Dr. Stone: Ryuusui

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Juliol de 2022
Especial d'un episodi de 50 minuts
Continuació de Dr. Stone i Dr. Stone: Stone Wars.

Resum (tret de MAL i traduït per ChatGPT)

Ara que les ment i la força s'han unit, el següent pas en el pla de Senkuu per desxifrar el misteri darrere del llum verd que va petrificar la humanitat és anar a l'altre costat de la Terra i investigar el seu origen. No obstant això, per aconseguir-ho, Senkuu ha de construir primer un vaixell.

Amb l'ajuda dels antics subordinats de Tsukasa Shishiou, la base del vaixell es munta ràpidament, però falta una peça: un capità qualificat. Durant la seva cerca, Senkuu i el seu equip es troben amb Ryuusui Nanami, petrificat - l'hereu del conglomerat marítim més gran, conegut pel seu ample coneixement dels vaixells de vela però amb una personalitat desagradable. Malgrat això, Senkuu assumeix el risc i ressuscita Ryuusui.

En adonar-se que no hi ha drets de propietat en aquesta nova civilització, Ryuusui està emocionat per la perspectiva de reclamar-ho tot per si mateix. Però abans que accepti jugar un paper crucial en el seu proper viatge i comandar el vaixell a través dels mars inquiets, ell i Senkuu han de trobar el rei dels combustibles per alimentar el vaixell - el petroli.



Opinió

No el vaig veure quan va sortir, no sé per què, però ara que ha començat la temporada següent, vam veure que ens faltava alguna cosa, així que vam revisar MAL i vam veure que sí, que ens havíem deixat l'especial aquest.

A veure... no és gaire bo, la veritat, però bé, només són 50 minuts. Ara bé, he de dir que no és que sigui terrible, però després del primer quart d'hora o així pega una baixada un poc trista, amb tot el tema dels doblers.

La veritat és que al final tot s'arregla bastant, i no sé, a mi m'agraden aquestes històries mig educatives, així que ja em va bé.

En resum: si això fos tot Dr Stone, no vos ho recomanaria, però com el que va venir abans va ser bo i tenc esperances que el que vendrà després també, doncs... és el que hi ha :)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

FEMTES FRESQUES ENGANXADES A LES SABATES, BAZOFIA, POTAT DE GOS, BODRIO, PIXAT DE DRAC DIABÈTIC...

Això és el que em va semblar aquest episodi.



Però argumenta-ho, Hanako, puta vaga de merda, aquí amollant merda sense argumentació.

Ok, ok, relaxeu la raja, que us veig saturats. Doncs no em va agradar perquè els personatges no em cauen bé. CAP personatge. Tots em pareixen imbècils de manual, tan imbècils que jo crec que la selecció natural s'ha quedat petrificada o alguna cosa. De veres i en Senku el primer. Quin protagonista més tontu del cul. Cada vegada que diu allò de "hyaku passento" li ficaria una ceba pel cul, perquè li fes conjunt amb el pentinat. I la resta de personatges són igual d'imbècils però no surten tant, perquè no són el protagonista, però a la vegada són més imbècils perquè segueixen el protagonista en comptes de ficar-lo dins una olla i fer-ne, no sé, gyozas per quaranta setmanes.

Espero que esteu contents amb l'argumentació, la veritat és que és un trosset de la meva ànima plasmat en un post d'una petita web de la gran xarxa de xarxes que és internet (i no la xarxa neuronal, que d'això cap personatge d'aquest anime en té).
Respon