Hetalia

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Hetalia



Imatge

Gènere: Historia, Comèdia
Creat per: Hidekaz Himaruya
Director: Bob Shirohata
Estudi: Studio DEEN
Tempodares: 4 temporades
(Axis Powers: Hetalia, Hetalia World Series,
Hetalia The Beautiful World, Hetalia: The World Twinkle)
+ 4 OVA's + 1 pell·lícula
Capítols: 52 + 48 + 25 + 15
Duració dels episodis: 5 min
Any: 2009 - 2010 - 2013 - 2015

Els fets que apareixen en aquesta història fan referència principalment a esdeveniments històrics ocorreguts entre la Primera Guerra Mundial i la Segona Guerra Mundial. La sèrie sol usar sàtira i comèdia per representar situacions històriques, polítiques i militars entre els països protagonistes, emulant els contactes socials amb els personatges. També es mostren esdeveniments històrics pertanyents a altres èpoques, com la Guerra d'Independència dels Estats Units, la Guerra dels Set Anys, etc.

Hetalia (ヘ タ リ ア, 'Hetalia') És una paraula formada per la combinació de Hetare (en japonès, "inútil") i Itàlia. Això és degut al fet que l'actuació d'Itàlia durant la Segona Guerra Mundial va ser titllada de covard.


Personatges Principals:



Imatge

Axis Powers

Les Potències de l'Eix (Axis Powers) està format principalment per Alemanya, Itàlia i Japó que són, a més, els protagonistes de la sèrie. Els altres països que també van pertànyer a les potències de l'Eix (com Àustria i Bulgària) apareixen ocasionalment.

Itàlia del Nord (イ タ リ ア Itaria)
El seu nom humà és Feliciano Vargas.
El seu aniversari és el 17 de març, el dia de la formació del Regne d'Itàlia. Mesura 1.72m i té 20 anys.
Itàlia és el nét de l'Imperi romà i el protagonista de la sèrie. És extravertit, feble i de caràcter covard, però afectuós. Itàlia Venecià és el germà menor dels germans Itàlia (el seu germà gran és Itàlia del Sud, o Itàlia Romà).
Li agrada la pasta, la pizza i les fruites. Té un gran sentit de l'art i li agrada molt cantar i dormir. Té un tic verbal que li fa dir "Ve ~" (un abreujament utilitzada per alguns italians per dir "bene"). Té un ris característic, a la banda esquerra del seu cap, que es defineix com la seva zona erògena. També li agrada dormir nu. Per als entrenaments militars sol utilitzar un uniforme escolar de mariner amb un cartell al pit amb el número u.
En la seva infància va viure a la casa d'Àustria, on treballava de servent juntament amb Hongria. En aquest temps, va tenir una història d'amor amb Sacre Imperi Romà. Aquest volia la unió per formar de nou un gran imperi, com en el seu moment va fer l'Imperi romà, sense saber que Itàlia era, en realitat, un noi (fins i tot Àustria pensava que era una nena i Hongria sempre el vestia de manera femenina). En moltes ocasions depèn d'Alemanya per resoldre els seus problemes i per ser rescatat en el camp de batalla, perquè la majoria de vegades és segrestat per Anglaterra o França)
Igual que França, al que li diu "França-nii-chan", sovint és un cuiner gourmet, al punt de no acceptar menjar que no tingui bon gust i / o tingui bon aspecte , per molta gana que tingui.

Alemanya (ド イ ツ Doitsu)
El seu nom humà és Ludwig.
Mesura 1.80m, superant Itàlia en alçada per 8 centímetres i aparenta, aproximadament, uns 20 anys.
Fornit i seriós, Alemanya lidera les Forces de l'Eix. Sempre pendent de les regles i mai comet errors, els seus hobbies són fer dolços, llegir i passejar als seus gossos Blackie, Berlitz i Aster. Té un germà gran, Prússia. Sempre té posada la Creu de Ferro, un decoració purament militar, un adorn que feia servir Prússia i després va heretar a Alemanya. En algunes ocasions Alemanya esmenta tenir problemes amb el seu "cap boig", fent al·lusió a Hitler.
No té experiència en relacions socials, tot i això, al transcurs de la sèrie forma una relació propera amb Itàlia, que descriu com "el seu únic amic", ja que diu que no sap molt bé quines són les intencions de Japó. A més, sempre rep trucades d'Itàlia demanant ajuda per qualsevol motiu.

Japó (日本 Nihon)
El seu nom humà és Kiku Honda, el seu nom ve de la flor donada per la Xina, el crisantem.
Introvertit, tranquil i seriós, Japó és el País del Sol Naixent. És bastant vell, encara que no ho sembli. Sap dibuixar i amaga les seves pintures eròtiques (en un episodi Itàlia troba una). És inexpert en la cultura occidental, tant que pensava una cosa totalment diferent de Suïssa la primera vegada que el va veure, i sovint experimenta un xoc a enfrontar-se a situacions desconegudes per a ell. No sabia escriure fins que la Xina li va facilitar els kanjis, que el mateix va adaptar per crear l'alfabet japonès.
Xina proclamava ser el seu germà gran, la qual cosa Japó nega. Té una gran intel·ligència, encara que no és tan bo amb les dones, i de vegades se sent sol perquè gairebé ningú sap de la seva cultura. En molts episodis se li veu vestit de mestressa de casa, li agrada la cuina i netejar, el plat que més cuina és el salmó, que també és el seu menjar favorit. Està poc acostumat al contacte humà, com en l'episodi en el qual Itàlia abraça al Japó, provocant que aquest es posi vermell i s'aparti d'ell.

Forces Aliades

Les Forces Aliades estan formades, principalment, pels personatges d'Estats Units, Anglaterra, Xina, França i Rússia. També es representa als països que van formar part dels Aliats de la Segona Guerra Mundial, com ara Canadà, fent aparicions addicionals.

Estats Units (ア メ リ カ Amerika)
El seu nom humà és Alfred F. Jones. Representa uns 19 anys i mesura 1.79 cm.
Té un ris que sobresurt de la seva cap, i també uns lents.
Està totalment obsessionat amb ser l'heroi. És molt alegre i enèrgic, i posseeix una força descomunal de la que sembla no adonar-se'n. Té idees molt absurdes i sempre s'auto-convenç que té la raó i que el que ell fa està bé. Gairebé mai es dóna compte de la realitat o gravetat de les situacions i dóna problemes als altres.
Quan va ser petit Anglaterra i França es van barallar per ser el onii-sama d'Amèrica, el quin al final va escollir a Anglaterra. Més endavant es va independitzar d'ell. Té una mala relació amb Anglaterra i d'ell va heretar el seu mal gust en el menjar. Els seus problemes econòmics afecten els altres països. Un dels seus hobbies és fer pel·lícules, a més de menjar hamburgueses. Es fa amic d'un alien, que el seu cap d'estat vol ocultar, anomenat Tony. Es veu que pesa molt, a causa que només menja hamburgueses, gelat i coca-cola.

Anglaterra (イ ギ リ ス Igirisu)
El seu nom humà és Arthur Kirkland. Mesura 1.75 cm i, es veu aproximadament d'uns 23 anys.
És un personatge tsundere.Sarcastic i despistat. Personifica a Anglaterra i al Regne Unit de Gran Bretanya i Irlanda del Nord. Els seus germans, Escòcia (ス コ ッ ト ラ ン ド Skottorando), Gal·les (ウ ェ ー ル ズ U ~ ēruzu) I Irlanda del Nord (北 ア イ ル ラ ン ド Kitaairurando), també formen part del Regne Unit, pero no es porten molt bé amb Anglaterra. Solia ser un pirata i és molt dolent cuinant. Té el poder de veure criatures fantàstiques, com fades o unicorns (igual que Noruega i Islàndia). És un fervent creient dels fantasmes i tot el sobrenatural, sol maleir a qui no li cau bé. També sol portar-se malament amb Amèrica, ja que aquest es va independitzar d'ell i intenta amagar tot el dolor que aquest li va causar.
S'emborratxa amb facilitat, li encanta llegir i la música punk, també a les reunions sol prendre te, per costum. En el passat es veu que era un pirata i traqueaba en els ports d'Espanya, però quant va conèixer a Amèrica, va deixar immediatament tot el tema relacionat amb la pirateria. Sol mostrar mes la seva banda tsundere amb França, ja que aquest ha estat el seu rival constantment en la guerra, mentre que posseeix una por fatal a Rússia.

França (フ ラ ン ス Furansu)
El seu nom humà és Francis Bonnefoy, mesura 1.75 cm i té 26 anys.
De cabell ros, llarg i ondulat, posseeix una mica de barba en la seva barbeta i els seus ulls són blaus. Li agrada fanfarronejar del que guapo que és, i té fama de pervertit. França és un cuiner gourmet per excel·lència. De vegades se'l veu amb una rosa vermella o una fulla a l'entrecuix, i solia ser un gran poble però després de la mort de Napoleó ja no és bo en les guerres. Utilitza el seu vi per atraure els turistes. Es baaralla amb Anglaterra per les coses més trivials i ho fa a propòsit només per molestar-i atreure la seva atenció.
La seva por fatal és Suïssa, ja que sempre li està apuntat amb una pistola, quan fa coses inapropiades, també li tem a Alemanya i odia el menjar d'Anglaterra. Sol comportar-se amb els altres països inadequadament. A causa de la seva actitud obsessiva i possessiva, de la mateixa manera que el seu gust per l'art, li ha robat diverses obres i pintures importants a Itàlia (com la Mona Lisa, fent al·lusió al museu del Louvre), i cada vegada que aquest li pregunta perquè es les torni el colpeja o el repta a combats d'esgrima.

Rússia (ロ シ ア Roshi)
El seu nom humà és Iván Braginski, mesura 1.85 i la seva edat és desconeguda, encara que aparenta al voltant de 26 anys.
El seu caràcter és estrany, producte de la seva tempestuosa infància. Infon por als altres, perquè pot arribar a ser molt cruel i sàdic, però al mateix temps molt innocent. Quan s'enfada comença a recitar "kolkolkolkol". Adora el Vodka, els gira-sols, i els llocs càlids, ja que sempre ha patit per culpa de l'hivern rus, o com el diu "General Hivern". Li agradaria que tots s'unissin a ell. Les seves germanes són Bielorússia (aquesta és la seva por fatal, és l'únic país que fa que Rússia es deprimeixi) i Ucraïna, per les que té una gran debilitat. L'únic país al qual li té por és Bielorússia, ja que el seu profund desig és casar-se amb Rússia. Igualment, sembla tenir una obsessió amb la Xina, qui li té por.
En un strip del manga es veu a la Xina abraçant un panda mentre comenta que diversos països l'han estan molestant. Quan Xina comenta que sospita que Rússia el vol apunyalar per l'esquena el panda es treu el cap, revelant que era Rússia disfressat mentre li diu "Com ho has sapigut?". En el capítol en què diuen que un membre del G8 falta, Rússia comenta dues vegades que potser és Xina. El país que faltava resultar ser Canadà.

Xina (中国 Chūgoku)
El seu nom humà és Wang Yao i aparenta 21 anys.
Acaba les seves frases amb el sufix "Aru" i mesura 1.69 cm.
Una de les nacions més antigues. Té 4.000 anys, encara que sembla molt jove. És molt directe, no li agraden les coses rebuscades. Té viles arreu del món (amb la qual cosa és propietari d'una gran fortuna). Va voler actuar com un germà gran per Japó i Corea, però va fracassar. A més Japó ha acabat per atacar-lo, i Corea no el deixa d'assetjar. Està enfadat amb Anglaterra per l'assumpte de l'Opi.
Estima Shinatty-chan (una paròdia de Hello Kitty, probablement fent referència a les múltiples còpies xineses) i es fa amic d'un home gros vestit amb un vestit del mateix. Li te una por fatal a Rússia (es posa en xoc quan s'apropa a ell), però tot i això sempre acaba explicant-li els seus problemes.

Imatge


Opinió personal:

Hetalia és un anime 100% comedia, pero que em va ajudar molt a 4t d'ESO per que m'agradés la historia i em va facilitar aquesta assignatura.

