Migi to Dali [Temporada tardor 2023]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 9...
Text amagat.
MITSUUUUUU NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :pandacryfill:
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 10, comentaris mentre el veig:

Akiyama x Migi confirmed? xDDD

Imatge
PER QUÈ TORNA EL CASTOR? NO

M'encanta la traducció de "què merdes vols, súbdit?" xDDD I m'encanta com imita la veu el Migi :joy:
M'he fixat en coses pròpies del Migi i el Dali: El Migi, quan crida o s'escandalitza, treu la llengua, i el Dali té atacs d'epilèpsia quan riu xD
UALA, MORSE?! En Maruta és més llest i col·laborador del que sembla??? Espera Migi, no diguis "Maruta-sama" posant-te vermell que sembla el que no és...

YEEEESS PER FI S'HAN PRESENTAT COM A BESSONS!
M'encanta que els dos li tapin el cap al Maruta amb un cubell d'escombraries :riu:
Això de la caseta de fusta i el club secret és tan americà... I el que han après als escoltes els hi serveix?!?! AMAZING
xino xano xino xano...
El pobre Maruta, com li piquen el cul :joy:
MIGI SAVES THE DAY ONE AGAIN! :pcheers:

MIQUEL MARTÍ MORSE-
Imatge

@Ereza @manolini Les meves més sinceres felicitacions per la vostra traducció. La millor adaptació que he llegit mai
Imatge

MARUTA X KAREN CONFIRMED??? EL SHIP MÉS INESPERAT DE LA VIDA!


Aiiii pobre Eiji que me'l reeduquen again :baby:
Ai però que s'ho creu de debò????!? :por:
És cert que l'Eiji el va salvar de la Baguette xD

AIIIII MARUTA EL PIANO ARA NOOOOOOO
AI QUE JA ESTÀ LA MARE DELS ICHIJO AI AI AI

Maruta HEROI! :heroi: Vale, ara veig per què a la Karen li agrada hahaha

La boja ens explicarà la història de la Metry?! Segur que hi haurà troles! A veure què passarà O.O
CAPITOLÀS AGAIN!!! :hurra:
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 11
CAPITOLÀS!!!
Text amagat.
Super impactada amb la història de la Reiko i la Metry.
1)La Metry és com el Migi, fins i tot treuen la llengua els dos quan s'espanten xD
2)Adulteri promogut per la pròpia Reiko i reiterat, ECS!
3)ES CONFIRMA EL SWEET HOME ALABAMA, L'EIJI ÉS EL GERMÀ DELS PROTES!!!!!!!!!!!!
4)L'Eiji es carrega la Reiko?!?!?! Es vol suïcidar????
5)El pare no s'entera de res, per ser psicòleg és bastant tonto :worrymates:

M'he fixat en aquest paral·lelisme invers de la família Ichijo i els Sonoyama: les dues famílies són estèrils, però els Ichijo viuen en una perfecció que fa que no acceptin la situació, mentre que els Sonoyama s'accepten com són feliçment, adoptant legalment, i no a la força xD

La qual cosa em fa pensar que, potser també hi haurà un paral·lelisme entre l'Eiji i el Migi i Dali, perquè tal com la Reiko i la Metry van passar de "germanes" a "enemigues", pot ser que amb l'Eiji passin d'"enemics" a "amics". Això, o l'Eiji se suïcida tal com ha dit "la família Ichijo no ha d'existir"... :worryexplota:



R.I.P. Reiko

Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 12 (mentre el veig, això serà llarg)
Ja s'acosta el final... AIIIIII
I a més van deixar el capítol anterior molt amunt...
Text amagat.
Confirmat, el pare no s'entera de res :joy:
La Karen està super farta de la vida xD "Genial. Ens volen cremar vius"
XDDDDD "MAMAAAAAAAAAA" mentre mossega la porta, el Miquel Martí Morse
El Migi trencant-se el cap i tot per poder fugir... :worryulls: El Migi s'ha tornat l'actiu en aquesta relació eh

Imatge
JOLÍN BRO

AKIYAMA SALVADOR, YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSS!!!!!!
Imatge
D'on coi ha sortit l'Akiyama? Per què tot ho fa bé, què passa?
OMG @manolini És waifu però en serio :riu:

I LA FRASE DE "No seria massa trist morir engabiats?" PERÒ AVUI ESTÀS A FULL, AKI

Per què el foc continua sent blau? xDDD
Tio tants filferros, això sembla un camp de concentració...
Wait, però llavors per on ha entrat l'Akiyama? Ah bé, potser ha entrat abans que les flames tapessin l'entrada.
Ai el Maruta, que no arribarà... Ai que es quedarà sense dits dels peus... UALA EL PARE, S'HA QUEDAT ALLÀ :wtf: Ja li ha tocat el karma
El Maruta fent que no amb el cap :joy: vale, està sent ja un personatge massa simpàtic xDDD
LA KAREN SEDUÏNT-LO I ELL SALTANT AMB CARA ÈPICA
Imatge

AKIYAMA HAS VOLAT!!! SÍIIIIIIII :hurra: :hurra: com una au fènix majestuosa, que és el que ets! Mis dieses!



