[Anime Temporada] "Oshi no Ko"

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 10

Doncs que ràpid anuncien la central, pobre Kana haha. Es tot un manipulador en Aqua, ha fet que s'enamori d'ell 2 cops i a sobre l'ha enxampat, cor fet miques XDD

Queda el capitol final de temporada, on veurem si fracassa el re-inici de B Komachi o es tot un exit.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, no vull que s'acabi aquest anime!

Però m'ha agradat moltíssim el darrer capítol, més centrat en na Kana, que sincerament és un personatge que m'agrada moltíssim. A la fi ha guanyat una mica d'autoestima (pareix) i s'ha tret una mica la pressió i autoexigència tan bèstia que tenia a sobre.

M'ha sabut greu que el capítol hagi acabat sense l'actuació de B-Komachi2, esperava de veres que no possessin l'ending i que les sentíssim cantar i actuar. En fi, moltíssimes ganes de veure el següent episodi, encara que l'argument de n'Aqua no estigui avançant.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

UkiHana ha escrit: 24 juny 2023, 14:46
M'ha sabut greu que el capítol hagi acabat sense l'actuació de B-Komachi2, esperava de veres que no possessin l'ending i que les sentíssim cantar i actuar. En fi, moltíssimes ganes de veure el següent episodi, encara que l'argument de n'Aqua no estigui avançant.
Necessitava tant que fos l'ending!! Quina ràbia!! I òbviament la Kana havia de ser el centre. Segueixo flipant que volien muntar un grup d'idols sense tenir ningú que sabés cantar XD
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 10

La veritat és que sense n'Aqua això perd bastant, PERÒ amb el petit moment que ha tengut, ja ho ha mogut tot, la veritat, perquè ha desfet l'estat mental de na Kana i això ho ha posat interessant.

La veritat és que na Kana s'ho hauria de fer mirar, a veure si gràcies a na Ruby s'estima un poc més.

Anava a dir que encara queda un episodi, així que possiblement tenguem la cançó d'elles com a ending, però... no, no ho crec, supòs que la temporada acabarà després de la cançó. Si és així... doncs sí, ja la podrien haver fet ara, la cançó...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Senek
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 19
Membre des de: 14 nov. 2022, 23:54
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 21 cops

Brutal!

Per mi millor anime de la temporada sens dubte.
M'ha encantat el drama, el romance, la comedia.. la historia molt innovadora, una banda sonora genial, un dibuix precios...

No puc dir res dolent d'aquest anime!

10/10
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 11

Ha estat molt bé, la veritat. Al final, el tema de les idols ha començat bé i na Kana comença a superar els seus drames.

Trob que na Kana és un personatge molt interessant: que ens fiquin dins el seu cap d'aquesta manera és una cosa que crec que no havia vist mai.

I res, ja ens han deixat l'escenari preparat per la següent temporada, la veritat és que em fa il·lusió.

Gràcies per la recomanació i per seguir-la amb nosaltres!
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Si la Ai fos real seria ella. Si algun dia fan un live action (esperem que no) ella es l'adient. Balla tan fluent i les seves expresions son precises i perfectes, identiques a les de la Ai. No pots deixar de mirarla.

TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Bon anime aquest el dels nois deliciosos.

No m'esperava que m'agradés però bé, tampoc he esperat moltes coses a la vida com ara la ultradreta al govern, sabeu? Molt bon anime, bons personatges, bona música i un nivell acceptable de romanç adolescent que no s'ha fet gaire intens perquè n'Aqua és un poc sosillo en els seus sentiments però ens l'estimem molt per criticar-lo. De personatges tots m'han encantat, especialment na Kana, és la meva preferida!

Imatge

Potser na Ruby és qui se m'ha fet una mica més pesada però en general no m'ha molestat excessivament excepte quan tant sí com no vol fer d'idol i no sap ni cantar... en fi, tanta sort del pollo mazao que els ha ajudat.

Res, quan facin segona temporada ens veurem, com sempre tot un plaer llegir les vostres opinions cada setmana :besitu:
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Doncs m'ha agradat, m'ha agradat, a veure quan surt la segona temporada que ja l'han confirmada.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

M'alegro que us hagi agradar, es força entretingut i concideixo amb @Senek que es una joieta d'aquesta tempora (per alguna cosa el vaig recomanar :riu: ).

Ara toca esperar la 2na temporada, espero que l'espera no sigui molt llarga.
Imatge
Respon