He començat la infame segona temporada de Psycho-Pass. De moment n'he vist 4 capítols. Em falla bastant la memòria amb els fets de la primera temporada, i estic amb el dilema aquest que no la recordo prou bona per tornar-la a mirar però per altra banda no recordo coses que són importants.
De tota manera volia comentar especialment dos punts:
1. La inspectora kouhai que només fa que portar la contrària és més pesada que una mosca, és insuportable. Un personatge per ser maco ha de tenir coses bones i dolentes, però la tia aquesta no té res de bo, i em molesta.
2. Collons quanta violència. Vull dir, la primera temporada no era ben bé pacífica (per exemple, el primer episodi era molt violent), però especialment aquest capítol 4 ha estat molt desagradable. Em costa emfatitzar com ha estat de gràfica la cosa. I a més, una violència purament psicòpata, cruel, sense motiu. En resum, gratuïta. M'ha regirat força l'estómac (figurativament).
Si bé com a escenari distòpic cyberpunk de moment compleix perfectament, la premissa de moment em sembla bona, i els personatges no estan malament (amb un parell o tres d'excepcions, vaja), potser ho deixaré aquí. O seguiré un dia que em senti amb la pell més dura, ja veurem.
L'heu vist tota? Algun drop? Què en penseu?