
Bleach celebrarà el seu 20è aniversari amb un anunci en directe aquest dissabte dia 21.
Com ja deveu saber, però, la Shonen Jump dels diumenges es sol filtrar el dimecres anterior. Llavors, s'ha filtrat (part) d'aquest anunci:

Pel que es diu per les xarxes,
1. L'arc final, La sanguinosa guerra dels mil anys, s'adaptarà en anime.
2. Alguna cosa faran amb dibuixos de Bleach l'any 2021. (No m'ha quedat clar què)
3. Burn The Witch, el manga one-shot que Tite Kubo va publicar fa dos anys, serà adaptat setmanalment a la Weekly Shonen Jump a partir d'aquest estiu i s'adaptarà en anime a partir d'aquesta tardor (Studio Colorido).

https://twitter.com/WSJ_manga/status/12 ... 8700700673
A aquesta secció, Tite Kubo comenta que ha passat tant de temps que probablement tothom se n'hauria oblidat, i que ell també se n'havia oblidat. Ell es pensava que l'arc de la sanguinosa guerra dels mil anys no s'animaria, així que no s'esperava el projecte d'animació a aquest 20è aniversari. També hi ha la continuació de Burn The Witch, que ell no feia comptes convertir en una sèrie, i només va mostrar a la família i amics per pura curiositat. El resultat d'això va ser que el seu editor ho va veure i li va dir que ho convertís en una sèrie i ho animés. Serà la primera vegada de Tite Kubo dibuixant dissenys de manga i anime a la vegada. Creu que serà interessant i, en global, una bona feina. Diu que ja ha acabat el manuscrit. Conclou que quan nosaltres llegim la sèrie, ell estarà jugant a l'Animal Crossing, i que espera poder-hi jugar amb tots.
Llavors... l'anime de Bleach tornarà! No sabem com, ni quan, ni res. Però crec que és una bona notícia!
Què en pensau, vosaltres?