Noooo Eiji, no et suisidis :( Bueno, entenc com et sents després de dos matricidis, però... no sé, entrega't a la poli i deixa que facin ells.
SI HOME COM HAS DE TOCAR EL CLAIR DE LUNE MENTRE ET CREMES VIU! Per què em vols fer plorar?! :pandamadcry:
L'Eiji està boig perdut eh
Em sento com si estigués mirant un thriller super xungo eh? Aquesta sèrie m'està fent sentir coses que no havia sentit mai :pervertmoon:

El flashback
Imatge
Clar, és que s'ha carregat a la seva mare. Encara que no sigui biològica, encara que l'hagi tractat amb exigència i haver-li fet teràpies qüestionables, a l'Eiji sa mare sempre li ha volgut el bé, crec que genuïnament. El problema sempre ha estat aquesta voluntat malaltissa de perfecció.
I TOTS ESCOLTAVEN LA REIKO? @manolini però quina sèrie és aquesta :pandasnap:

NOOOOOOOOO, Han trencat tota l'emoció amb el flashback de l'Eiji tocant-li el cul al Migi!!!!!!! @manolini retiro el que he dit, no sé què coi estic experimentant.

Repeteixo, l'Eiji està sonat.
"Pixar-se al llit també hi era, al flashback?" hahahahahaha :joy:
En Migi sent en Migi xD


I ARA ÉS FRATICIDA?!?! Ei, Eiji, deixa JA d'empènyer la gent pels precipicis
També li ha tocat el karma ara xDDD


MITSU RETURNS!?!??!?!?!?!?ENSJKV WBKLDMVNKNBJKRGJÑRNJ Aquesta sèrie m'encanta massa


PEL PODER DEL PASTÍS DE CIRERES!
Imatge

Aquí està el fallo, si haguessin fet pastís de cireres a ca els Ichijo no hi hauria hagut drama xD


Oh? S'ha entregat a la poli???? Ha fet algo bé?? Increïble!!
Bravo Eiji, per ser prou honest per entregar-te.
Imatge

Peasso cicatriu la del Dali eh... T'has marcat un Zuko xD
Vale, jo crec que aquest últim punt deu generar polèmica, però
Text amagat.
em sembla molt bé la decisió de l'Eiji d'entregar-se a la poli, i no fer com si no hagués passat res. Hi ha molts animes que fan un arc de redempció del dolent, però el dolent no fa res per compensar el mal que ha fet. Que l'Eiji faci això, i que la sèrie ho transmeti així, em sembla molt positiu. Per part meva un 10/10.
Bueno! Capitolàs again, em sembla que no hi ha hagut cap capítol que no hagi estat bo. Ja estic esperant la resolució de l'últim capítol. De moment, però, gràcies per la recomanació @manolini! :hurra:
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol final

Preciosíssim desenllaç, m'ha emocionat molt <3 <3 <3
Text amagat.
Molt contenta que els pares del Migi i el Dali els hagin acceptat ja de fa temps, i que preciós que hagin rebut regals de Nadal segons cada personalitat!!! La @manolini em comentava com el Migi i el Dali són la part esquerra i dreta del cervell (d'aquí que un sigui artístic i l'altre científic). Sóc molt fan dels pares grans, I DE LA MITSU! QUE DÓNA CANYA DES DEL CEL!
Molt bonic el memorial a l'autora, que va morir fa poc, la Nami Sano. Gran sèrie, mangaka!

EL MERAVELLÓS GLOW UP QUE TENEN ELS PERSONATGES... FINS I TOT EL MARUTA ES TORNA UN HUSBANDO XDDDDD

La bellesa del Dali és insuperable, i l'Eiji em recorda a algun personatge del nen del pijama de ratlles xD

Això sí, em fa molt fàstic el romanç intern de Dali x Eiji, NO A L'INCEST!! I no m'ho justifiqueu va, no sigueu immorals


Poso a l'anime un 9,8/10 (no un 10 per aquestes escenes + escena de l'eiji tocaculs), però em diu la @manolini que el manga té menys guarrades i més bonding, o sigui que podria pujar al 10!
Moltes gràcies @manolini per la recomanació, m'ho he passat genial, i enhorabona per la traducció al català, juntament amb l'@Ereza! :pcheers: :hurra:

P.D.: APAREIX EL SAKAMOTO EN UN FRAME QUAN EL MIGI ESTÀ DAVANT EL TAULELL DE LES NOTES!!! :riu: (propera sèrie a traduir? :pervertmoon: )
Respon