NieR:Automata Ver1.1a

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Emès a partir del 8 de gener del 2023.
Basat en el videojoc del mateix nom.

Resum (tret de MyAnimeList)
El futur llunyà, 5012.

La sobtada invasió de la Terra pels <Aliens> i les seves creacions, <Màquines Humanoides> ha fet que la humanitat quasi s'extingís. Els humans que han sobreviscut s'han refugiat a la lluna per organitzar un contraatac amb soldats <Androides> per recapturar la Terra.

Però, la guerra arriba a un impàs perquè les <Màquines Humanoides> es multipliquen infinitament. Els humans fan servir una nova unitat de soldats <Androides> com a arma definitiva: <YorHa>.

Acabada d'enviar a la Terra, na <2B> s'uneix a <9S>, l'analista mobilitzat allà i, durant la seva missió, troben un seguit d'esdeveniments misteriosos...

Aquesta és la història d'aquests <Androides> i la seva lluita sense fi pel bé de la humanitat.
Episodi 1

La veritat és que no m'he enterat de res. Ara que he escrit (i llegit) el resum, em queda un poc més clar tot.

Havia jugat un poc al joc, però crec que com a molt vaig arribar a la meitat del primer episodi.

La cosa... en 9S aquest... pareix que no és el típic androide o que no va de seguir gaire les normes. Per això de no mostrar sentiments i tal.

Però més enllà d'això, no puc veure cap a on tirarà.

Hi ha hagut moments en què el CGI m'ha fet un poc de mal.

Qui s'anima a seguir aquesta sèrie?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

M'he avorrit i he mirat tota l'estona el mòbil. No puc dir gaire cosa més. Afegiré unes línies de text perquè aquest comentari sembli molt elaborat, però és que realment no sé què ha passat tret que hi havia robots molt grans que et maten perquè sí i no sé, que no es pot lluitar amb faldilla curta, sabates de taló i els ulls embenats. No es pot. I ja està.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

UkiHana ha escrit: 08 gen. 2023, 20:48 M'he avorrit i he mirat tota l'estona el mòbil. No puc dir gaire cosa més.
Hi estic d'acord. En ser tot molta acció i cap explicació de res no em va generar cap tipus d'interès. De fet em vaig plantejar fins i tot de jugar el joc perquè tothom en parla molt bé, però el que és el primer episodi de l'anime no em va motivar gens a continuar-lo... :/
Imatge Imatge
Respon