Jigokuraku (Hell's Paradise)

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodis 8 i 9

Sí, en Tenza m'agradava també... Però bé, el seu mestre també :3

Quant als Tensen, doncs no són immortals, no? El Ten aquest els dona capacitats sobrehumanes, però sense això... són vulnerables!

@Skuld vaig pensar el mateix, però crec que ens mostren set Tensen:

Imatge

Però sí, na Mei té alguna cosa xunga.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Minatoni ha escrit: 05 juny 2023, 14:25 Episodis 8 i 9

@Skuld vaig pensar el mateix, però crec que ens mostren set Tensen:

Imatge

Però sí, na Mei té alguna cosa xunga.
Cert. M'he descomptat XD De totes maneres, per ara segueixo amb la meva teoria que és un tensen que s'ha descarrilat del camí; per sort d'en Gabimaru i companyia.

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodis 10 i 11

En Shion (el cec) té un swag que, si pogués veure-hi, no podria mirar-se al mirall.

Llavors ja veiem com poden vèncer-los, amb el Tan aquest. Que pot ser el que fan servir ells o, com fa en Gabimaru, amb les seves tècniques que són una cosa semblant.

I ja veiem de què va el tema de na Mei. Per si encara ens faltava un motiu més per odiar els monstres aquests...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 12
Minatoni ha escrit: 21 juny 2023, 20:59 Episodis 10 i 11

En Shion (el cec) té un swag que, si pogués veure-hi, no podria mirar-se al mirall.
My honest reaction. Si buscaven el personatge que mola més de l'anime, ja ha fet la seva entrada triomfal.
En general aquests tres formaven un prou bon equip, llàstima que al final es confiessin de més... De moment contenta perquè la Sagiri ha sobreviscut a l'episodi.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs a veure, ni tan mal, no? Només li queda un capítol però a la fi comencen a veure que aquests monstres es poden matar d'alguna manera! A la fi! Em posa molt nerviosa quan l'enemic és taaaaan i taaaaaaaaaaaaaaan invencible que sempre s'han de deixar la pell de manera exagerada per derrotar-lo (en pla Kimetsu no Yaiba). Si la cosa està una mica més equilibrada ho gaudeixo una miqueta més.

I poc hem parlat d'aquesta putíssima passada d'opening:

Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

L'últim episodi ha estat molt bé però... ens ha deixat tot súper obert :( Coneixent Mappa segurament tinguem segona temporada (si tot va bé), però entre el tema d'en Gabimaru i l'escena post-ending, m'estan entrant ganes molt fortes de llegir el manga :lol:

Edito: Crunchyroll ha anunciat a les xarxes socials que hi haurà segona temporada! :hurra: :hurra: :festa:
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Crec que no trigarem pas massa a tenir la segona temporada, és d'aquells anime que tenen èxit i suposo que els interessa continuar la història el més aviat possible XD De totes maneres, aquest final ha estat interessant, necessito més informació sobre com avançarà aquesta amnèsia d'en Gabimaru.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Final de la temporada 1

Buah, en Shion.

La cosa és que, encara que hagin vençut un Tensen (i en Gabimaru quasi n'ha vençut un altre), pareix que el que volen no és allà i tampoc és el que fa servir el cap de la vila d'en Gabimaru.

Per tant... no veig com pot ser el final del tot.

Quant a l'amnèsia d'en Gabimaru, la veritat és que em molesta. Primer, perquè crec que és cutre i em sona que ho he vist recentment a alguna altra banda, ara no record què. Segon, perquè part del que m'agradava de la sèrie era que en Gabimaru tengués un objectiu fora de l'illa i, en concret, més enllà de na Sagiri.

La veritat és que ha estat un anime interessant, però seguir-lo amb vosaltres ho ha fet més interessant.

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

En general us he de dir que no ha estat l'anime que esperava però que m'ha agradat. I amb això ja em dono per satisfeta. En general m'ha entretingut, els personatges han estat decents i l'opening ha estat una passada. A nivell lluites també m'ha agradat molt, així que l'aprovo i a veure si aviat en fan una segona temporada.
Respon