Anime Hivern 2024

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Bona nit Tadaima!!!!

Ja s'apropa l'hivern i be carregadet de sorpreses, algunes de bones i d'altres no tant.

Imatge
(l'imatge es veu mes gran a un altre pestanya)

Charts:
https://anichart.net/Winter-2024
https://www.livechart.me/winter-2024/tv
https://myanimelist.net/anime/season/2024/winter
https://www.anime-planet.com/anime/seasons/upcoming

El que veurà el @Shancks :

Segones temprades
- Youkoso Jitsuryoku Shijou 3 --> Intrigant pero no massa bona
- Tsuki ga Michibiku Isekai Douchuu 2 --> Continuo amb el manga al dia, es entretingut.
- Ao no Exorcist: Shimane Illuminati-hen 3 --> Mira que la primera temporada em va agradar molt, pero el temps li ha passat factura i no em crida gens.


Nous:
- Solo Leveling --> He llegit el Manwha sencer i es BRUTAL, el millor anime de la temporada i encara no ha sortit, no en tinc proves pero tampoc cap dubte. @Minatoni @Grimmy @cosarara
- Shin no Nakama ja Nai to Yuusha --> El manga el vaig deixar de seguir, a vera si en anime arreglen els errors del manga.
-Sokushi Cheat ga Saikyou sugite--> El manga es molt irregular, el prota pot matar a tot el que tingui devant nomes dient "mor" i es una mica estrany de seguir.
- Chiyu Mahou no Machigatta Tsukaikata --> Un altre isekai que vaig deixar el mangadespres del arc "random" de la vampira-bruixa...
-Akuyaku Reijou Level 99 --> un altre isekai, la prota no diu res pero els secundaris son força bons.
-Isekai de Mofumofu Nadenade suru Tame ni Ganbattemasu--> I un altre Isekai mes que segueixo el manga, la prota es cute pero en teoria pronuncia malament i es fa dificil de llegir, no se jo si ho vull veure animat xDDD

Resum: 6 isekais aquesta temporada WTF!, Solo Leveling es el top 1 de la temporada i encara no ha començat xDD

Vosaltres que veureu?





@Minatoni pots posar aquesta imatge pel banner de temporada porfa plis? Justament tinc una samarreta amb ella. Es de Solo Leveling
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

L’únic que em crida l’atenció és el de la doctora Elise (Gekai Elise), perquè vaig llegir els primers capítols del manhwa (el volíem editar al fansub, però al final va acabar abandonat) i semblava interessant. Suposo que li donaré una oportunitat.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Senek
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 19
Membre des de: 14 nov. 2022, 23:54
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 21 cops

Justament acabo de de fer la meva llista ara mateix i acabo de veure el post jajaja

Dons aqui la meva que ni que no ho sembli he reduit a la meitat respecte la temporada actual xDD

- Ao no Exorcist: Shimane Illuminati-hen
- Boku no Kokoro no Yabai Yatsu 2nd Season
- HIGH CARD season 2
- Ishura
- Jaku-Chara Tomozaki-kun 2nd STAGE
- Majo to Yajuu
- MASHLE: Kami Shinkakusha Kouho Senbatsu Shiken-hen
- Metallic Rouge
- Ore dake Level Up na Ken (Solo leveling)
- Sasaki to Pi-chan
- Urusei Yatsura (2022) 2nd Season
- Yubisaki to Renren

6 de noves i 6 segones temporades.
Li tinc moltes ganas a Solo leveling que tinc el manga en físic i tmb a Metallic Rouge que pinta molt be
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Dungeon meshiiiiiiiii! (es l'unic que te pintassa i es nota el mimo que li han posat en adaptar-lo)

i segurament aquest pq m'agraden els personatjes que veig, dubtoq ue sigui fascinant pero bueno.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Dungeon meshi provaré de mirar-lo. El manga no em va matar, però és cute. Solo leveling no crec. El manwha el vaig llegir sencer, però al final m'avorria, i vaig acabar amb un sentiment totalment de "meh". Majo to Yajuu sembla dark and edgy o sigui que igual li faig un cop d'ull només per això. I fins aquí :)
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ens posem d'acord en alguna cosa? Solo leveling? La de la doctora? Les dues? Algú fa un pitch?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Minatoni ha escrit: 16 des. 2023, 23:54 Ens posem d'acord en alguna cosa? Solo leveling? La de la doctora? Les dues? Algú fa un pitch?
Solo Leveling segur, la doctora com que no, es un isekai shojo i amb harem invers :scared: :scared:
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Minatoni ha escrit: 16 des. 2023, 23:54 Ens posem d'acord en alguna cosa? Solo leveling? La de la doctora? Les dues? Algú fa un pitch?
dungeon meshi!!!
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Hi han coses interesants pero tot be de cara a la primavera. Quin hivern mes solitari....
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Imatge
Ja tinc feta la llista del "començaré" a veure, tot i que pot ser que no acabi ni la meitat...

Quin desastre de temporada.
Imatge
Respon