Quins gèneres de música escolteu?

Regles del fòrum
La secció de música està destinada a compartir bandes sonores d'anime, pel·lícules, sèries i videojocs, així com informació sobre grups que us agradin o cançons de tots els estils musicals, incloent-ne també la música japonesa i coreana.

Tots els links a videos han d'anar obligatòriament a dintre d'un spoiler.

No estan permesos els enllaços que portin a contingut de descàrrega.
Respon
Loraninja
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Lluna Plena
Entrades: 46
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 17 cops

26 març 2019, 22:26

Quins gèneres us agraden, o us han agradat al llarg de la vostra vida? Sou uns esnobs que només escolten un sol tipus de música? Ho podeu escoltar tot? N'hi ha algun que no suporteu?

Jo reconec que sóc una esnob i escolto gairebé exclusivament Prog. Rock Progressiu i Metall Progressiu, sempre em conviden a reflexionar i són prou innovadores per inspirar-me. :3
Amb esforç crec que seria capaç d'escoltar-ho més o menys tot, tot i que passo molt greument del pop pur, no en vull saber res, se'm fa molt difícil d'escoltar.

Quan era jove, als 12-13 anys, escoltava única i exclusivament Andreas Vollenweider, que és un senyor de mil anys que toca l'arpa, i que es mereix tot el respecte del món. Tinc entès que toca New Age. Ah, i més tard també escoltava Madredeus, que son uns portuguesos.
Text amagat.

I ara, doncs gairebé només progressiu (visca el prog, l'amor de la meva vida).
Text amagat.

Doncs sí, m'heu pillat, em venia de gust explicar la meva vida i allò que escolto :huhuhu:

Grimmy
Porco Rosso
Porco Rosso
Judo ❀ 柔道
Repte d'anime 2019
Intermedi
18 / 36
Entrades: 243
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
Gràcies donades: 90 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

05 abr. 2019, 23:56

Jo puc escoltar quasi de "tot". No em moc per gèneres sinó per cançons concretes més aviat (tot i que en serien moltes), si m'agrada bien, sino res. De mi tenen la visió que sempre he sigut una persona molt desconnectada de la música, en part perquè també he estat més pendent de la japonesa que de cap altra cosa però.

Així que si haig de dir algo en general diria que escolto anisong, que pot ser J-pop, j-rock, etc... M'acostumen a molar cançons molt melòdiques i poc planes, i això m'ho proporcionen molt més els japos que la resta.

Després també hi ha algunes occidentals, com a l'època de primària on vaig descobrir Simple Plan, a la ESO va ser Nightwish, i una mica de per aquí i de per allà. Suposo que el metall preferit també seria de l'estil Symphonic, però no sé ben bé del que parlo tampoc així que no em feu molt de cas, no és que busqui cançons noves mai. xD

I no sé, també depèn del dia. Potser algun dia m'entra més el metall que un altre cosa i a l'inrevés.
Imatge

yotxi
Sense cara
Sense cara
Ocell coet
Entrades: 8
Membre des de: 13 oct. 2018, 19:41
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 4 cops

06 abr. 2019, 19:46

El Soul, el funk, el "Disco" y l'Acid Jazz són molt agradables a mi (Jamiroquai, Charo, El Coco, Salsoul, William DeVaughn, MSFB, Isaac Hayes i altres).

I després està el Rock (psicodèlic, punk, "garage", folk i colombià fins 1981), la música del Brazil (o sigui el Tim Maia, l'Emilio Santiago, el Marcos Valle, el Joao Gilberto i la Bebel Gilberto), Jazz (el Vince Guaraldi, només el Vince Guaraldi, ningú més: el Vince Guaraldi és el Vince Guaraldi), Bolero (el Julio Jaramillo i el Lucho Bowen), el House (abans del 2001) , i els gèneres de música de on Jo sóc (Cumbia i Carranga).

Text amagat.
Hola amic.

Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 124
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
Gràcies donades: 78 cops
Gràcies rebudes: 33 cops

22 jul. 2019, 12:32

Em considero una persona que pot escoltar de tot. Com bé ha dit en @Grimmy, com ell, també sóc més d'escoltar cançons concretes que m'agraden en comptes d'un sol gènere.
Però si que he tingut les meves èpoques en què només escoltava un gènere concret com era el ska o el rock català. Vaig tenir un temps que tot el què escoltava era música en català. Ara, aquesta època ja ha passat i actualment escolto de tot, sobretot k-pop, però intento ser una mica variada i no encasillar-me. Però si hagués de dir un gènere que no m'agrada i que l'intento evitar és el reggeton.
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”

Imatge

Respon