Videoclips d'openings/endings

Regles del fòrum
La secció de música està destinada a compartir bandes sonores d'anime, pel·lícules, sèries i videojocs, així com informació sobre grups que us agradin o cançons de tots els estils musicals, incloent-ne també la música japonesa i coreana.

Tots els links a videos han d'anar obligatòriament a dintre d'un spoiler.

No estan permesos els enllaços que portin a contingut de descàrrega.
El Hespiritu
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 35
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
Gràcies donades: 57 cops
Gràcies rebudes: 20 cops

24 set. 2018, 13:32

M'he enamorat d'aquest filot.
De fet, el meu You Tube és pràcticament això.

Penso publicar aquí si fa no fa un parell de cops per setmana.
Si no voleu que el transformi en un monogràfic hespiritual, us recomano que hi participeu més.
O que em bannejeu, es clar.
Shancks ha escrit:
10 des. 2015, 14:44
Estic viciat a 2 Openings d'aquesta temporada.

One Punch Man:
Text amagat.
...
Alguns videos acaben desapareixent de la xarxa... interpreto que era el clip oficial.
Jo sempre he preferit aquesta versió en directe al Yokohama Arena.
Fa venir ganes de trencar parets a cops de martell:

Text amagat.

Imatge
Imatge
-Els dic: "Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi"
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar

El Hespiritu
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Mmmh... Aiyä!

30 set. 2018, 15:38

ImatgePer a mi, Tomobishi no manimani de Nao Touyama (que també era la seiyuu de la protagonista, Aoi) ha estat el millor tema musical de fa dos temporades.
L'anime era de 26 episodis... tot just ha finalitzat ara. A mitja sèrie, van canviar l'OP pel Utsushiyo no Yume de la Nano.
La Nano és més famosa i no és pas dolenta...
... no li ha arribat a la sola de la sabata.

Ja coneixia la Nao Touyama com a seiyuu, no tenia ni idea de que també era cantant i una cantant espectacular, a més.

Sobre la mateixa antiga melodia japo, tots dos OP barrejen el Rock amb el folklore, ambdos temes incorporant el Shamisen (banjo) i el Shakuhachi (flauta).
Si Nano opta per una mena de Nu Metal sincopat, la Nao es posa a barrejar el cant tradicional (Hogaku?) amb un enèrgic Pop-Rock Progressiu, sense semblar en absolut més inadequada per a un o l'altre estil.

El video no té argument: son imatges d'ella i els instrumentistes amb roba d'época en ambients que recreen el Japó tradicional.
L'us dels colors és remarcable.

La veu de la Nao és d'una riquesa de textures i una amplitut que m'embadaleix (de fet, m'he empassat sencer l'anime gràcies al seu treball amb Aoi, majorment).
Quan a presència escènica, te molta gràcia i energia quan balla i es mou; carismàtica com ella sola.

Tomobishi no manimani / Nao Touyama

OP Kakuriyo no Yadomeshi

Text amagat.

A més, és preciosa.Imatge
Imatge
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi"
-I si no hi fan cas?

El Hespiritu
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Mmmh... Aiyä!

09 oct. 2018, 22:37

M'he passat tota la temporada rastrejant Internet en japo i xinés a veure si la banda treia clip oficial de l'OP.
Hores d'ara,, no en tinc notícia.

De manera que me l'he empescat jo.

Imatge
Yume Oukoku to Nemureru 100-nin no Ouji-sama és un suposat harem invers que, com un ampli percentatge d'aquest estil, amenaça a cada episodi esdevenir engrescament poliamorós de Semes i Ukes mentre l'arrebolada protagonista es dedica a Fujoshiar a tort i dret com si el món estigués a un pam de desaparèixer.
En aquest en concret no arriben pas tan lluny.

Text amagat.
L'he seguida religiosament... el seu fanservice força innocent dirigit a un target d'audiència del que no formo part m'ha semblat d'una aplaudible senzillesa.
És un anime que no enganya ningú i es pren el que fa amb desinvoltura.

I el seu Opening...
Per Tolliver, quin tros de cançó!

Afureru hikari - moumoon

Text amagat.

Imatge

Em sembla que miraré de posarme'l de banner a algún lloc.
Imatge
-I si no hi fan cas?

Respon