Star Wars, Els últims Jedi

Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

14 abr. 2017, 20:33

Bones tardes!!!

Ha sortit fa un parell d'hores el tràiler de Star Wars Els Últims Jedi, aqui el teniu!

Personalment, crec que no pinta massa be xD bàsicament per:

Text amagat.
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
19 / 24
Entrades: 1134
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 108 cops
Gràcies rebudes: 183 cops

14 abr. 2017, 20:54

Crec que no es refereix ben be a aixo...
Text amagat.
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 2005
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 227 cops
Gràcies rebudes: 653 cops

14 abr. 2017, 22:19

Buaaaaaaaaaaaaaaaaah, intens.

Vull dir que el hate és intens. A mi no m'ha dit res el tràiler, per no fer, ni m'ha creat hype. És que no m'ha dit res de nou, és una altra vegada el mateix de sempre, hòstia! No podeu fer com a mínim un tràiler decent que ens digui un poquet cap a on tirarà la història mínimament i que ens faci pensar "oh, pot ser moooolt interessant"? De què anirà la pel·lícula, de la Rei entrenant-se? No sé, em sap greu guionistes, però la veritat és que ens ho esperàvem, no tota la peli, però ja ens ho ensumàvem.

Que els Jedis s'acaben? Doncs fes-ho èpic cony, no fiquis allà la puta frase pensant-te que ho deixes super èpic perquè no ha volgut dir res sense un poquet de context!!

Res, a la merda. L'aniré a veure igualment, sad but true.

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 1114
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 665 cops
Gràcies rebudes: 293 cops

14 abr. 2017, 23:59

Uf... en aquest tràiler no hi surt reeeees!!

Text amagat.
Imatge
Text amagat.

robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Repte d'anime 2019
Difícil
13 / 54
Entrades: 316
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

15 abr. 2017, 12:55

Com la UkiHana estic un pèl decepcionat, pero també sé que l'aniré a veure només per jutgar-la bé i amb arguments. Molt semblant als tràilers de Rogue One o el Despertar. Tal com diu en Minato l'he trobat fred, no t'anima a anar al cine, falta coses del Nassut, que realment és l'únic personatge que pot donar una mica de vidilla a la peli. En fi, al desembre sortim de dubtes
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima

Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

15 abr. 2017, 16:43

[quote="Shancks"
Text amagat.
[/quote]

A veure, jo personalment crec que si es carreguen a jedi i els sith és destruir l'univers de star wars, doncs les seves lluites es prolonguen milers d'anys enrere. A més, a la 7 no "igualen" res, simplement diuen (vaja, això és el que vaig entendre) que la força es desperta, cosa que pot significar que els Jedi tornaran.
Vaja, el que espero es que la peli vagi del Luke dient "Ei, que els jedi sobrem" i la Rey li digui "loko ke ise" i al final el Luke vegi que és un puto vell amargat i ajudi a recostruir els Jedi.

En quant a Hanako i Minato, completament d'acord, el tràiler no mostra res de res. M'he quedat en plan: ehm... si... i la peli de què va? XD La Rey entrenant (ja ho sabiem), el Poe Dameron li destrueixen la nau (com a l'episodi anterior), el Finn està en coma (tal com va acabar a la peli anterior) i surten unes naus llença-tomàquets en plan carrera de vainas de l'episodi 1.

I finalment, @robguerrero a qui et refereixes amb el Nassut? Al Kylo Ren?
Imatge

Kharu
Esperits del bosc
Esperits del bosc
All will be well
Entrades: 77
Membre des de: 30 nov. 2016, 09:27
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

16 abr. 2017, 14:51

Estic d'acord amb vosaltres. El trailer es bastant merdos. M'ho sembla a mi o el trailer té un estil molt diferent a els altres de star wars? :uhm: :uhm:

El que és segur és que te un parell de moments molt épics que no ho son. no se perque pero hi han 3-4 moments que intueixo que m'haurien de posar la pell de gallina com a fan que soc, pero simplement no ho aconsegueixen.

Text amagat.
Kharu, Kharu el maravellós.

Shiroyama
Esperits del bosc
Esperits del bosc
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 50
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
Gràcies donades: 14 cops
Gràcies rebudes: 16 cops

18 abr. 2017, 03:35

Nois, això té pinta de teaser trailer així que tranquils... de fet, diàlegs i imatges que apareixen no tenen ni per a què sortir a la pel·lícula. Donem-li temps, amb l'episodi VII tenia molta por jo per culpa de Disney però al final vaig sortir més satisfet del que esperava. Deixem que ens vagin bombardejant de mica en mica amb més imatges noves de la pel·lícula que segur que ens aniran creant el hype que esperem...

Per cert, coincideixo amb el que raona en Shancks sobre el tema dels últims jedis, però de totes maneres estem treien conclusions molt precipitades a partir d'una frase totalment descontextualitzada.

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 2005
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 227 cops
Gràcies rebudes: 653 cops

16 des. 2017, 12:43

Bona gent, ja he vist la pel·lícula...

Em disposo a comentar-la amb qui vulgui, perquè sinó em donarà un atac. Gràcies xD

Text amagat.

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 1114
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 665 cops
Gràcies rebudes: 293 cops