Frieren: Més enllà de la fi del viatge (anime)

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 14

something something COM PODIA NO ADONAR-SE D'AIXÒ D'EN HIMMEL!?!?!?! something something

Omaigat. Na Frieren no té remei.

Però, he de dir, que regalar-li un símbol d'amor etern a algú que viurà molt més que tu és en part una putada... si t'ho has de prendre al peu de la lletra. O, si és perquè el recordis eternament, ok, supòs.

De totes maneres, el tria ella, però claríssimament ell sabia què volia dir.

I n'Stark és tonto, i na Fern és un poc mala d'aguantar, però la tensió sexual entre aquests dos ja és over 9000.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 14

Ou MAi LORD?!

Imatge

QUE ROMÀNTIC!!!!!! :love:


OH NO I QUE TRIST!!! Ella no sabia quin significat tenia la flor de lotus, i a sobre es va passar 50 anys sense visitat en Himmel :plorar:

M'he fixat en un detall que explica el per què de la personalitat de la Frieren @UkiHana (a veure si així li dónes una oportunitat)
Quan perd l'anell diu "ja estic acostumada a perdre coses". Penso que no només pel fet de ser elf, sinó que també per haver perdut tota la seva família i poble (i quasi espècie) de petita per culpa dels dimonis, pot ser que tingui un mecanisme de defensa psicològica inconscient i no vulgui "apegar-se" a les coses perquè sap que li seran preses. Pot ser simplement això.


I en Himmel és literalment el seu príncep blau, eh? :pwink:
Minatoni ha escrit: 11 des. 2023, 00:48 I n'Stark és tonto, i na Fern és un poc mala d'aguantar, però la tensió sexual entre aquests dos ja és over 9000.

Yes :pervertmoon:
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Capítol 14

No puc amb aquest anime, em destrossa l’ànima... «Ja estic acostumada a perdre coses»... inclòs en Himmel?

Aquesta frase també em sembla per a emmarcar-la (i personalment, me l’hauria d’aplicar més):
Imatge

La Fern i l’Stark a mi em semblen molt cuquis i innocents, dos nens, vaja. Com bé diu en Sein, comptant la Frieren, tres nens xD

PD: Pot ser més cuqui la Frieren acaronant el caparró de la gent?
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, a veure CALMA!

D'acord @Estel, t'ho compro. Li dono una oportunitat, però ho faré per tu i perquè ara l'anime m'agrada perquè hi ha en Sein que és com husbandasso màxim papito que reparteix consells i saviesa.

I la tensió sexual entre n'Stark i na Fren... esper que esclati aviat i la sèrie passi a la fi cap al costat fosc de la depravació. :pervertmoon:

No puc aportar res més del que ja heu dit, però ho repetiré: COM POT SER QUE NO SE N'ADONÉS que en Himmel perdia el cul per ella? En fi, riurem per no plorar perquè, si ho penses profundament, és molt trist :riu: :riu: :riu:
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Capítol 15

M’ha agradat el capítol (com la majoria). M’encanta el comte forçant el ship Fern-Stark com qui no vol la cosa xD

El pat-pat del capítol:
Imatge

Hihi:
Imatge
Imatge

La Frieren em representa molt fortament:
Imatge
Imatge

Cuquisss:
Imatge
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Ereza ha escrit: 17 des. 2023, 14:35 Capítol 15

M’ha agradat el capítol (com la majoria). M’encanta el comte forçant el ship Fern-Stark com qui no vol la cosa xD

El pat-pat del capítol:
Imatge

Hihi:
Imatge
Imatge

La Frieren em representa molt fortament:
Imatge
Imatge

Cuquisss:
Imatge
Estic d'acord amb tot xD

Imatge

Aquest capítol ha estat pur fanservice, i m'encanta :pernil:
Respon