Bleach: Thousand-Year Blood War - La sanguinosa guerra dels mil anys

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs em sembla DURÍSSIM que facin aquesta censura, sincerament. Era una de les poques coses que recordava i em feia ganes sentir en Yumichika dient aquestes paraules que arriben al cor. No sé vosaltres però sense aquesta frase tan filosòfica i profunda, l'episodi va ser soso, avorrit, li va faltar alguna cosa... Llàstima
Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

Minatoni ha escrit: 12 set. 2023, 23:52 Episodi 22

S'han botat el tros de comèdia del vestit de n'Orihime. RIP
Text amagat: La comèdia del vestit.
Imatge
Això ho haurien pogut posar, ja que encara li han posat unes tetes més grans que al manga (o almenys aquesta és la sensació que em dóna ara mateix), haurien pogut deixar la conya una mica, a part de que tampoc hauria sigut tan llarg...
Minatoni ha escrit: 12 set. 2023, 23:52 Soc jo o han ajuntat, en un sol episodi, una carretada de personatges andrògins, transsexuals, transvestits i efeminats? Tenim l'original, en Yumichika (que categoritzaria d'efeminat); llavors els dos Arrancar: en Luppi (potser andrògin?) i na Charlotte (transvestit, no?); i finalment na Gigi (que, tot i que "sigui un home", ella es considera una dona i, per tant, és transsexual, no?). El que em sap greu és que els fan servir un com de comic relief. Però bé, na Charlotte és :top: i això és indiscutible.
Totalment d'acord amb tot, personalment, ja que poses aquest tipus de personatges, no els acis servir de "comic relief", que per més que facis que tinguin molt de poder, demostres que els teus prejudicis i merdes hi són igualment, ja que només els fas servir per crear un ambient més còmic.

Si, molt trist que no hagin deixat aquesta frase del Yumichika, ja que sexualitzen tan a les noies i foten aquest super vestit a l'Orihime, doncs jo crec que aquesta frase tampoc hauria escandalitzat a ningú.

@UkiHana no et preocupis, et faré companyia a la residència de gent gran, perquè no recordo res de res!!!!!! (bé, el Hitsugaya que tornava fet zombie si, però per motius científics clarissimament) Pensa que cada capítol que mirem li dic a l'Art: crec que em vaig quedar per aquí més o menys (i encara no hem arribat on em vaig quedar xD), perquè no recordo quasi res...
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Layla ha escrit: 13 set. 2023, 20:14 Pensa que cada capítol que mirem li dic a l'Art: crec que em vaig quedar per aquí més o menys (i encara no hem arribat on em vaig quedar xD), perquè no recordo quasi res...
Ostres doncs em treus un pes de sobre perquè era com "com pot ser que no recordi res?". És que tampoc han passat tants d'anys per haver esborrat completament aquesta saga del nostre cap, no?

No sé si és perquè va acabar tan de sobte i tan malament o que mai no l'he rellegit... Sigui com sigui, m'agrada anar descobrint la història una altra vegada perquè és com si fos nova :riu:
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Layla ha escrit: 13 set. 2023, 20:14 Pensa que cada capítol que mirem li dic a l'Art: crec que em vaig quedar per aquí més o menys (i encara no hem arribat on em vaig quedar xD), perquè no recordo quasi res...
Estic completament igual :plol: No sé si el manga s'entretenia tant en els combats més secundaris però m'està encantant.

El que no sabia era això de la censura de l'escena del Yumichika, sembla molt random i no han dit res greu com per ser censurat :boig:
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Acabo de veure el capítol i, sincerament, només vull deixar aquesta imatge i no dir res més...

Imatge

Pepe-sama, we love you, tingues el nostre amooooooooooor!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 23

PePe <3

A veure, per parts.

Primer, la droga d'en Mayuri no s'agafa per enlloc.

Però, en Mayuri és top. Se li'n va l'olla que fa goig.

Si ho pensam fredament, potser tot això no ha estat més que una manera de fer que el cervell d'en Hitsugaya tornés a funcionar, quan na Gigi va dir que no tenien ment ja.

Llavors, en PePe fa tot el cringe que havia de fer. No n'esperava menys. És un poc trist que només hagi durat mig episodi, però restarà sempre dins els nostres cors.

Vull destacar una cosa i és com en Hisagi no fa ni l'ou: ok, sí, s'ha carregat un Stern Ritter (quin?), però arriba en Kensei i el deixa estirat a terra just després xD.

Ara la cosa es posarà interessant, espero, segons el que hem vist a l'escena de després dels crèdits :3

Si no ho he llegit malament, la setmana que ve hi haurà dos episodis seguits (com a la temporada passada). Llavors, tendrem break durant la tardor i hivern i tornarà a començar al març.

