Videoclips d'openings/endings

Regles del fòrum
La secció de música està destinada a compartir bandes sonores d'anime, pel·lícules, sèries i videojocs, així com informació sobre grups que us agradin o cançons de tots els estils musicals, incloent-ne també la música japonesa i coreana.

Tots els links a videos han d'anar obligatòriament a dintre d'un spoiler.

No estan permesos els enllaços que portin a contingut de descàrrega.
Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 351
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

12 des. 2015, 16:51

Shancks ha escrit:Per que dius que no esta complint la 2na temp? si no pot molar mes.
Text amagat.

Per no desviar completament el tema del post, aquí deixo l'opening de la primera temporada xD I l'opening de la segona temporada al principi no m'agradava gaire, però a mesura d'anar-lo escoltant la cosa ha canviat jejeje

Text amagat.
Imatge Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Repte d'anime 2019
Intermedi
20 / 36
Entrades: 1881
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 206 cops
Gràcies rebudes: 595 cops

31 gen. 2016, 00:16

L'opening de Boku Dake us té molt enganxats? Perquè a mi sí i youtube m'ha suggerit aquesta actuació amb la cançó sencera i subtitulada :love:

No la puc deixar d'escoltar :blush:

Text amagat.

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!

17 feb. 2016, 23:37

Buah... l'opening de Boku dake ga inai machi és una passada!! No m'hauria pensat que reutilitzarien una cançó de 2004! Fins i tot això ho han lligat amb l'anime!? XDD En fi, m'agrada bastant aquest grup.

A mi d'aquesta temporada el que m'agrada moltíssim són l'opening i l'ending de "Dimension W". L'anime està força bé de moment, té un aire molt similar a Darker than Black, la veritat. El ball d'en Kyoma (el prota) a l'opening em mola massa :lloa: Simplement genial!! I aquest ending cada vegada que l'escolto m'agrada més :3 La tonada enganxa un muuuunt!!

Stereo Dive Foundation - Genesis (OP)
Text amagat.

Fo'x Tails - Contrast (ED)
Text amagat.

I faré menció especial de Gintama. Aquesta saga que estan adaptant actualment és massa èpica (juntament amb l'anterior). Potser no és el millor tema del grup, però de totes maneres el seu estil m'encanta ^^ Does i Spyair són perfectes per Gintama jeje

Does - Know Know Know
Text amagat.
Imatge Imatge

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!

29 març 2016, 01:28

No sé perquè però avui tenia la necessitat de fer un post en honor d'en Suga Shikao XDD Inexplicablement aquest home em posa de bon humor (sobretot en les dues últimes cançons), no hi ha una sola cançó que no m'agradi. Té una veu tan agradable!! :3

NOBODY KNOWS (XXXHOLIC)
Text amagat.

19 SAI (XXXHOLIC)
Text amagat.

HAJIMARI NO HI (Tegami Bachi)
Text amagat.

YAKUSOKU (Tegami Bachi)
Text amagat.
Imatge Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
5 / 24
Entrades: 1083
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 101 cops
Gràcies rebudes: 166 cops

09 abr. 2016, 16:25

M'ha fet molta gracia aquest videoclip, es l'opening de Sakamoto Desu ga? pero per fer-lo tots els integrants del grup s'han cospleyat de Sakamoto i parodien la serie jajaja (estil live-action)
Text amagat.

La versio sencera sera molt bona.
(es el mateix grup que l'opening de K: Return of Kings, videoclip que ja va posar anteriorment skuld)
Imatge

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!

05 maig 2016, 00:22

En un atac de nostàlgia m'he estat tornant a veure aquesta sèrie i realment ¡¡no me'n recordava de res!! Però gràcies a això l'he pogut veure en japonès i he fet un descobriment agradable a l'oïda ^^

Ikusawa Yuuichi - Warriors (OP 4 - Yu Gi Oh!)
Text amagat.

Ikusawa Yuuichi - Eyes (ED 5 - Yu Gi Oh!)
Text amagat.

Ikusawa Yuuichi - Afureru Kanjou ga Tomaranai (ED 4 - Yu Gi Oh!)
Text amagat.
Imatge Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
5 / 24
Entrades: 1083
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 101 cops
Gràcies rebudes: 166 cops

05 jul. 2016, 13:16

Ahir nit estaba mirant covers d'animes de la temporada pasada i em vaig topar amb uns quans que son una pasada.

Com estic subscrit al canal de Miree he vist el seu nou cover de Kabaneri i esta molt be:
Text amagat.

Pero m'ha sapigut a poc i he buscat un altre i he flipat amb aquest, mireu el recuadre central-abaix:
Text amagat.

I com no pidia faltar, Pellek, aquest tio ja porta temps fent covers amb molta traça. Primer la versio original de Boku no Hero i despres en angles, compareu i flipeu amb la lletra anglesa:
Text amagat.

Tambe de Pellek, un cover de Bungou Stray Dog que no deixara ningu indiferent:
Text amagat.

De Sakamoto Desu ga?, Miree va intentar fer-lo pero meh. Aquest del mateixos que Kabaneri esta molt ben fet pero encara no es el tot bo:
Text amagat.

Ja tinc ganes de que fasin un cover de Terra Formars - Planet/The hell (qui no la conegui, s'esta perdent un OP impresionant), deixo la versio original i ja editare quan algu s'atreveixi a fer un cover decent d'aquesta:
Text amagat.
Shancks l’ha editat per darrera vegada el dia: 05 jul. 2016, 23:49, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Repte d'anime 2019
Intermedi
20 / 36
Entrades: 1881
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 206 cops
Gràcies rebudes: 595 cops

05 jul. 2016, 23:18

Oh mare meva, gràcies per passar la cover de Bungou Stray Dogs!! M'encantaaaaa! El Pellek sempre fa el mateix, però que bé que li queden les cançons al molt cabró! Precisament estic molt enganxada a aquest opening, justament també a la versió llarga, així que m'ha flipat moltíssim lo bé que els hi ha quedat! Porto una bona estona escoltant-la en bucle xDD A la noia que canta amb ell no la coneixia, grata surprise.

Thank yoou! :besitu:

Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 218
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
Gràcies donades: 104 cops
Gràcies rebudes: 92 cops

30 maig 2017, 20:31

Trobo molt interessant aquest tema, i dels videoclips que heu anat passant n'hi han alguns que no havia vist mai i m'han agradat bastant.
Deixo aquí el meu videoclip preferit: el de l'ending 2 de Mirai Nikki. Espero que el disfruteu.
:uki:
Text amagat.

Ereza
Moderador
Moderador
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Repte d'anime 2019
Principiant
4 / 12
Entrades: 445
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
Gràcies donades: 316 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

31 maig 2017, 22:38

Justament fa una estona YouTube m'ha recomanat aquesta artista que no coneixia, i resulta que és qui canta l'ending de Kuzu no Honkai :p

Text amagat.

I per als fans de Bleach, aquí teniu aquesta:
Text amagat.
Imatge

Respon