Això no és cap problema pels otakus autèntics 100% de pata negra.
Però potser als demés... ens és un poc més difícil.
Obr aquest fil per parlar de què teniu previst fer aquestes dues setmanes i intercanviar idees.
Per exemple, jo seguiré fent feina, així que ja estaré entretengut part del dia, però ara recentment, he tornat a agafar el Zelda Breath of the Wild i ara mateix estic a 119/120 santuaris, em falten 23 fotos de l'enciclopèdia, 5 missions secundàries i 32 koroks; tot dins el castell de Hyrule.
Llavors, per millorar *totes* les armadures no em queda gaire: algun ancient core i great ancient core; alguns topaz i uns 70 star fragments. Però vaja, que no tenc tots els amiibos, així que supòs que m'aturaré abans de tenir tots els star fragments.
I llavors encara em quedaran les missions dels DLC (trials of the sword i els temples addicionals [he fet els quatre primers ja]).
També hem arreglat el jardí, i supòs que en algun moment ens posarem a arreglar bé la casa, que hi ha coses a fer que fa anys que s'han de fer i ara és un bon moment xD.
Llavors, un poc més socialment, crec que estaria bé anar organitzant alguna partida de Catan, Carcassonne, Skull King, llops, etcètera amb vosaltres. Així seguim en contacte sense haver de veure'ns

I vosaltres, què fareu?