Han adaptat des del capítol 592 fins al 597 (no han fet la segona meitat del 597) (5.5 capítols). En total, s'han fet des del capítol 480 fins al 597 (118 capítols) en 23 episodis, a 5.13 capítols per episodi, per tant, necessitarien uns 40 episodis per animar els 207 capítols de manga, així que en sobrarien uns 12 per ampliar coses si suposam que seran quatre parts de 13 episodis (52).
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

UkiHana ha escrit: 14 set. 2023, 17:56
Layla ha escrit: 13 set. 2023, 20:14 Pensa que cada capítol que mirem li dic a l'Art: crec que em vaig quedar per aquí més o menys (i encara no hem arribat on em vaig quedar xD), perquè no recordo quasi res...
Ostres doncs em treus un pes de sobre perquè era com "com pot ser que no recordi res?". És que tampoc han passat tants d'anys per haver esborrat completament aquesta saga del nostre cap, no?

No sé si és perquè va acabar tan de sobte i tan malament o que mai no l'he rellegit... Sigui com sigui, m'agrada anar descobrint la història una altra vegada perquè és com si fos nova :riu:
Home... han passat uns quants anys! És normal, jo no recordo res pràcticament, només les coses clau que em van fer més ràbia, em van doldre més, o em van agradar més, però ja està xD. Així que si, és com si fos totalment nova hahahahah
Duba ha escrit: 14 set. 2023, 21:24
Estic completament igual :plol: No sé si el manga s'entretenia tant en els combats més secundaris però m'està encantant.
Jo diria que no, i diria que el @Minatoni ho comenta més amunt, que hi ha algunes coses que no s'havien vist al manga (algun bankai crec i coses nazis dels quincy).

(encara no he vist el capítol d'aquest cap de setmana així que ja el comentaré quan el vegi)
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

He vist això i m'ha fet més gràcia de la que me n'hauria d'haver fet.

Imatge

Esper que també vos en faci a vosaltres xD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

Minatoni ha escrit: 19 set. 2023, 15:52 He vist això i m'ha fet més gràcia de la que me n'hauria d'haver fet.

Imatge

Esper que també vos en faci a vosaltres xD
hahahahahahahha seeeee!

La veritat és que el Mayuri m'està agradant molt més ara, em fa gràcia el seu sentit de l'humor, el seu ego i narcissisme!

El capítol ha estat molt be, i si, Pepe, et trobarem a faltar, has estat poc amb naltrus, però ha sigut intens!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 24

Oh sí. Per això estan anant de pressa. Per això pareix que sobrarà la meitat del temps. Per fer-lo servir per flashbacks com aquests.

Genial.

Llavors, tot el flashback és original i introdueix idees noves molt importants:

- Com els tres mons eren un de sol.
- Que aquesta divisió introdueix la por a la mort.
- Que en Yuha experimenta aquesta por dels que tornen cap a ell (quan moren).
- Que en Yuha és el fill del Rei Espiritual.
- Que en Yuha té un poder als ulls que és perillós.
- Que n'Ichibe li pren aquest poder fins al dia que mori.
- Que aquest és el preu que paga a canvi d'un braç del Rei Espiritual.
- Que, fins llavors, n'Ichibe tenia aquest braç del Rei Espiritual.

Una bomba, vaja.
Text amagat.
El que no em quadra és això de "fins al dia que mori", perquè la profecia dels 900, 90 i 9 anys en teoria feia referència a això, no? Llavors...
Text amagat: final de la sèrie.
Se suposa que, quan faci servir aquests ulls serà "el 'dia' que mori"? Però...
Text amagat: final de la sèrie, també.
Realment no mor, no? Acaba fent de nou Rei Espiritual...
No ho sé... Ens ho hauran d'explicar millor. Potser, senzillament, han canviat alguns detalls i ja no seguiran al 100% la història del manga.
Per altra banda, la lluita contra la divisió zero ha canviat un poc: en Tenjiro ja no fa el ridícul abans que comenci na Senjumaru i en Yuha surt de la gàbia amb alguna cosa estranya que passa amb el medalló.
Text amagat: final de la sèrie.
Ens mostren molt fortament n'Uryu, que acaba tenint la Schrift "The Antithesis", que li permet canviar el que passa entre dos objectius, així que pareix que l'ha feta servir per fer un canvi de lloc instantani. Segurament encara no tenia clar què volia que fes quan escrivia el manga i ara ha estat una molt bona oportunitat per fer foreshadowing.
La "mort" de na Senju trob que està bastant ben feta, però al manga va pegar molt més fort perquè vam haver d'esperar una setmana per saber que realment no havia mort xD

Ara bé, trob que el tros de n'Oetsu és de 10. Mira que fins ara no m'havia caigut del tot bé, però ara, i amb l'explicació que ha donat, i així com ho han fet, trob que està genial.

Han adaptat des del capítol 597 (segona meitat) fins al 601 (han fet també mig capítol més antic, quan en Yuha i companyia arriben al palau reial) (4.5 capítols). En total, s'han fet des del capítol 480 fins al 601 (122 capítols) en 24 episodis, a 5.08 capítols per episodi, per tant, necessitarien uns 41 episodis per animar els 207 capítols de manga, així que en sobrarien uns 11 per ampliar coses si suposam que seran quatre parts de 13 episodis (52).

S'ha adaptat un episodi menys que de costum, però ha estat ben aprofitat. Així i tot, si seguim amb el mateix ritme, encara sobren quasi la meitat dels episodis que queden (en queden 28 i en sobren 11).
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon