maron perquè aquesta envii una nota d'avís de robatori, tot i que la policia, comandada per la seva mateixa millor amiga Miyako Todaiji (filla del comissari de policia), no és capaç d'atrapar-la mai.

D'altra banda, el seu nou veí en Chiaki Nagoya, un noi guapíssim i una mica misteriós, apareix just al mateix temps que el seu rival en Simbad, qui pretén també segellar dimonis en peces d'escacs negres juntament amb el seu àngel l'Access Time.

Imatge


Opening i ending



Llistat d'openings i endings:
Text amagat.
#01: "Piece of Love" by Shazna (ep. 1 - 27)
#02: "Dive into Shine" by Lastier (ep. 28 - 44)

#01: "haruka" by Pierrot (ep. 1 - 27)
#02: "Till the end" de Hibiki (ep. 28 - 44)


Openings i endings en català:
Text amagat.








Openings i endings en japonés:
Text amagat.








Opinió personal



Jeanne, la Lladre Kamikaze per mi és un dels molts animes que em va marcar la infància, crec que quan mirava aquest anime durant la meva infància, no entenia la majoria de coses que hi passaven, però tot i així m'agradava i sempre que podia mirava els capítols que feien per la tele.

- Personatges: A mi personalment el meu personatge preferit era la Finn, l'àngel que sempre acompanyava a la Maron i l'ajudava en tot, tot i el que passava més tard (que no diré per no fer spoilers) era un personatge que adorava igual. En quan a la Maron sempre es mostra com una noia forta tot i no tenir els seus pares i saber que la seva millor amiga va en contra de la seva "segona persona"

- Ambientació: La historia passa en el que seria el present en un poble/ciutat de japó. En quan a la roba la major part és normaleta menys la de la Finn i el Access que m'agrada moltissim, és una roba que de per si no veuríem com a roba d'àngel però els hi queda molt bé. La Roba de la Jeanne també m'agrada molt, per que té molts detalls que la fan visualment molt bonica. La que no m'agrada és la que porta el Simbad, sembla una bata de científic i un bel que li tapa la cara.

Imatge


I aquí he acabat!

Veu veure de joves o ja de més grans Jeanne la Lladre Kamikaze? Que us va semblar? I que us va agradar més o menys d'aquest anime?
Meina l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 gen. 2023, 15:41, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

T'estimaaaaaaaaaaaaaaaat i sempre t'he esperat i sé que són els moments que sempre he somniaaaaaaaaaaaat!

Imatge



Oh, quins records que em porta aquest anime!! M'encantava! Recordo quan el feien els migdies al K3 durant les vacances d'estiu!! Feien abans el Dr. Slump si no vaig mal equivocada i abans del Dr Slump també feien un que m'agradava (Sailor Moon potser?) Realment va ser una gran sort que el K3 decidís apostar per Kamikaze Kaito Jeanne i la doblessin al català!! M'agradava moltíssim la Maron Kusakabe, era una heroïna de les autèntiques!! Reconec que em vaig fer els monyos de la Maron alguns dies d'estiu per anar per dintre de casa i em vaig haver de comprar moltes, moltes forquilles pels cabells perquè en aquella època els duia molt llargs xDDD (era com una niñata de 12 anys, no em jutgeu xD)

No sé perquè però recordo amb molta intensitat (dic que no sé per què perquè era com molt random) que la Miyako marcava la cara de la Jeanne amb pintura que no se n'anava a la galta i que la Maron, fes el que fes, no aconseguia que la pintura se li anés i al dia següent havia d'anar a classe i es presentava a l'aula amb una tirita a la cara i tothom deia "aaah, que la Maron és la Jeanne" i la Miyako li treia la tirita i... no tenia res!!

Realment la Miyako crec que era el personatge que m'agradava menys, era un poc cansina la pava, però la resta m'encantaven. Reconeixo que el sensei (Noin es deia?) estava bastant buenorro... El Chiaki m'agradava bastant, però el sensei li guanyava en sensualitat per portar els cabells llargs.

Pareix que fa cosplay de Draculoncio XDDD
Imatge

Fins i tot vaig arribar a comprar-me els mangas, tot i que no vaig poder acabar mai la col·lecció perquè no sé per quin motiu mai tenien tots els números. El format d'aquests mangas era molt estrany, com a mida de quadern petit i molt prims, sense quasi chicha. Si no recordo malament la col·lecció sencera tenia uns 12 toms i crec que només vaig aconseguir tenir 6 o 7. Si un dia els trobo a casa de ma mare us els mostraré!!

