Anime Tardor 2023

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Bona tarda Tadaima!!!!

Dema comença oficialment la Tardor i amb ella toca nova temporada anime!

Imatge
(l'imatge es veu mes gran a un altre pestanya)

Charts:
https://anichart.net/Fall-2023
https://www.livechart.me/fall-2023/tv
https://myanimelist.net/anime/season/2023/fall
https://www.anime-planet.com/anime/seasons/upcoming

El que veurà el @Shancks :

Segones temprades
- Spy x Family 2 -->Molt divertida la primera temporada @Minatoni @UkiHana
- Tate no Yuusha 3 --> Continuo amb el manga al dia, aixi que la mirare.
- Goblin Slayer 2 --> Vaig abandonar el manga fa temps, encara no se si la veure.
- Kage no Jitsuryokusha ni Naritakute! 2 --> Es nice, em va agradar com van fer la primera temporada i el manga esta en una part interessant ara mateix.
- Dr. Stone: New World Part 2 --> Per fi seguirem el viatge al Perseo, ja tinc ganes de que arribin a USA.
- Mahoutsukai no Yome Season 2 Part 2 --> La primera part va se mooolt fluixa.

Nous:
- Sousou no Frieren --> M'han parlat molt be del manga.
- Tearmoon Teikoku Monogatari --> El manga el vaig dropejar fa temps, no se no se.
-Toaru Ossan no VRMMO--> Aquest si que es força bo el manga i el tinc al dia en angles. Pot ser interesant animat.

Quina merda de temporada, menys 2 o 3 continuacions, la resta basura.

Vosaltres que veureu?



PD: 4 de Novembre Shingeki no Kyojin nou capitol "Final"
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

el que VEURE:

-MIGI I DARIIIIIIIIIIIIIII!!!!! ELS MEUS NENS PER FI ANIMATSSSSS YAAAAAAAAAAAAAAS es dels meus mangas preferits, el final es genial i la historia es super super estranya pero fascinant!!!! No se si animat pot donar tant joc com en manga, però.
SEGURAMENT LA TINDREU AL DIA A FANSUBSCAT!!!!!!!!! XD

FLCL: Shoegaze m'entra molt pels ulls, no puc no veure'l.

Paradox Live THE ANIMATION son molt guapos i canten, no necessito mes.

I FRIEREN!!!!! ESCLAR!!!!
(i tots els shonencios amb temporades noves)

maybe
Kamonohashi Ron no Kindan Suiri - Bl de la temporada?
Yuzuki-san Chi no Yon Kyoudai. - cotidianitat de germans, pot tar be
manolini l’ha editat per darrera vegada el dia: 22 set. 2023, 23:51, en total s’ha editat 1 vegada.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, ni tan mal, podria ser pitjor. Podrien haver-hi només animes de lolis que funden un club de furros a l'institut, així que ni tan mal.

Miraré d'entrada:

Shingeki: perquè n'Eren eskeletiko és el millor Eren.
Spy x Family: Perquè com diu la rima: un espia familiar el gos et vol castrar. N'hi ha d'altres de rimes, aquesta és la menys guarra.
Hanako-kun: encara que sigui un curt, es mirarà.


M'ha cridat l'atenció Atarashii Joushi wa Do Tennen, bàsicament perquè va del món laboral, pareix divertida i estic fins als pebrots de veure animes de col·legials. Algú té ganes de mirar-la?

Animes que no miraré: Dr. Stone. En vaig tenir prou amb la darrera temporada per morir de cringe, gràcies però no.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uo

A veure... supòs que seguirem mirant Spy x Family. No m'apassiona, però tampoc està malament i m'imagin que el comentarem entre tots.

Imatge

I ja tenim la continuació de Dr. Stone? Que bé. Em sona que el manga estava a punt d'acabar o va acabar fa no gaire? Algú sap si li queda gaire sense fer spoilers? @UkiHana :nekocul:

De la resta... ni idea. Si deis de seguir res nou, okay, però si no, passaré, crec.

Em sap un poc de greu no haver mirat la temporada anterior de Mahotsukai, però... si va ser fluixa, ja no me'n sap tant.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Minatoni ha escrit: 22 set. 2023, 23:18 I ja tenim la continuació de Dr. Stone? Que bé. Em sona que el manga estava a punt d'acabar o va acabar fa no gaire? Algú sap si li queda gaire sense fer spoilers? @UkiHana :nekocul:
Que bé.

QUÈ BÉ? A veure, a veure. Tio, aquest anime és sidra i resaca amb covid, tot a la vegada. No entenc, de debò que no entenc la teva motivació per perdre 23 minuts de la teva vida veient a un tio patètic que porta un barret ridícul mentre diu quaranta vegades per episodi "soc l'home més avariciós del món". És que és tan putament avariciós que el cabró roba moments de pantalla per sortir ell i explicar-te la quantitat de vegades que caga al dia i, sincerament, no m'importa.

Ja que hi som, tampoc m'importa la vida del protagonista i em molesten els seus cabells. Per què no va a la perruqueria? És que en KONO STONEWARDO no n'hi tenen? És clar que no, no n'ha inventat cap... i això que molta física quàntica de partícules però el chaval encara se n'ha adonat que porta un pentinat ridícul, em treu de polleguera el molt imbècil...

Doncs que ja està, que em divorcio de l'STONE WARDO i que no vull tornar a sentir en Senku ni la seva tripulació d'espenyatites en la meva vida, gràcies per res. A veure.
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Spy x Family compteu amb mi per seguir-la! :hurra:

A mi m'interessa molt la de "The apothecary's diary", la de cabells verds amb l'eunuc de cabells llargs (vaig fer-ne un post, ja el podeu buscar xD) i la de nosequè Frieren (perquè diuen que és molt emotiva, oi?). Veremos que susede :visillo:
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops


Res de res.

Li donare una oportunitat a Seiken Gakuin no Maken Tsukai i algun Isekai mes, pero en definitiva, el de sempre, sense novetats.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops



QUIN HYPE PER SPY X FAMILY!!!!!
Respon