Kimetsu no Yaiba: Yuukaku-hen - Els guardians de la nit: el districte de l'oci

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs jo acabo d'acabar l'anime i m'he quedat una mica així així... No m'ha convençut el darrer capítol. És a dir, té part com molt top, com la Nezuko salvant tothom o el moment que en Tanjiro fa callar els dimonis, no sé, m'ha semblat tot guapo, però a banda d'això, pel meu gust ha estat massa crits i massa plors.

Ho he dit durant tota la temporada però les dones de l'Uzui sent bledes i el dimoni cridant amb aquella veu fastigosa em posaven nerviosa i aquest capítol n'ha estat ple... Però bé, tampoc deixaré que això faci una injustícia amb la temporada, que en general ha estat molt bona.

Realment el meu moment preferit ha estat quan ha aparegut el dimoni antic lluna 6 amb la veu del Mamoru Miyano. És com <3 ja tinc nou personatge preferit, perquè amb aquesta veu és evident que serà un personatge que serà ben important. Sí, de vegades conèixer els actors de veu és perjudicial a l'hora d'evitar spoilers xD

Imatge

A més tot guapot, que ja saben que tinc feblesa pels cabells blancs i les veus sensuals. Sorry, ara soc team dimoni, fuck Tanjiro.
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Molt d'acord amb tu, @UkiHana! La millor part per mi, quan en Tanjiro els fa reconciliar-se.

Obro fil, com diuen a twitter, perquè això serà llarg 😂
Text amagat.
A veure, m'ha semblat un final espatarrant en el sentit de l'animació (que sempre ho és) i perquè se'ns presenta un nou personatge!!! El tio aquell de cabells blancs (3a lluna, era?), que sembla un boss important. Però és veritat que m'ha semblat un final una mica massa tranquil (podrien haver posat mitja lluita al principi i posar la resolució al final). Tot i així, me he emocionao al verlo :banana:


El que m'ha estranyat és veure l'aspecte humà de la Ume! (tampoc expliquen perquè es canvia de nom), perquè em pensava que tindria els cabells negres (com es va presentar al principi de l'arc), i resulta que és albina! Cabells blancs i ulls blaus. Tampoc m'esperava que el Gyutaro fos lleig sent humà, i ja semblava que tenia una vida molt de crim de petit. M'ha sabut greu el comiat, els dos van a l'infern :x (penso que l'Ume mentre era humana no va fer res mal fet, sinó que després de ser transformada actuava sota la influència diabòlica, potser per això ella es presenta com a humana quan els dos moren). El que NO m'ha agradat gens és quan en Gyutaro ha insinuat que si la Ume s'hagués casat amb aquell samurai, tot hagués anat bé. Em sembla que va fer ben fet, perquè no s'hi volia casar, la van vendre.

De fet és una cosa que potser cal criticar d'aquest arc: el districte de l'oci se'ns pinta com un lloc amb molta gent, amb molts colors i amb vidilla, però realment és un lloc de tràfic humà, perquè literalment venen dones a gent que les compri. I de fet, estic força segura que també hi ha prostitució (recordeu l'escena aquella del Zenitsu al principi, quan unes noies el criden des d'un balcó? I l'Uzui li diu que "no és prou gran per aquestes coses" (lo qual em va sentar fatal perquè significa que en Zenitsu se'n volia anar de p****)... :/ Potser aquesta mena de llocs eren típics al Japó antic?
Tot se'ns pinta molt maco, amb les noies vestides i ben guarnides, però la realitat és terrible, i per això em va disgustar que en Gyutaro insinués allò. De fet, en vida eren víctimes del tràfic humà només perquè eren pobres! La manera de guanyar-se la vida era més per supervivència que per maldat, en Gyutaro va pensar d'aprofitar la seva lletjor...
En aquest sentit, la poligamia de l'Uzui no és la pitjor part xD (per cert, no aguanto la cridanera aquella que s'assembla a l'Inosuke).


Pel que fa a la Nezuko, ja havíem vist aquell poder que tenia de fer foc fa temps, i ara que hi penso té força sentit, perquè el seu pare era el pilar del Sol, que fa servir la dansa del foc i va també amb el nou estil d'en Tanjiro. També s'entén perquè l'Ume reacciona traumada quan la crema. El que m'agradaria saber és com és que la Nezuko té dos poders, aquest i el de canviar de mida :scratch: és curiós.

UOH! I a més, vosaltres creieu que el foc de la Nezuko pot curar el jefe dels pilars? Sisi, perquè sembla que estigui enverinat, no?? Seria molt guai! I a més també s'ha descobert que en Muzan era de la família del jefe aquest!!!!
:scared: :scared: :scared:

No sé, de moment, l'Uzui s'ha jubilat xDDD (han dit que havia perdut un ull, però quan ha passat? Quan estava advertint a en Tanjiro perquè corrés tenia els dos ulls...). Parlant d'en Tanjiro, recuperarà els dits? Bueno, quina pregunta! Esclar que sí, això és un shonen!!

