Noragami, Haikyuu i Slam Dunk llicenciades!

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Amb motiu de la Japan Weekend de Madrid, Selecta Visión ha anunciat que llicenciarà els animes següents: Noragami i Haikyuu, que tot just a l'octubre començarà una nova temporada dels dos animes i també el clàssic Slam Dunk de Takehiko Inoue.

Us han fet il·lusió les llicències? A mi sí, tinc moltes ganes de veure les segones temporades de Noragami i Haikyuu!! però pel que fa a Slam Dunk, em demano si l'àudio estarà en català...
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

M'alegro molt de la notícia! Haikyuu no l'he vist però tant Noragami com Slam Dunk són grans animes i m'alegro que els portin cap aquí, i si a Slam Dunk posen l'audio en català seria 100% èxit. És bona senyal que es vegi que no s'han oblidat de l'anime a Espanya, a vera si així potser en tornem a veure per la tele (somiar és gratis).
Imatge
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Volem en Gori! Volem en Gori! Volem en Gori!
Gran Slam Dunk en Català! Podriem manifestar-nos en plan diada perquè el doblin hahahahha
En quant a Haikyuu també tinc ganes de veure la segona temporada :3 i Noragami no l'he vist encara.
Imatge
Respon