Pokémon: final de l'aventura de l'Ash

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Hola, en un tweet que m'ha aparegut de Pokémon Espanya, han anunciat que la darrera temporada de Pokémon és l'última en què apareixerà l'Ash i el seu fidel company Pikachu com a protagonistes, ja que ja s'ha convertit en el campió d'una lliga Pokémon.
A mi se'm farà molt estrany que en Pikachu deixi de ser el Pokémon cara visible de la franquícia, si més no en l'anime. Que vagin canviant el o els pokémons principals cada temporada, fa que ja no siguin mítics.

Què en penseu vosaltres?

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Uau, però llavors perd tota la gràcia! És com si en Nobita ja no fos el prota de Doraemon perquè ja s'hagués tret la carrera d'ingenieria :scratch:
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

T'ha aparegut el tweet o jo plorant com una puta per twitter? :pervertmoon:
La veritat és que una part de mi ha volgut morir i clar, era l'altre meitat que no volia morir (send help).

Em vaig criar amb el perdedor de l'Ash, arribava cada tarda follat del cole per veure Pokémon, ja que els meus papis pagaven Canal+ i ho podia veure. Després van treure Canal+ i els vaig odiar a mort fins a dia d'avui. És broma ((no ho és)), just ho van treure quan va començar Blanco y Negro (que després de la depre de Sinnoh no vaig voler seguir mirant) i déu meu quina sort vaig tenir de no veure aquell tros de basura de temporada.

Però! Algo dins de mi em va tornar a cridar per aquesta última temporada (que tots sabem com acaba) i joder que bé m'ho he passat. Els combats eren la hostia, l'equip que tenia també i el company no era un subnormal inútil així que tot va molar bastant. Ah, i van tornar tots els personatges del passat així com veure els campions lluitar. Si realment us va agradar Pokémon i voleu veure l'Ash no sent un puto loser mireu Pokémon Journeys.

Fins mai Ash, gràcies per tot (bé fins mai no, que tornaràs a sortir a mitja temporada com a fanservice, però ja ens hem entès).
Avatar de l’usuari
Angel
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 12
Membre des de: 10 des. 2022, 19:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

Pero, disculpeu la meva ignorancia, encara feian la serie de Pokemon amb el Ash i el Pikachu?

Jo la veia a Telecinco i vaig deixar de veure-la fa deu o quince anys i pensaba que ja feia anys que habia acabat.

Una curiositat, l'Ash ha anat creixent amb els anys, te ja vint o mes de vint anys o es com el detectiu Conan que porta, no se, 900 capitols i sempre está igual. Per cert, segons dieu, en aquesta temporada Ash es converteix en campio de Pokemon. Ja era hora despres de vint o vint-i-cinc anys a la serie!!!!!
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

@Angel amb cada joc treient un anime en el qual l'Ash recorria la regió del joc. En aquesta última ha estat diferent, ja que l'Ash treballava com un investigador per un laboratori de Ciudad Carmín (Kanto) a l'hora que participava en el torneig mundial. Anava a totes les regions cosa que va provocar molts retrobaments.

Hi han moltes teories al respecte de l'edat dels personatges de l'anime de Pokémon, com que mai passa el temps o que el temps passa molt més a poc a poc.

Respecte l'Ash sent campió... ja ho era! A Alola es va proclamar per primer cop com a campió l'únic que a Pokémon Journeys
Text amagat.
l'Ash participa en un torneig amb format elo, si guanyes puges en un ranking de punts. Els 8 millors del ranking havien de lluitar entre ells en un torneig per eliminació directe. Van acabar sent els 8 campions de cada regió. I aquí l'Ash va guanyar a personatges iconics de la saga com la Chyntia, l'Steven o en Leon i es va proclamar el campió de campions; és a dir, l'entrenador més fort del món.
Imatge
Avatar de l’usuari
Angel
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 12
Membre des de: 10 des. 2022, 19:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

Meizu ha escrit: 16 des. 2022, 21:36 @Angel amb cada joc treient un anime en el qual l'Ash recorria la regió del joc. En aquesta última ha estat diferent, ja que l'Ash treballava com un investigador per un laboratori de Ciudad Carmín (Kanto) a l'hora que participava en el torneig mundial. Anava a totes les regions cosa que va provocar molts retrobaments.

Hi han moltes teories al respecte de l'edat dels personatges de l'anime de Pokémon, com que mai passa el temps o que el temps passa molt més a poc a poc.

Respecte l'Ash sent campió... ja ho era! A Alola es va proclamar per primer cop com a campió l'únic que a Pokémon Journeys
Text amagat.
l'Ash participa en un torneig amb format elo, si guanyes puges en un ranking de punts. Els 8 millors del ranking havien de lluitar entre ells en un torneig per eliminació directe. Van acabar sent els 8 campions de cada regió. I aquí l'Ash va guanyar a personatges iconics de la saga com la Chyntia, l'Steven o en Leon i es va proclamar el campió de campions; és a dir, l'entrenador més fort del món.
Imatge
Ok, gracies per l'explicacio
Meizu ha escrit: 16 des. 2022, 21:36 @Angel amb cada joc treient un anime en el qual l'Ash recorria la regió del joc. En aquesta última ha estat diferent, ja que l'Ash treballava com un investigador per un laboratori de Ciudad Carmín (Kanto) a l'hora que participava en el torneig mundial. Anava a totes les regions cosa que va provocar molts retrobaments.

Hi han moltes teories al respecte de l'edat dels personatges de l'anime de Pokémon, com que mai passa el temps o que el temps passa molt més a poc a poc.

Respecte l'Ash sent campió... ja ho era! A Alola es va proclamar per primer cop com a campió l'únic que a Pokémon Journeys
Text amagat.
l'Ash participa en un torneig amb format elo, si guanyes puges en un ranking de punts. Els 8 millors del ranking havien de lluitar entre ells en un torneig per eliminació directe. Van acabar sent els 8 campions de cada regió. I aquí l'Ash va guanyar a personatges iconics de la saga com la Chyntia, l'Steven o en Leon i es va proclamar el campió de campions; és a dir, l'entrenador més fort del món.
Imatge
Gracies per l'explicacio @Meizu jo em vaig quedar cuan l'Ash habia acabat amb els gimnasos i anava a unes illes anomenades Joto o alguna cosa semblant. Per aixo m'extranyava que encara no fos campio.

Sobre lo de l'edat, jo prefereixo que a las series els personatges vagin complint anys com el Goku que es avi o els Oliver i Benji. Es que cuan veig el detectiu Conan que no ha crescut despres de quinze o vint anys i la noia (en sembla que es diu Rane ) continua sin sapiguer que es el seu novio. Ja se que en alguns episodis el Conan recupera la seva edat normal pero al final sempre acaba sent petit. Les series tenen que evolucionar.
Respon