Shingeki no Kyojin: The Final Season - Kanketsu-hen

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Attack on Titan: Final Season - The Final Chapters

Dos episodis llargs (1 h cadascun). El primer, emès dia 4 de març. El segon s'espera a la tardor.

Episodi 1

La veritat és que ha estat bastant bé. L'animació molt bé i A LA FI veiem un poc els sentiments de n'Eren.

Crec que la clau de tot és a aquest flashback del port, que vol salvar aquest nen que sap que acabarà matant però no pot. Al final, pareix que n'Eren és un llibertari idealista presoner d'ell mateix. De fet, aquesta idea l'amollen tant n'Armin com en Reiner.

M'ha agradat el detall com que pilotés l'avioneta n'Onyakopon, per negre perquè no és Eldià i així no en perdria el control quan n'Eren els fes el Zoom telepàtic :tm:

Per cert, cosa molt cutre, haver de recórrer a la telepatia.

I parlant de coses cutres, ara s'han tret de la màniga que en Falco podrà volar o què? No he acabat d'entendre això de que si un tità menja *part* d'un altre pot veure'n els records. Quan ens ho havien mostrat això abans?

És un poc el que sempre passa amb les sèries, que pots tenir coses pensades d'abans, però no pots pensar-ho tot i llavors has de tirar de flashbacks. Ens podrien haver posat aquesta escena abans i haver-nos deixat amb la mosca darrere l'orella per intentar-ne saber el significat.

Però clar, potser algú endevinaria què vol dir aquella escena. Supòs que és el problema d'estar tots connectats.

En definitiva, bastant bé, he passat gust, però em sap greu haver d'esperar fins la tardor per acabar, a la fi (si no ens tornen a enganyar*).

Imatge
Els responsables de l'anime fent "parts finals"
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, jo fa molt de temps que ho dic, que fa quatre temporades finals que em vaig perdre i ja no sé qui són els Eldians, qui són els de Marley, no sé quin tità és qui excepte el carguero perquè s'ha guanyat el meu kokoro.

Jo destacaré la mort de na Hange, sempre al meu cor perquè ha estat un personatge que m'ha agradat des de la primera temporada, quan cap dels protagonistes m'acabava de fer el pes. Sincerament, m'hauria agradat veure-la pujada al titan carguero, però ha mort entre el que més li agradava del món, que són els titansillus sensuals. A més, en Levi dient per primera vegada Shinso wo Sasageyo m'ha romput el kokoro.

La resta del capítol doncs bé, la tensió sexual entre n'Armin i n'Annie l'he trobat bastant innecessària, la veritat però res, suposo que serà important per a la història. O no. Qui sap ara ja a aquestes altures. A mi l'Eren fitness m'agrada, així que bé, espero que duri sent fitness no-greix durant, no sé, les quaranta temporades que li queden a aquest anime.
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Com sempre vinc a fer un comentari caòtic, desorganitzat i amb molts tacos.

HA ESTAT LA PUTA POLLA!!!!!!!!!!

O sigui la part positiva d'haver llegit tot això en el seu dia i ser subnormal és que m'he oblidat de gairebé tot i ho visc al màxim. YEY!

Dir que tot molt heavy. O sigui és un puto horror el rumbling i com esclafa a la gent com si fossin formigues. Està tan ben fet que et deixa amb un cos horrible. L'escena dels avis de l'Eren i d'en Zeke és original de l'anime, al manga no surt pas.

Bueno la Hange morint. BUENO. Si no estigués mort per dins hagués plorat moltíssim. No em podeu posar aquell soundtrack, no home no. I en Levi fent el sasageyo per primer cop? Ves a la porra home, toque-me més el cor si podeu vavava.

En fi, l'Eren tanca la taula del diàleg i els nazis diuen que oh my godness we fucked up sorry everyone let's start an era of peace. TARD TARD TARD.

M'ha agradat moltíssim, procedeixo a crionitzar-me fins que surti l'altra part :D.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Opino igual que @Oriol jo si que ho recordo tot (i tinc el tom a casa aixi que l'he llegit un parell de vegades), molt fidel al manga quasi be vinyeta per vinyeta.

Animació correcte, potser no tant espectacular com per justificar tanta espera però be, ho compro perquè la composició de la musica es de 10.

Nomes diré: Shinzo wo Sasageyo!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Holaaa

La setmana passada vaig veure l'últim capítol sense saber que era l'últim... T__T
Em va encantar! Però imagineu el trauma quan vaig veure que no hi havien més! Que haig d'esperar a l'OCTUBRE!!
NANI?!!
O sigui, jo he tornat a veure les temporades 1, 2 i part de la 3. I ara hauré de tornar a mirar-les totes al setembre.
Espero que acabin ja o perdre el compte sino xD
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops



Ja tenim trailer del capitol que sortira al octubre: The final season, the final chapters xDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Shancks ha escrit: 04 jul. 2023, 20:57

Ja tenim trailer del capitol que sortira al octubre: The final season, the final chapters xDDDDD
Pintaca i ganes absolutes de veure'l. Serà el final final final o encara hi haurà una darrera part que es dirà Shingeki no Kyokin, final final final final però ara de veritat final final? Mai ho sabrem...
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

El trailer final de la part final de la part final de la part final... una cosa així. Un "final" més per si de cas.

Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

No em puc creure que ens hagin tornat a enganyar XD
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi Final

Doncs resulta que ja no es han fet el Bait, realment ha sigut l'Ultim Capitol. Han trigat molt en treure-ho pero el resultat es innegable: animacio, bso i adaptacio del manga de 10.

Pels de punta tota l'hora i mitja pero sobretot amb el tall de cap+peto i la conversacio Armin-Eren en la que es van fent grans i mostrant els seus pensament l'un al altre, BRUTAL.

Sincerament satisfet amb el resultat, massa allargat amb tants Final final.... Pero es d'aquestes series que d'aquí un parell d'any veus tota sencera seguida i gaudeixes moltíssim.

PD: Han afegit als post-credits el futur on torna la lluita i el cicle es reinicia amb el noi entrant al abre(que son les pagines extra del capitol final del manga).
Imatge
Respon