Turning Red
Estrena: 11 de març del 2022
Directora: Domee Shi
Durada: 1h i 40 min
Gèneres: Aventures, comèdia, animació, fantasia i familiar
Productora: Pixar
Plataforma: Disney +
Sinopsis
Mei tenia la seva vida controlada fins de TXAS! va començar a convertir-se en un panda.Opinió personal
Com a millenial que són em relato massa en aquesta película, no sóc una adolescent chino-canadenca però crec que la adolescència és un procés universal a tot el món i aquesta peli ho reflexa bastant bé. Altre cop Pixar ha optat per fer dels drames familiars els dolents de la película però aquest cop (a diferència d'Encanto) trobo que se n'han sortit molt millor.Els personatges son increibles, sobretot les 3 amigues de la Mei són la hostia. ABBY BEST CHARACTER!

La regla, els nois, fase fangirl,... totes les etapes crucials de l'adolescència les porten a la pantalla i evidentment també la més important: el conflicte amb la família. Evidentment el tema del panda vermell és una metàfora sobre tots els canvis que es passen durant aquesta època vital però és impossible no adorarlo ÉS TAN MACO.
L'únic que trobo una mica fluix és el personatge del pare que sembla que casi no existeixi fins que ha de salvar a la seva filla, però fins aleshores sembla que li sui tot bastant. Una bona representació dels nostres pares suposo.
Si com jo vau créixer durant els anys 2000 us aconsello que la veugeu, estic segura que us atraparà.