Fa no gaire temps han tret una Kanzenban (no recordo si eren 4 o 6 toms) i amb portadetes a color. La vaig estar fullejant un dia a la tenda de còmics i, sincerament, em va fer moltíssimes ganes comprar-me'l, si no hagués estat perquè ara mateix tinc 2 col·leccions en marxa l'hauria pillat sense pensar-m'ho.

No sé si recordo bé o no, però em penso que el final de l'anime i el final del manga no era el mateix i crec que em va agradar molt més al manga... Algú se'n recorda??


Moltes gràcies Meina per fer-me recordar aquest anime! M'agradava molt en la seva època, els personatges eren fantàstics!
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Em sembla que aquesta sèrie va ser un punt d'inflexió en la meva carrera en el món del manga/anime XDD En el meu cas va ser la successora de "Card Captor Sakura" i "Sailor Moon" en la meva llista de shoujo i entre les meves sèries preferides de la infància; la recordo amb molt d'afecte <3 És diferent de la resta perquè era una mica més gran que quan vaig mirar les anteriors i si no recordo malament va ser la primera vegada que em vaig interessar per un manga. I per descomptat per l'autora!! En el seu moment m'encantava aquell estil de dibuix, em vaig enamorar del disseny dels personatges amb aquests ulls tan grans i tot el detall!! Algunes escenes eren molt boniques, tot i que després vaig llegir el manga i encara em va agradar més, sobretot com dibuixava els cabells dels personatges; sí, no sé perquè em vaig fixar en els cabells però era així :p .

Crec que en Chiaki va ser un dels meus primers amors de l'anime, tot i que com comenten per aquí en Noin també molava molt!! Em sembla recordar però, que el primer de tots va ser en Touya de "Card Captor Sakura"... Sí, mentre a tothom li agradava en Shaoran a mi m'agradava el germà XDD Però amb això ens estem desviant del tema... Tornant a Kamikaze Kaito Jeanne bàsicament els dies que no podia veure el capítol me'l gravava en vídeo i el mirava després als vespres. Em sembla que alguna vegada vaig arribar a tenir-los tots... ara mateix ni idea d'on deuen ser o si els vaig llençar... :scratch:

Imatge

Ukihana ha escrit:Fins i tot vaig arribar a comprar-me els mangas, tot i que no vaig poder acabar mai la col·lecció perquè no sé per quin motiu mai tenien tots els números. El format d'aquests mangas era molt estrany, com a mida de quadern petit i molt prims, sense quasi chicha. Si no recordo malament la col·lecció sencera tenia uns 12 toms i crec que només vaig aconseguir tenir 6 o 7. Si un dia els trobo a casa de ma mare us els mostraré!!
En algun moment vaig trobar els manga per casualitat i també me'ls vaig comprar!! Com tu dius no sé perquè però mai no hi eren tots XDDD Al final (amb paciència i després de molt temps) vaig poder trobar-los tots menys el nº13, ja és mala sort!! Però certament els volums són molt estranys, súper prims i fràgils... el primer el tinc fet un fàstic i algunes de les pàgines es desenganxen; amb els altres vaig vigilar més, sembla XD

Aquesta era la portada del primer volum:

Imatge

Ukihana ha escrit:No sé si recordo bé o no, però em penso que el final de l'anime i el final del manga no era el mateix i crec que em va agradar molt més al manga... Algú se'n recorda??
Sí, el final entre l'anime i el manga és força diferent, a partir de la segona temporada de l'anime comencen a canviar algunes coses, tot i que en cert punt es puguin assemblar. Segueix una mica el mateix rotllo però hi afegeixen tota la informació que hi ha darrere la història de la Finn, la qual fa que encara m'agradi més el personatge. Sí, la Finn també és el meu personatge preferit!! Era súper adorable, i ja si hi afegim l'Access <3 El final de l'anime és més obert, el manga tanca millor les coses.

SPOILER DEL MANGA
Text amagat.
Degut a l'error que la Finn va cometre quan va baixar a la Terra per primera vegada es va dir que la volien fer desaparèixer i va ser llavors que el rei dimoni la va enganyar i li va donar l'oportunitat d'escapar. Ella va acceptar i és per això que després s'enfronta a la Jeanne, però conservant tots els seus records i sentiments. La Jeanne s'enfronta a la prova del rei dimoni, perquè déu no ajuda en pràcticament res, i la supera. No recordo exactament com anava, però la Finn estava a punt de morir i llavors l'Access intenta salvar-la, per finalment acabar renunciant tots dos a ser àngels i renaixent altre cop com a éssers humans. Fa moooooolt que no ho llegeixo, de manera que pot ser bastant inexacte XD
Imatge Imatge
Respon