Estic molt hypejada pel proper arc, espero que continuïn amb la mateixa qualitat d'animació. I vull saber com funciona l'espasa de la pilar de l'amor!!!
:ilu: :ilu: :ilu:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ja ha acabat això, llavors?

Sincerament, a mi no m'ha agradat.

Crec que tot l'arc ha girat en vers a uns temes que, com a societat, estam començant a superar (però al Japó no encara) sense cap tipus de crítica social o un "però això no està bé". Sí, d'acord, és una història de ficció, d'acord. A GoT maten gent a tort i dret i ni t'immutes, ok, però els protagonistes tenen postures clares i prenen decisions en aquests temes i ho posen en entredit. Aquí això no passa. Estic bastant decebut amb això.

Llavors tenim el tema del ritme. Més enllà del primer episodi que és fora del barri i del segon i tercer que són els protagonistes infiltrant-se, la resta ha estat tot lluita + plors + powerups i repetim. És cert que ens han deixat veure algunes pinzellades de coses interessants entre powerups i plorades, però crec que si hagués de resumir aquesta temporada seria: la lluita d'aquests quatre + les tres bàmboles aquelles contra les sisena lluna. És a dir, només hi ha hagut una lluita en... 8 episodis? Això ja pareix Oliver i Benji.

Una vegada deixam de banda els temes que es tracten tan alegrement i la monotonia de la lluita, és cert que ens expliquen algunes coses molt interessants: confirmem el tema de la cicatriu d'en Tanjiro, veiem el poder curatiu de na Nezuko, ens expliquen un poc el tema de la respiració del sol, feim teories amb el líder, etc.

Bàsicament, tenim desenvolupament d'en Tanjiro i na Nezuko, perquè els altres dos... un ha seguit adormit com sempre (oh, sí, en Rosset té una tècnica nova que només pot fer servir dues vegades i que el fa... més ràpid... uau i en Tocinosuke segueix sent un animal i pot moure's els òrgans... però no). N'Uzui no té cap tipus de desenvolupament perquè... l'acabem de conèixer! I les tres betzoles no han fet res.

Llavors... sí, argumentalment hem avançat una mica, però tampoc gaire. Ara bé, potser és cert el que ha dit el líder: s'ha vençut una lluna superior per primera vegada des de fa molt de temps, així que potser ho hem de veure com un gran èxit. Crec que no s'ha transmès gaire bé, la importància d'aquesta lluita, fins que s'ha guanyat (sí, ens deien que "és una lluna superior" i tal, però com que en Tanjiro estava confiat que podria... ja pensam que potser no és tan important).

I sí, l'animació segueix sent excel·lent. Tot i això, crec que no hi ha hagut cap episodi com aquell episodi de la primera temporada, que va ser per cagar-se a sobre. S'ha de dir que a aquell episodi no només l'animació va ser excepcional, sinó que la música també ho va ser.

Bé, a veure com continua això.

Ens veiem a la següent temporada!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Minatoni ha escrit: 17 feb. 2022, 22:00

I sí, l'animació segueix sent excel·lent. Tot i això, crec que no hi ha hagut cap episodi com aquell episodi de la primera temporada, que va ser per cagar-se a sobre. S'ha de dir que a aquell episodi no només l'animació va ser excepcional, sinó que la música també ho va ser.
Ara m'he perdut, a quin episodi et refereixes? :visillo:

P.D.: A mi també em fa ràbia la falta de desenvolupament d'en Zenitsu i l'Inosuke (el tocino és qui m'ha caigut millor aquest arc, tho xD)
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Estel ha escrit: 17 feb. 2022, 23:56
Minatoni ha escrit: 17 feb. 2022, 22:00

I sí, l'animació segueix sent excel·lent. Tot i això, crec que no hi ha hagut cap episodi com aquell episodi de la primera temporada, que va ser per cagar-se a sobre. S'ha de dir que a aquell episodi no només l'animació va ser excepcional, sinó que la música també ho va ser.
Ara m'he perdut, a quin episodi et refereixes? :visillo:
L'episodi 19 de la primera temporada.

Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Ja està, ja he acabat la temporada. Doncs a mi en general la temporada m'ha agradat, la he disfrutat molt. Nose si serà perquè ara al final he mirat els capítols seguits, però no se'm ha fet gens pesat, a més està tan ben animat! :pandaclap:
Text amagat.
Els germans dimoni m'han encantat, i la seva relació entre ells igual, i al final m'han fet llastima i tot, amb lo dolents que han sigut i jo pensant: ai pobrets :pandasnap:

I bueno al final ha acabat bé, que ja tocava després del que li va passar al pobre Rengoku. Hi ha hagut un moment que em pensava que l'Uzui es quedava viudo (d'una dona només) Que en el tema de les 3 dones teniu raó, al final no han aportat casi res
Respon