Yakusoku no Neverland

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

YAKUSOKU NO NEVERLAND


Imatge


Sinopsi


A Grace Field House, la vida no podria ser millor per als orfes! Encara que no tenen pares, juntament amb els altres nens i una espècie "Mama" que els cuida, formen una família gran i feliç. Cap nen mai s'oblida, sobretot perquè tots són adoptats als 12 anys o abans. Les seves vides diàries impliquen proves rigoroses, però després se'ls permet jugar fora.
Només hi ha una regla que han d'obeir: no deixeu l'orfenat i no us apropeu a la reixa ni a la porta gegant. Però un dia, dos orfes de puntuació superior, l'Emma i en Norman, van a la porta per portar el peluix d'una companya a punt de ser adoptada però acaben descobrint el secret escandalós de tota la seva existència. Utilitzant la seva rapidesa, els nens han de treballar junts per canviar d'alguna manera la seva destinació predeterminada.


Informació de l'anime


Productores: Aniplex, A-1 Pictures, Fuji TV, Shueisha
Estudi: CloverWorks
Generes: Sci-Fi, Misteri, Horror, Shounen
Capítols: 12 (si no hi ha canvis d'última hora)
Estrena: 09/01/2019
Temporada: Hivern 2019


Trailer


Text amagat.


Opening i Ending


Text amagat.



Primeres Impressions


Ho podria reduir tot en un simple: ESPECTACULAR ANIME QUE S'HA DE VEURE SI O SI

Però millor parlem de que la paleta de colors que utilitzen és de lo més adequada per l'anime que és, te una animació de 10, la banda sonora es espectacular et posa els pels de punta només escoltar-la especialment en els moments de suspens, els seiyus han fet una feina espectacular representant cada escena, les expressions dels personatges en cada moment són brutals i tenint en compte el que se per haver llegit el manga encara així no he pogut evitar tremolar d'emoció en els moments crítics del capítol.


PD: mireu quin somriure més pur i angelical yoro
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Jo tambe l'he vist fa una estona.

El capitol 1 del anime es identic al capitol 1 del manga(menys una escena que no l'han mostrada no se perque), fins hi tot hi han dialegs calcats paraula per paraula.

Nomes espero que no ho vulguin accelerar a mitja serie per abarcar mes historia i quedi raro o be nomes arribi fins el cap 12 del manga i a esperar un any per un altre temporada (ho dubto, massa bestia diria jo xDDD), encara no han dit la quantitat de capitols totals aixi que espero que almenys sigui de 24.

Estic d'acord amb @BlackStar , animacio, etc tot molt correcte.
Imatge
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

L'he vist fa poc i uffff.

Del manga només vaig llegir el primer capítol i trobo que han sabut transmetre la tensió i l'atmòsfera molt bé aprofitant els recursos de l'animació. És un debut atractiu que ja d'entrada té elements que destaquen, com la banda sonora o la paleta de colors. El disseny dels monstres em va impactar més en el manga, però les expressions facials (!!!) i les veus (!!!) sí que fan un paper vital a l'hora de crear el suspens, sobre tot a l'escena on en Norman i l'Emma parlen a l'habitació, al final.

Un bon primer episodi, molt efectiu.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ohhhh... M'ha agradat molt! La veritat és que és ben bé com ho recordava.

I també

lleuger spoiler del manga
Text amagat.
Com recordava com contaven aquests fets més endavant... tot encaixa!


Com dieu. Si només són 12 capítols, no donarà per molt. Però vaja, supòs que vos heu fixat en els personatges que surten a l'opening, així que supòs que arribaran fins aquí com a mínim.

Text amagat.
Kroner


Tot i que em semblaria decebedor que

spoiler intens del manga
Text amagat.
Com a mínim no arribéssin fins que canvia l'escenari.


Tot i que pot ser ho deixen a

no ho llegiu
Text amagat.
t'he avisat.
Text amagat.
tu t'ho has cercat
Text amagat.
Fins lo d'en Norman.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Jo també partia a cegues amb l'anime perqué bé, bàsicament el tema dels survivals, horrors i misteri com que prefereixo gaudir-los ja acabats (només he fet excepció amb Neverland perqué TOTS me l'heu anat recomanant). Amb tot, concordo amb tot el que heu dit, l'animació es molt bona, el doblatge ajuda moltíssim a captar l'essència de cada moment (espectacular sobretot al final del capítol amb la REVELACIÓ).

També m'ha encantat el tema de violí al final del capítol (m'encanten aquest tipus de soundtrack). L'opening de Uverworld en la seva línea característica, en canvi l'ending no m'ha acabat de fer tant el pes. En general ha complert amb les expectatives i si ha aguantat en el difícil ecòsistema que es la JUMP es que ha de ser bo en lo seu.

I per últim, que la protagonista sigui una noia com l'Emma em sembla un encert increïble, gaudiré molt de la seva evolució psicológica. En Norman com que m'ha deixat fred, i em dona una sensació que la cosa no va gens a l'hora amb ell (l'escena de la tanca baixa). En canvi, en Ray m'ha cridat l'atenció i alguna cosa em diu que tindrà molt més a dir en tot el tema de la fugida.

