[Anime Temporada] Kimetsu no Yaiba 3: La Vila dels Ferrers

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Minatoni ha escrit: 15 juny 2023, 19:57 Episodi 10

Doncs a mi tampoc m'ha desagradat tant la història de na Matsuri. És a dir, superficialment (que és el que sabíem fins ara), sí, és un poc cutre: "l'únic que vull és un espòs".

Però el que ens ha mostrat aquest episodi és que cerca algú que la vulgui així com és i que, fins i tot, va intentar canviar per agradar i no va voler fer-ho.

Trob que el missatge de fons és lloable.
This! Es tracta de trobar un lloc on pugui ser tal com és, s'escull a si mateixa per sobre d'una vida de casada plena de mentides i ho ha trobat com a caçadora de dimonis. Potser m'hauria agradat veure com arribava fins allà amb una mica més de detall, però agraeixo que no sigui la mateixa història de sempre en què li maten tota la família i no li queda més remei que unir-se; que aquesta temporada ja hem tingut en Muichiro i en Genya. De totes maneres, per mi el millor personatge femení presentat fins el moment segueix sent la Shinobu.

PD: Per cert, el que rebutja la Mitsuri té el premi al tio més imbècil de KnY. I said what I said. Tot i que gràcies a déu, perquè sinó hauria estat molt desgraciada.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 11

Capitol d'un hora per acabar be la temporada. Nezuko es UN AMOOOOR :cor: Com esperava aquesta part.

L'animació/direcció de batalla porten tot els pes de l'historia, sense Ufotable al darrere, aixo no seria ni la meitat de bo.

Toca esperar a la seguent temporada (per l'any que ve suposo, no te data encara). Ja queda poc, el seguent es l'arc d'entrenament dels Pilars i l'altre es ja la batalla final contra Muzan.

Jo conto 3 temporades mes, 1 per l'entrenament i 2 per la batalla final + potser alguna peli.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, he de dir que aquest darrer capítol m'ha sorprès MOLT.

És a dir, per una banda em fa ràbia que tots els dimonis necessitin com quatre-cents cops finals per rematar-los, perquè se'm fa pesat però la part de na Nezuko m'ha sorprès agradablement, perquè em pensava que era una mica riperonni la pobra, però després no i ara resulta que pot fer-se un volt tranquil·lament per la terrasseta al migdia per fer-se un daiquiri. Ni tan mal.

La temporada en si no ha estat malament, passa que m'agrada queixar-me i en Tanjiro em cau fatal i dona gràcies que no ha sortit en Zenitsu plorant, que sinó hauria estat encara pitjor.

En general els pilars d'aquesta temporada molt bé, tant en Tokito com na Kanroji m'han agradat molt, cadascú a la seva manera. I en aquest darrer capítol el passat del dimoni jefe Michael Jackson m'ha agradat bastant.

El que no m'agraden gens són les màscares dels ferrers, em pareixen estúpides.

Doncs res, en general aprova, especialment pels subtítols en català. Ja veurem la temporada que ve. Gràcies per seguir-la amb nosaltres!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 11

No m'esperava un especial per acabar i crec, sincerament, que hauria anat millor si haguessin fet una pausa en el plot-twist de na Nezuko.

Però bé, així ho han fet. La veritat és que m'esperava que passés alguna cosa, perquè a l'opening (o a l'ending) surt la fusta aquella que du a la boca tirada per terra, així que quan li pega el foc jo estava que no m'ho creia del tot.

Al final... sí, tot molt, massa emotiu. Tant que... a mi, sincerament, em fa un poc d'hostiera. Però bé, és així des del principi (tot i que no record que la primera temporada fos tan així).

El flashback i el tros del present d'en Muzan han estat MOLT interessants, però! Ara ja no només és que els caçadimonis vulguin caçar els dimonis (hehehe) i, en concret, que en Tanjiro vulgui curar (com?) i venjar sa germana, sinó que ara en Muzan vol empeçolar-se na Nezuko. Per tant... vull pensar que es posarà més interessant.

I les dues llunes que queden pareixen MOLT fortes.
Shancks ha escrit: 19 juny 2023, 19:15 L'animació/direcció de batalla porten tot els pes de l'historia, sense Ufotable al darrere, aixo no seria ni la meitat de bo.
RT

És un shonen bastant normal. Que això no vol dir que sigui dolent, però tampoc fa res extraordinari. I es nota molt que l'animació li fa carry.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

No hi ha hagut cap sorpresa en com s'han desenvolupat els esdeveniments però tot i les falles que hi pugui haver no per això m'ha agradat menys. Estic contenta que per fi la Nezuko hagi tingut certa rellevància. Òbviament encara hi ha certa regressió perquè segueix sent un dimoni, però hem avançat i com a mínim pot parlar. Jo amb l'escena del final amb ella superant la llum del sol ja sóc feliç. El problema és que ara en Muzan encara invertirà més esforços en aquest parell... Si hi surt la Nezuko jo aprovo la temporada, sóc una persona fàcil de tenir contenta XDD
Aquestes dues llunes superiors no han estat ni de bon tros les més interessants (en Gyutaro i la Daki em van agradar força més) però suposo que han fet el seu paper. Amb ganes de veure en Douma i l'Akaza!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Jo l'he començat ara fa res, com no vaig poder seguir-lo setmanalment quan va sortir he esperat a que acabi i mirar lo seguit al meu ritme, no em durara gens...

Ja vaig pel capítol 7, el dimoni que es divideix mola, bueno ara s'ha tornat a ajuntar a veure què tal ara. L'altre m'agrada menys, però m'ha fet gràcia ara el duel de concentració amb el mestre.

El tema Genya no se, està clar que fa coses de Dimoni, i tampoc menjava crec, però si s'ha vist sota la llum del sol no?? Potser sí que només s'ha posat sang o a saber, no crec que tardi massa en saber-ho.
I sí en Tanjiro és el millor pobret, i el pilar de la boira mola, a veure si recupera la memoria.
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Ja està, temporada acabada.

Doncs a mi aquesta temporada m'ha agradat molt també, en la seva línia, Kimetsu no defrauda, i el final amb la Nezuko l'ha millorat encara més. A en Zenitsu i l'Inosuke no els he trobat a faltar gens pobres... XD

Com sempre animació 10/10, però bueno no és l'únic, ja que pot tenir la millor animació del món, que si és avorrit no ho miraré pas.

I com heu dit, a mi també l'anterior lluna em va agradar més. Tot i que tampoc han estat gens malament, l'altre com no l'ha matat en Tanjiro no sabem res del seu passat xDD
Respon