Jo personalment recomano molt les dues primeres temporades, que és quan hi ha historia i tal. A partir de la 3a ja comença a ser tot molt més fanservice i bueno... deixa de tenir l'essencia de Hetalia.

També, molta gent és pensa que Hetalia és un anime yaoi, però d'aquest génere no en te res. La idea del yaoi a hetalia va de les fans que te, on emparellen tots els personatges amb els altres, i son tant grans les fans fujoshis que te l'anime que ja sembla més Hetalia els fanfics que en fan que la verdadera història del anime! Per aixo demano que no feu cas a les histories hurbanes de hetalia anime yaoi!

I no sé que més dir...

Bueno si... els meus personatges preferits son Estats Units, Suïssa, Liechtenstein, Australia i Wy

Nota: 8/10

Imatge
Meina l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 gen. 2023, 15:30, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Uoooh! Ara entenc moltes coses de forces cosplays :uhm:

La veritat es que em sonava l'anime, em sonava haver vist gent, em sonava haver sentit gent parlant-ne, però mai m'havia interessat! Moltes gràcies per la ressenya, me l'apunto i segurament mel miri! :lloa:
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Jajajajja, seee al saló hi ha molta penya fent cosplay d'Hetalia :3

Per cert, se'm va oblidar posar que els capítols d'Hetalia duren 5 minuts (ara he modificat la fitxa i ho he afegit)
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

M'encanta, és un anime que vaig veient a temporades perquè m'agafen venazos d'anyorança. Trobo que caracteritzen molt bé els paisos i amb una mica de culturilla d'història pots disfrutar de molts detalls graciosos. És una mica cou de prejudicis, tots els països estan personalitzats amb els estereotips que acompanyen els països però ho fan d'una manera tant kawaii (tant japonesa) que aconsegueixen no fer-ho desagradable ni incòmode. També hi han detalls que no acabo d'entendre de certs països perquè suposo que està sesgat en la visió japonesa del mon o per ignorància meva sobre certs països, concretament estava pensant en per què Anglaterra veu animals fantàstics, jo és algo que atribuïria més a Irlanda amb els follets i tot això i no a Anglaterra, però això també em fa picar la curiositat i m'incita a informar-me.
Un altre punt a favor de Hetalia és que si, està centrat en la Primera i la Segona Guerra Mundial però entre mig et colen altres episodis de l'història dels països que ho fa menys repetitiu i monòton (vaig plorar molt amb el drama del Sacro Romano Impero). És tan graciosa la relació entre Italia i Alemania, em fa mola gràcia perquè és ben certa, Italia quan ha intervingut a les Guerres mai ha fet res d'últim i a l'últim moment es canviava al bándol guanyador i això ho saben reflexar molt bé en la personalitat d'Italia.

Imatge


Un dels meus personatges preferits és Russia, és un troç de pa per fora (molt fred i calladet però sempre somrient) però com li toquin el que no sona li surt la vena assassina i es torna un fill de puta. Fot molta por quan se li envà i és molt graciós.

Imatge


I quan avanci amb l'anime seguiré comentant, per ara us deixo amb la tonta i adorable Italia que us desitja molta pasta (de menjar) i moltes titis per tothooom!~ PASTAAAAAAAAAAAA!~

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Nafi ha escrit:També hi han detalls que no acabo d'entendre de certs països perquè suposo que està sesgat en la visió japonesa del mon o per ignorància meva sobre certs països, concretament estava pensant en per què Anglaterra veu animals fantàstics, jo és algo que atribuïria més a Irlanda amb els follets i tot això i no a Anglaterra, però això també em fa picar la curiositat i m'incita a informar-me.
Doncs senro dir-te que no en tinc ni idea... el que he pensat és que potser primer va crear Anglaterra pensant que seria totes les illes de la gran Bretanya i per aixo li va posar lo de veure els essers fantàstics, pero quan va hever creat el personatge i començat la història va preferir separar-los, i al final ens ha quedat una Anglaterra que veu essers fantàstics. Teoria tonta de la Meina...

Imatge
Imatge
Respon