Si l'anime ho deixa en un moment crític o massa curt, suposo que em llegiré el manga, tot i que espero 24 episodis, si Black Clover n'ha tingut 64 em resultaria molt vergonyós (nivell adaptació Tokyo Ghoul Re).
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, JO NO EN SÉ RES!!

Res de res, no he volgut llegir sinopsis, no he volgut llegir el manga... no sé de què va l'assumpte aquest i, com que ja em coneixeu, sabeu que em passaré així tota la temporada, patint que algú em faci spoiler, però de veritat, que ho vull assaborir així al màxim.

Dir que, com ja us he dit, no tenia ni puta idea de què anava la cosa i que el primer capítol m'ha deixat amb cara de "WOAAAAAAAAAAAAAH!" molt intensament... És a dir, que ho he flipat un poquet moltíssim. Sabia que no era un món de felicitat i tal, però no m'esperava aquesta animalada.

I ara com collons s'ho faran per escapar, i a més tots??? Joer, Emma, que salveu-vos vosaltres tres, que la resta pareixen molt relleno teteeeeeeee! Intriga màxima, espero que em satisfaci!

PD: Dir que m'encanta els japos posant noms com Emma però després no tenen ni puta idea de com es pronuncia...
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Jo també l'he començada sense saber-ne absolutament res (bé, n'he llegit la sinopsi a MAL i prou), així que això serà tota una descoberta. Espero que els qui heu llegit el manga no us en rigueu gaire xD

Bé... el primer capítol m'ha deixat impressionat. Òbviament, l'ambientació feia mala espina, però m'esperava que, una vegada se'ls enduien, hi hagués alguna mena d'experiments amb els nens o alguna cosa per l'estil. Quan s'ha vist el camió, m'he imaginat que dins hi hauria cadàvers (la veritat és que em recordava un cotxe fúnebre), però... no m'esperava en cap cas que apareguessin monstres, així que això ha estat una senyora sorpresa i ha augmentat enormement el meu interès per la sèrie... D'on surten aquests monstres? Per què no es mengen els nens? Per què cal que treguin bones notes? Per què els exàmens aquests tan estranys? Per què el límit de 12 anys? Per què la "mare" és tan mala pècora? Per què...? Aaaah, massa dubtes, vull ja el següent capítol!!!

Pel que fa als personatges... el que diu la UkiHana, llevat dels tres principals, la resta de nens són palla, oi? xD L'Emma sembla la típica nena innocent, adorable i preocupada pels altres. En Ray no em fa el pes, em sembla el típic despreocupat pels altres, i en Norman tampoc... em sembla una mica creepy en general... i per què es queda absort mirant la tanca?

Pel que fa l'apartat tècnic, l'animació és bona, els colors també m'agraden molt. La banda sonora, al contrari del que dieu per aquí, no m'ha resultat especialment destacable, però potser és que no m'hi he fixat gaire, ja hi pararé més atenció als següents capítols. L'opening m'agrada, però l'ending em sembla fluixet.

En definitiva... que m'ha semblat molt, molt interessant... tinc moltes ganes que en surti el segon! :uki:
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Em vaig mirar el primer capítol l'altre dia, i la veritat és que prou bé. L'animació bé (excepte la paret de maons del portal CGI a 10 fotogrames per segon), les veus bé, tot guai. De fet l'he recomanat a un amic i tot.
Espero que li donin bé de temps de pantalla a la Isabella, que és el millor personatge.
El que passa és que com que he llegit tants capítols del manga (que algun dia l'hauré de continuar llegint, ara que ho penso), doncs personalment em fa una certa mandra. Totes aquestes preguntes que us feu, doncs clar, jo no. Ja veurem si l'acabo seguint el dia, dependrà de com m'avorreixi.

@Ereza, que dolent, nens palla :(
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

cosarara ha escrit: 15 gen. 2019, 12:23El que passa és que com que he llegit tants capítols del manga (que algun dia l'hauré de continuar llegint, ara que ho penso), doncs personalment em fa una certa mandra. Totes aquestes preguntes que us feu, doncs clar, jo no. Ja veurem si l'acabo seguint el dia, dependrà de com m'avorreixi.
Sí, bé, però és part de la gràcia tornar-ho a veure quan ja saps com continua. Ara podem repassar els esdeveniments i veure com són les reaccions dels personatges quan ja sabem què passa. I mola molt veure que es correspon amb el que toca!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Comento per ara el primer capítol que és l'únic que he vist. Per a mi ha superat les expectatives que tenia despres de veure el trailer (el dibuix de les cares em donaven una mica de cringe).

L'opening brutal, l'han clavat. Ja sabem de que va tot aixi que sorpreses poques però per sort no s'han inventat res.

Lo únic que m'ha soptat una mica és en Jay, i aquí ve un spoiler del manga:
Text amagat.
sóc la única que té la sensació que és molt evident que en Jay sap la veritat? Vull dir quan vaig llegir el manga no em va donar gens aquella sensació, potser és perquè ja se que pasa?
Imatge
Respon