Drakkar, divisió d'exploració, més concretament davant del taulell de missions, allà em trobava jo, mirant les missions que teníem, a veure si n'hi havia alguna que em vingués de gust. Vaig notar que algú se’m posava al meu costat, segurament també mirant les missions, però no li vaig donar massa importància.
Aquí, aquesta m’agradava, era facileta i pagaven bé, havia de fer de guardaespatlles a un grup d’homes, dels grans infulenciables de Tadaima, homes amb diners, el problema era, que pel desert... Però no hi havia res que no es pogués solucionar amb una bona protecció pel sol i aigua.
Al girar-me i anar a marxar, se’m van obrir els ulls.
- Capitana, bon dia! Que hi fa aquí?- vaig dir fent una reverencia amb el cap, tot i que encara no em creia que havia tingut la capitana una bona estona al costat i no li havia dit res.
- Estava esperant que acabessis de mirar les missions i poguessis estar per mi- va dir ella.- Et demanaria que aplacessis aquesta missió, per que necessito que vinguis amb mi a una missió, anem al meu despatx a parlar-ne.
I així que ens vam dirigir cap al que era el despatx de la capitana.
- Seu sisplau- em va dir només entrar.
I jo com a subordinada seva que era vaig seure.
- A veure, ahir ens va arribar una petició de missió, la qual he considerat que és força complicada, el problema és que també considero que com més gent hi vagi més difícil es farà, per això he pensat d’anar hi jo. Però com podràs veure no estic en les meves millors circumstàncies, així que m’agradaria demanar-te que Hi anessis tu. Potser no ets la millor integrant de la divisió, però considero que ets la que està més ben preparada i té més habilitats per fer-la.
- De quina missió es tracta?- vaig demanar
- Doncs, hi ha un temple al cap al nord de Drakkar, a les muntanyes que estan més aprop de bosc del nord. Aquell temple fa ma molts anys que està abandonat, i a la gent d'allà a la vora els hi agradaria que l'anéssim a explorar per saber-ne les condicions, per que es veu que ells ja ho han intentat diverses vegades però més d’un s’hi ha perdut o se li han enderrocat parets i sostres. Però ara hauríem d’anar a allà a explorar i mirar si hi ha alguns llibres que ens puguin interessar per la biblioteca de Drakkar. Puc contar amb tu?- em va demanar finalment.
- Si, capitana, jo me'n encarrego- vaig contestar.- Avui, quan m’ha vist, estava buscant alguna missió per fer, però la veritat es que cap em cridava massa l'atenció, i n’he acabat agafant una mica per fer alguna cosa.
Finalment em vaig acomiadar de la capitana, i vaig anar cap a la meva habitació a preparar-me les coses per poder partir cap al temple.
Només arribar a allà em vaig trobar amb l’Ao, tot i que avui preferia no emportar-me'l a la missió, me la havien plantejat massa complicada com per poder anar-lo cuidant, ja li deixaria a la Shoopy que ella estaria encantada de cuidar-me'l i d’alimentar-lo.
Vaig agafar les coses necessàries i em vaig dirigir pal al menjador de la divisió, i després d’una llarga estona d’acomiadament amb el meu esquirolet, me’n vaig anar camí als estables dels dracs, a trobar-me amb el Yandrak.
Durant el petit camí cap al lloc on es trobava el meu drac, vaig sentir tot un enrenou a aprop de la plaça major, i com és de suposar em vaig acostar cap allà, però uns carrers abans vaig veure allò corrents cap a mi, amb un gran grup de persones al redera.
Vaig agafar aquella cosa pel poc coll que li quedava, fent que tots els pavos i paves que corrien redera seu es paressin de cop.
- No sabeu que es immoral fer partir a un animal! Que els matem per menjar és una cosa, però no cal que els anem a fer patir!- Els vaig escridassar, amb el cos d’una gallina a la ma, i anar movent-lo al mateix temps que renyava a la gent.- I a sobre al mig de Drakkar, es que si ho heu de fer que sigui a un lloc apartat i que no traumeu als pobres nens, ni molesteu a la gent que vol passejar o te coses a fer! No vull dir que ho pugeu fer a les afores tampoc, per que es massa cruel i jo crec que no ho hauríeu de fer, però com que sé que no deixareu de tallar el cap de les gallines i fer-les córrer una estona doncs us dic que ho feu a un lloc poc públic! I me’n vaig per que tinc una missió a fer!